Dermacol obľúbené produkty

Ahojte, dnešná recenzia bude o mojich dvoch obľúbených výrobkoch značky Dermacol. Táto značka pre mňa vždy predstavoval kvalitu, avšak dlho som jej nevenoval v obchodoch pozornosť. Keď mi však došla moja obľúbená micelárna voda z Biodermy, nuž musela som sa poobzerať po nejakom lacnejšom variante. A tak som sa dostala aj k Dermacolu.

1. Perfect Cleanser 2 in 1 - Odličovacia a čistiaca micelárna voda. Táto voda je určená pre mladú pleť a obsahuje extrakt z morskej riasy. Veľmi sa mi páči farebná kombinácia balenia, ako aj výrobok samotný. Ja na odlučovanie používam vždy výlučne vodu, nikdy žiadne odličovacie mlieko, pretože mám mastnú pleť a keď sa odlíčim s mliekom mám pocit, že je ešte mastnejšia a ten pocit sa mi nepáči. Ale poďme späť k tejto úžasnej micelárnej vode. Používam ju na odličovanie nielen make-upu, ale ja na odličovanie očí, vôbec neštípe ani nedráždi. Je veľmi jemná a príjemne vonia, tú vôňu som si fakt zamilovala. Už ani neviem spočítať, koľké balenie momentálne mám, cena je však prijateľná, do 4 EUR, takže je to fakt super výrobok, osobne mám najradšej práve takéto micelárne vody, pretože majú všestranné využitie, nemusíte si osobitne kupovať odličovací prípravok a ešte aj pleťovú vodu. Navyše ja osobne veľmi oceňujem na výrobkoch aj informácie, ktoré sa dočítate priamo z obalu a pri tomto som fakt mala čo čítať.Takže toto sa Dermacolu fakt veľmi podarilo.

Hodnotenie: čo iné ako plných 10.

2. Dermacol - Make-up cover - odtieň 208 - asi najsvetlejší. Tento výrobok som videla na toľkých blogoch a čítala som naň toľké recenzie, že musím pridať aj vlastnú. Prvýkrát som si ho kúpila len tak neplánovane, hľadala som nejaký lacný make-up, ktorý by dokázal zakryť akné a jazvy po akné, ktoré ma v poslednom čase dosť trápia. No a našla som toto, cena je okolo 5 EUR, takže čo viac si môže človek želať, vzala som to, naviac odtieň sa mi zdal konečne dostatočne svetlý, žiadne oranžové či žlté tóny - proste ideálny. No a táto rozprávka pokračuje ďalej - keď som make-up naniesla bola som príjemne prekvapená - zakryl doslova všetko, žiadne jazvy či iné stopy po akné neboli viditeľné, moja pleť vyzerala dokonale. Takže ak hľadáte niečo, čo naozaj kryje tak je to toto. 

Vlastnosti make-upu: hypoalergénny, vodeodolný a obsahuje ochranný faktor 30. Výrobok má nádherný obal, je to zlatá tuba, make-up je hutnejší, takže ho treba fakt dobre rozotrieť. Je balený do ešte krajšieho obalu, vnútri ktorého na vás čaká okrem make-upu aj príbalový leták, z ktorého sa dočítate všetko o výrobku. 

Moje dojmy: Make-up je skutočne vodeodolný, prežil aj ranné čistenie zubov takže super. No a to krytie - poviem to asi takto - doposiaľ žiaden make-up takto nekryl ako tento. Fakt po jeho nanesení pôsobíte dokonalo, len ho treba dobre rozotrieť. Mne sa nezdá, že by vytváral efekt masky, skôr dokonalosti, ale určite to nie je žiadna umelá maska, stačí si naniesť jednu vrstvu a je to super. Myslím, že je vhodný aj na leto, obsahuje aj SPF 30 čo je pomerne vysoký faktor, bežné make-upy ho až taký vysoký nemávajú. Na to, že je to tovar, ktorý zoženiete bežne v drogérii a za super cenu, by som povedala, že patrí fakt medzi luxusné výrobky. Akurát má jednu nevýhodu a tou je, že ak si ho nanesiete bez podkladového krému, tak pleť dosť vysušuje. Ja ho už teraz používam skôr ako korektor, alebo si ho miešam s tekutým make-upom od Dermacolu a musím uznať, že aj v kombinácii s iným make-upom kryje veľmi dobre. Plánujem ho určite kúpiť opäť, len už si asi zvolím trochu tmavší odtieň, pretože pri tomto vyzerám ako múmia a to som fakt dosť svetlý typ ale odtiež 208 je aj na mňa prisvetlý. 

Hodnotenie: jedine 10 bodov, je proste super. 


Komentáre