nedeľa, 1. februára 2015

Followers award - 1. giveaway


Ahojte, moje milé čitateľky! Dnes tu pre vás mám niečo špeciálne, niečo, čo tu ešte nebolo - sľubovanú a nedávno avizovanú, úplne prvú Giveaway. Predsavzatia by sa mali dodržiavať, hlavne tie novoročné a ja som sa tento rok rozhodla byť v tomto smere za dobrú. Giveaway alebo voľnej v našej blogerskej či svetskej slovenskej reči môžeme označiť za druh súťaže, ale nemusíte sa obávať, nejde o výhru podliehajúcu dani, skrátka ide o zdravé súťaženie. Tak sa pusťme do toho.

Podmienky sú tak jednoduché, že ľahšie to už snáď ani nemôže byť:

  1. Sledovať môj blog prostredníctvom GFC alebo Google+, 
  2. Mať korešpondenčnú adresu v SR alebo ČR,
  3. Zanechať komentár, v ktorom mi napíšte meno, pod akým môj blog sledujete, ako môj blog sledujete (GFC, Google+) a e-mailovú adresu, na ktorej vás budem v prípade výhry priamo kontaktovať.
  4. To je všetko.
Do tejto prvej giveaway som pre vás vybrala samé praktické veci  - očný odličovač Balea, ktorý aj sama považujem za najlepší na svete, krémové mydlo Dove, červený trblietavý lak na nechty Essence, vzorku make-upu Infallible a niečo, čo sa hodí hlavne v jarných a letných mesiacoch - náplasť na otlaky, ktorá ich dokáže aj vyliečiť. 

Výsledky vyhlásim 1. marca 2014 a následne budem "tú šťastnú" kontaktovať, aby mi zaslala svoje korešpondenčné údaje. 

10 komentárov:

  1. Sleduji přes gfc jako Hanďa.
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji přes FGC jako Petulkaaap.
    Petulkaaap@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezké věci, hezká soutěž :) Sleduju už dlouho jako Il Freedomová přes GFC, svobodka13@seznam.cz

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné věci :)
    GFC Nelly Bor
    nelca.bor@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Biela Macka
    V pripade vyhry ma mozno kontaktovat na mojom blogu: /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Žaneta Korbelová
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tvůj blog se velmi ráda vracím a za tu dobu, co ho sleduji se (jako jeden z mála blogů, které sleduji) hodně posunul, píšu ti to sem, protože mi tento příspěvek přijde jako vhodná příležitost :)
    Sleduju přes GFC: hairOCD
    email: hairocd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau ďakujem za uznanie, veľmi ma potešila takáto pozitívna spätná väzba. Snažím sa blog neustále vylepšovať, aby sme sa tu všetci cítili príjemne.

      Odstrániť

Ďakujem za Váš čas a názor, veľmi si to vážim.

LinkWithin

you might also like