pondelok, 15. júna 2015

Giweaway winner - výsledky


Pekný pondelok želám, vyblázení po horúcom víkende? Dúfam, že áno, bolo neskutočne krásne a priam tropicky horúco, takže dúfam, že sa boli schladiť v bazénoch, našťastie ich má každé mesto neúrekom, čo by sme inak bez nich robili však?
Kalendár hlási 15. júna a to je deň, kedy sa dozviete výsledky mojej druhej giveaway. Najprv ale opäť trocha štatistiky a čísel, ekonomika je môj obor, takže čísla musia byť. Google+ zaznamenal najväčší úspech v počte pridaných followerov a pomaličky sa rozbieha aj facebook.Celkovo sa do giveaway zapojilo 13 followerov, z čoho mám neskutočnú radosť. Dosť už bolo kecania, ide sa žrebovať. Takže použila som Random org, pretože sa mi s ním dobre pracuje.


 
A vyhrala to VERONIKA

Gratulujem k výhre, verím, že potešila a poprosím o zaslanie poštovej adresy čo najskôr, aby som ti balíček mohla poslať. Jarnú giveaway máme za sebou, leto pred sebou a na jeho konci alebo niekedy v priebehu leta bude určite ďalšia giveaway, to aby som vás trochu namotala.

7 komentárov:

  1. Blahopřeji Veronice :)

    xx Sab
    http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blahopřeji :) Jinak jsem dnes poprvé zavítala na tvůj blog a nestačím se divit - píšeš poutavě, úžasný vzhled blogu a působíš moc sympaticky :) Máš novou čtenářku - jen tě budu sledovat spíš přes GFC, Google+ nevedu a nepoužívám :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za poklonu, snažím sa viesť blog ako najlepšie viem. Vzhľad sa však asi zmení, táto šablóna je needitovateľná, neumožňuje mi pridať veci, ktoré potrebujem, čo už blogger. A pokojne ma môžeš sledovať cez GFC, mám aj Facebook aj Bloglovin, takže výber je len a len na tebe.

      Odstrániť
  3. Nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš čas a názor, veľmi si to vážim.

LinkWithin

you might also like