sobota, 12. apríla 2014

Bižutéria - ďalšia z mojich "závislostí"


Už je to raz tak, nie som závislá len na kozmetike, ale aj na bižutérii, konkrétne ma najviac vždy lákajú náušnice, tie nosím každý deň iné a prispôsobujem to svojmu oblečeniu. Na špeciálne príležitosti ako sú napr. svadby, promócie, stužkové atď. zlaďujem doplnky ako inak so šatami, nekupujem si vždy nové, ale musí mi to proste ladiť. Tie náušnice sú ale fakt mojou slabosťou, najradšej mám tzv. dlhé náušnice, kruhové mi veľmi nejdú k tvári, takže na tie sa môžem tak pozrieť, ale to je všetko. 


Zopár kúskov mám aj z dielne handmade - ručne vyrábaných náušníc, ale mám ich fakt len zopár, pri výbere mi totiž ide hlavne o vzhľad náušníc, spôsob výroby pre mňa až taký dôležitý nie je, ale v poslednom čase sa mi zdá, že z tie handmade sú fakt krásne a rôznorodé a v bežných obchodoch také veľmi nenájdete. Svoje najobľúbenejšie náušnice som si kúpila na jednej retroburze a som s nimi fakt spokojná, sú úžasné, veľmi sa mi páčia.

A tu vidíte moju zbierku handmade náušníc, hviezdičky mala moja kamarátka a na nej to vyzeralo super, tak som si ich u nej objednala, načo jedny, rovno troje, ale poviem vám, až tak mi nepasujú, nenosím ich veľmi, sú trochu väčšie než som čakala. Moje najobľúbenejšie náušnice vidíte v strede, sú to tie s kamienkami zeleno-modro-tyrkysové. Sú úžasné, kúpené na retroburze a ja ich zbožňujem, kúpila by som si ich v každej farbe, ale keďže mám rada rôznorodosť, tak to radšej nebudem preháňať. 

Ďalšími moje obľúbenými náušnicami sú kvázi zlaté náušnice, je to samozrejme bižutéria, nie pravé zlato, ale to je podľa mňa na bižutérii to najlepšie, že ju môžete obmieňať. Aj keď niektoré kúsky mám tak obľúbené, že mi je ľúto, keď začnú hrdzavieť a už nie sú tak pekné ako boli kedysi, niektoré sa po istom čase už nedajú ani nosiť. Ale tak všetko má svoje pre a proti aj bižutéria. Tieto zlaté kupuje najčastejšie v Orsay obchode, mávajú tam celkom pekný výber, ako vidíte aj z fotky tie vpravo si už žiadajú výmenu, ale tento typ sa ťažko zháňa. Ja totiž nemám rada náušnice, ktoré sú ťažké a tieto mi akurát vyhovujú, takže vidím to tak, že Orsay v najbližšej dobe navštívim. 


Mojou asi najobľúbenejšou farbou a typom náušníc sú stálice strieborné náušnice, sú modrené stále oproti napr. takým zlatým, ktoré sú v móde istý čas, potom sa na čas trochu stratia, so striebornými je to inak. Mne osobne sa strieborná veľmi páči a preto si náušnice v tejto farbe rada kupujem. Tie s akoby kamienkom úplne hore sú moje naj najobľúbenejšie spomedzi strieborných, vyzerajú krásne, dostala som ich raz na vianoce a len dúfam, že mi vydržia večnosť. Tie kruhovitého tvaru sú moje jediné tohto druhu a objednala som si ich z Yves Rocher. Mám ich už dlho a zdá sa mi, že sú aj postriebrené, pretože zatiaľ nesčernali. Nuž a zvyšné sú tvz. ako ich ja volám dlhé náušnice, visiace náušnice, tie si kupujem pomerne často.  

A potom je tu ešte časť mojej zbierky farebných náušníc, ktoré nosím podľa oblečenia a nálady. Najobľúbenejšie sú tie červené, mám ich už vyše roka, zatiaľ sú v dobrom stave. 


A na záver prehľad náhrdelníkov, jeden som dostala na Vianoce, to je to strieborné srdiečko. Náhrdelníky až tak často nenosím, závisí od oblečenia, ale nie vždy sa mi to hodí. No a čo sa týka ostatných doplnkov ako sú napr. náramky príp. prstene, tak tu som značne obmedzená výrobcami a ich merítkom, keďže väčšina náramkov ako aj prsteňov je na mňa priveľká. Prsteň si občas ešte nejaký obzriem, ale čo sa týka náramkov, tam som to už takmer úplne vzdala, za promócie som si vybrala jeden strieborný, ktorý je presne na moju ruku, takže ten nosím stále, aj keď nikam nejdem, mám ho na sebe celoročne. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Váš čas a názor, veľmi si to vážim.

LinkWithin

you might also like