Prázdna kozmetika 3

Tak a je tu ďalší príspevok o kozmetike, ktorú sa mi podarilo medzičasom spotrebovať. Dnes toho bude trochu viac ako obvykle, všetky produkty už recenzované boli, takže už sa tu nebudem opis rozpisovať o tom istom, akurát niečo doplním. No a čo teda padlo za obeť tentokrát?Čítajte ďalej.


1.Essence 2 in 1 hand&nail cream - tak tento krém bol fakt super, používala som ho hlavne v práci, veľmi rýchlo sa vstrebáva, pekne vonia a to je asi všetko, čo pri práci od krému očakávam. 

Kúpim znovu: určite áno

2. Avon nezmývateľná vyživujúca kúra s marockým argánovým olejom - tak za týmto pre mňa olejom na vlasy mi bude fakt smutno, na mokré vlasy je jednoducho nenahraditeľným pomocníkom, vlasy sú po vysušení jemné. Veľmi sa mi zapáčil aj jeho obal, ktorý si asi nechám do svojej zbierky. Toto sa Avonu veľmi podarilo.

Kúpim znovu: určtie áno

3. Avon Long&Beautiful - šampón na vlasy, dobre penil, pekne voňal a moje vlasy po ňom neboli nijako extra mastné. Zatiaľ asi najlepší šampón od Avonu, ktorý som kedy mala. 

Kúpim znovu: keďže ide o šampón tak nie, moje vlasy si na každý rýchlo zvyknú. 

4. Dove Tekuté mydlo na ruky - mydlá na ruky od Dove a celkovo značka Dove patria medzi moje obľúbené. Ich mydlá sú navyše obohatené o 1/4 hydratačného krému a je to naozaj cítiť, ruky sú po umytí hebké a s týmto mydlom mi už viac nehrozí vysušovanie rúk. Jednoznačná spokojnosť, asi ho zaradím medzi moje top produkty.

Kúpim znovu: tak o tom niet pochýb - áno

5. Gliss Kur Ultimate Oil Elixir maska na vlasy - tak tento produkt som si nechala zámerne na koniec recenzie, pretože je to taká "čierna ovca" medzi všetkými tu recenzovanými produktmi. Vonia pekne a má aj pekný obal, ktorý mi asi ešte poslúži na niečo iné, ale ako maska na vlasy to nie je nič moc, veľmi vlasy vysušuje, aj pri nanášaní, aj po umytí a rozčesávanie uľahčuje asi tak isto, ako keď si na ne dáte hociaký kondicionér. Takže túto masku určite nikdy viac a načas asi nič od Gliss Kur nechcem vidieť. Možno majú aj dobré produkty, ale toto sklamanie ma zatiaľ dosť odrádza od ďalšej kúpy.

Kúpim znovu: rozhodne nie

A čo vy?Ktoré z daných produktov používate?A aké sú vaše skúsenosti s Gliss Kur maskami?

Komentáre