utorok, 3. júna 2014

Bižutéria a iné závislosti

Dnes to bude opäť jedna nekozmetická recenzia, konkrétne vám dnes ukážem, aké nové šperky mi pribudli do mojej zbierky. Bižutéria a šperky všeobecne patria spolu s kozmetikou medzi dve veci, na ktorých som skutočne neskutočne závislá. Vždy, keď som v meste, tak musím zájsť aj do drogérie, bez toho to proste nejde, častokrát si produkty len tak obzerám a nič nekúpim, ale vynechať túto disciplínu jednoducho nedokážem. A rovnako to funguje aj v obchode, keď zahliadnem bižutériu, tak proste neodolám a okamžite sa pri nej pristavím. Aj obchody zamerané výlučne na bižutériu a rôzne doplnky sú podľa mňa nádherné, tovar je krásne poukladaný a naarnžovaný, nedá sa preto vynechať jeho návšteva. V poslednom čase ale bádam deficit zlatých náúšníc v takom typickom zlatom odtieni, tom takom jasnom, tých šedých odtieňov vyrábajú stále dosť, ale už dlhšie si neviem nájsť pekné zlaté náušnice, také výraznejšie. Zdrojom bol pre mňa dlho Orssay, ale už ani tam ich nejako nemajú. Fíha, no myslím, že na úvod by to už asi stačilo, nejdem vás ďalej trápiť, ukážem vám, čo sa ku mne dostalo. 

Tieto šperky patria ešte k narodeninovým darčekom, ale skôr som sa k recenzii nevedela dostať, takže som ich pridala až do tejto. Modrý náramok som dostala od kamarátky, ktorá bola na letnej dovolenke v Turecku a odtiaľ mi doniesla takýto nádherný suvenír, skvelé na ňom je, že sa dá prispôsobiť veľkosťou aj na tú najchudšiu ruku, s týmto ja mávam pri náramkoch veľký problém, väčšinou sú na mňa veľké, preto uprednostňujem tie na gumičku, ale tento typ. Naviac modrú farbu mám rada, hodí sa ku všetkému a skvele doplní každý odev.

Zeleno-červená sada je opäť hand-made produkt, kamarátky mi to objednala spolu s tými super čiernymi náušnicami. Červenú nosím dosť často, naviac tento tvar náušníc patrí medzi moje asi úplne najobľúbenejšie, takže kamarátka sa skutočne trafila. Náhrdelník nie je nejaký extra dlhý, ale aj taký je niekedy potrebné mať, pretože dlhé sa nehodia ku všetkému. Čierne náušnice sú relatívne výrazné, ale veľmi ľahúčke, čo fakt oceňujem, nemám rada, keď ma náušnice doslova "ťahajú k zemi". 



Táto nádherná sada spolu s prekrásnou krabičkou mám už asi rok, bol to jeden z darčekov k promóciám a doteraz si ho nesmierne vážim, sada sa mi veľmi páči, šperky to sú fakt niečo pre mňa, nosievam ich hlavne na rôzne príležitosti napr. v lete k pekným šatám. A keďže je táto recenzia tak trochu o mojich závislostiach, priznávam sa k ďalšej a tou sú šaty - špeciálne letné šaty, tých proste v mojom prípade nikdy nie je dosť, šaty nosievam v lete asi najčastejšie, keď je horúco tak mi proste pripadá zbytočné pariť sa v nohaviciach a keďže leto je našťastie tiež pomerné dlhé ročné obdobie, aj šiat treba mať dosť čo poviete. Tieto dole mám už istý čas, zakúpila som ich u našich susedov v Poľsku v nejakom obchode, ale nespomínam si už na jeho názov. 

A na čom ste závislé vy?Tiež neviete odolať pekný kúskom v obchodoch?

3 komentáre:

  1. Juj pekné kúsky tým sa dá málokedy odolať :) aspoň ja to nejako nezvládam :) pekná kúpa Bianka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, veru bižutérii sa ťažko odoláva.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No já mám závislostí :D
    kabelky, boty, spodní prádlo, bižutérie, kosmetika
    Ani bych neusnula, kdybych si neprohlídla nové věci v e-shopech :)))

    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš čas a názor, veľmi si to vážim.

LinkWithin

you might also like