streda, 27. mája 2015

Druhá giveaway je tu


Moje milé zlatíčka, tento blog som spustila pred takmer dvomi rokmi a odvtedy už veľa vody v Laborci pretieklo, ako sa vraví u nás. Veru, čas je neúprosný a kalendár nám už hlási koniec mája. Máj je môj milovaný mesiac a to hlavne preto, lebo mám rada jar a máj sa mi s jarou vždycky spája, všetko kvinte, všetko má opäť farby a je to skvelé. Navyše je máj mesiacom lásky, takže som sa rozhodla z lásky k vám usporiadať ďalšiu giveaway.

Nesmierne si vážim každého jedného čitateľa tohto blogu, aktuálne je možné môj blog sledovať prostredníctvom klasického GFC média, cez Google+ alebo cez Bloglovin, možno bude časom aj facebook, ale to je stále ešte v štádiu zvažovania. 

Pripravila som si pre vás naozaj špeciálnu nádielku, ktorá je pestrofarebná a teda maximálne ladí s týmto krásnym ročným obdobím. A na čo sa môžete tešiť?


V zastúpení ružovej je tu detské mydlo s kamilkovým extraktom od Bupi, ktoré má upokojujúci a hojivý účinok. Detská kozmetika je naozaj jemná a toto mydlo ocenia určite nielen vaše ruky, ale aj vaša pleť či telo, na čo ho použijete je len a len na vás.


Presunieme sa k fialovo - zelenej avokádovej maske na vlasy od Alverde, niečo pre milovníkom prírodnej kozmetiky, masku som sama skúšala a bola som s ňou spokojná, je fakt ľahúčka ako pierko, takže pozor, aby vás niekam neuniesla.


Teraz si nie som istá, no vyzerá to na vínovo-červenú farbu laku Rimmel 60 seconds Super Shine, vybrala som pre vás odtieň 340 Berries and Cream. Ide leto, takže lakovanie nechtov bude činnosť, ktorej sa bude každá z nás venovať maximálne, ja s tým rozhodne počítam.


Máte radi maliny? Pevne verím, že áno, neviem o nikom, kto ich nemá rád a tak som vybrala tento Balea ošetrujúci krém s vôňou maliny balený v netradičnom retro štýle.


A čo je bodkou celého líčenia a robí nás ženy neodolateľnými? No predsa červený rúž, zvolila som NYC City Proof Twistable v odtieni 040 South Ferry Berry. 

Všetko toto získa jedna z vás, ktorá splní nasledujúce, opäť veľmi jednoduché podmienky:

1. sledovať môj blog cez ktorúkoľvek sieť - GFC, Google+ alebo Bloglovin
2. napísať mi meno pod akým ma sledujete a cez čo ma sledujete
3. napísať mi do komentára nejaký e-mailový kontakt, aby som vás vedela v prípade výhry kontaktovať
4. mať adresu v SR alebo ČR

Nepovinným bodom je zdieľanie Giveaway, za to si môžete pripísať komentár navyše a zvýšiť tak svoje šance. 

Táto giveaway nie je poslednou, narodeniny blogu sa blížia a ktovie, čo mi napadne. 

Tak vám držím palce a ešte aby som nezabudla, časový limit giveaway som stanovila do polovice júna a výhercu budem žrebovať v pondelok 15.6.2015. 

14 komentárov:

  1. super giveaway, naozaj! :)
    sledujem pod týmto menom tu :)
    veve.hub@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sleduji tě tady jako Petulkaaap :)
    Petulkaaap@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé po tom krému se musím v Dm podívat. :)
    GFC: Žaneta Korbelová
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super! :))
    GFC: Lea M.
    email: lejkamal@gmail.com
    Leuš Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé věci! :)
    GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super vecičky!
    sledujem cez Google+ ako Ľúbezná Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Google + ako Lucia Pentíková
    krasna giveaway:)
    luckap123@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sledujem cez Google + ako MyPassion Cosmetics
    email: mypassioncosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. velmi zaujimave veci, z kazdeho nieco :)
    Sledujem prostrednictvom Google+ ako Janka Becova
    moj email becovajanka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažila som sa to tak zvoliť, aby si na svoje prišiel každý

      Odstrániť
  11. GFC: hairOCD
    email: hairocd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak to je krásná giveaway, po téhle masce od Alverde už jsem v DM pokukovala :-)

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš čas a názor, veľmi si to vážim.

LinkWithin

you might also like