Aktuálna vlasová starostlivosť


Vlasy sú koruna krásy to už určite všetci dobre vieme a preto je potrebné venovať im náležitú pozornosť. Osobne nepatrím k tým typom ľudí, ktorí používajú na vlasy neustále dookola tie isté prípravky, radšej ich striedam, pri šampónoch je to nutnosť, a čo sa týka ostatných produktov, tak tie striedam skôr zo zábavy. Recenziu o tom, ako sa starám o svoje vlasy som už raz uverejnila, môžete si ju prečítať tu, od jej napísania však už ubehol nejaký čas a keďže už tu máme jar tak som sa rozhodla svoju vlasovú starostlivosť aktualizovať. Každý produkt na vlasy mám od inej značky, to som celá ja, nezvyknem si kupovať celý rad produktov, pretože mi nie všetky produkty vyhovujú. Takže pozrime sa na to čo tu máme:

1. Olej na vlasy od Syossu - Beauty Elixir - Absolute oil - určený na suché a poškodené vlasy. Kúpila som ho raz v akcii, obsahuje dávkovaciu pumpičku a je vcelku hustý. Má celkom pekný obal, nevonia nijak zvláštne, vôňu popravde z neho veľmi necítim, čo je trochu škoda. Tá pumpička nie je úplne šťastné riešenie, pretože z jedného stlačenie dostanete vcelku veľké množstvo produktu, tak ja som si olej preliala do obalu, ktorý mi ostal po inom oleji z Avonu a takto je už dávkovanie vyriešené. Neviem, koľko mi potrvá tento olej minúť, pretože 100 ml balenie mi trochu otravuje život, radšej by som brala polovičné balenie za polovičnú cenu, keďže ide o olej, ktorého spotreba je veľmi pomalá. Olej používam na mokré vlasy, votriem do dĺžok a na končeky. Nejaký extra efekt oleja na vlasoch nepozorujem, akurát toľko, že mi po oleji vlasy rýchlo uschnú. Ale keď mám byť úprimná, olejček od Avonu resp. kúra s marockým olejom je určite lepšia.

2. Bezoplachová starostlivosť proti lámavosti vlasov od L'oreal, Elseve Anti-breakage - ja tieto produkty volám kondicionér v spreji, pretože plní presne túto úlohu, zabezpečuje bezproblémové rozčesávanie vlasov. Iný efekt som si nevšimla, ani moje vlasy sa nelámu menej, končeky sú v rovnakom stave ako vždy, rozštiepené, takže okrem efektu rozčesávania nevidím iné výhody. Naviac opäť ma hrozne rozčuľuje to balenie, ktoré používam takmer rok, prijala by som menšie balenia, aby som mohla tieto produkty častejšie striedať, avšak čo som pozerala v drogérii tieto produkty aj od iných výrobcov, každý ich vyrába v klasickom 200 ml balení. Pričom produktu na jedno použitie miniete skutočne málo, takže je to celoročná investícia a treba si dobre rozmyslieť, ktorý si kúpite. Ja už najnovšie pôjdem podľa vône, pretože efekt na vlasy majú asi všetky tieto bezoplachové kondicionéry rovnaký.

3. Dove Nourisihing Oil care - kondicionér od Dove s obsahom oleja, je mierne žltej farby, do vlasov sa zapracováva perfektne a vlasy sú po ňom na dotyk jemnejšie, je cítiť, že obsahuje olej. Príjemne ma tento kondicionér prekvapil, vonia trochu ako všetky produkty od Dove, tak jemne a čisto, mne sa tá vôňa páči.

4. Šampón na farbené a melírované vlasy od Alverde konečne vyriešil môj problém so svrbením vlasovej pokožky, možno aj preto, že je to vlastne prírodný šampón bez silikónov. Obal sa mi celkom páči, toto je vôbec môj prvý šampón od Alverde a som s ním spokojná, avšak na vôni si výrobca záležať teda nedal, mne to skôr smrdí ako vonia, nemôžem si na tú vôňu zvyknúť. Šampón pení mierne, nie tak ako som na to bola zvyknutá u iných šampónov, ale nevadí. Po prvom umytí vlasov týmto šampónom mi vlasy dokonca vydržali bez umytia aj 3 dni, čo je fakt rekord, zvyčajne si vlasy musím umyť po dvoch dňoch. Vplyv na farbené vlasy vám neviem povedať, ale verím, že trvácnosť farby predĺži, nejako objektívne to však zmerať nedokážem. Avšak stále mám lupiny aj pri tomto šampóne čo ma celkom prekvapilo.

Po tomto šampóne mám inak pocit takých ľahkých, nezaťažených vlasov, čo sa mi pri silikónových šampónoch nestalo.

5. Maska na vlasy Matrix Total results - repair intenzívna regeneračná maska - môj prvý produkt od Matrixu, dlho som uvažovala, ktorú masku si vyberiem, nakoniec vyhrala táto regeneračná, keďže masku nanášam do dĺžok a tam ma trápia rozštiepené končeky, tak mi napadlo, že regeneračná maska by mohla byť tou pravou. Maska ma veľmi príjemne prekvapila - balenie konečne vyhovuje mojim potrebám, našla som 150 ml a konečne mi nehrozí, že masku bude spotrebovávať celé roky.

Maska veľmi pekne vonia, neviem, čomu to prirovnať, nie je to sladká vôňa, skôr taká sviežo-ovocná, ťažko sa to opisuje. Maska má skvelú konzistenciu, nie je riedka, ani príliš hutná, takže sa do vlasov veľmi dobre nanáša. Nechávam ju pôsobiť asi takých cca 10 - 15 minút, kedy ako mám čas. Oficiálne vraj stačia 3 minúty, ale to je podľa mňa krátka doba na to, aby sa na vlasoch prejavili účinky masky. Masku používam už asi mesiac, možno dlhšie, stále pravidelne raz týždenne a som s ňou spokojná, vlasy prevonia, tú vôňu je trošku cítiť aj na druhý deň, končeky sú po maske pekne zacelené a vlasy sa celkovo ľahšie rozčesávajú, aj keď stále musím použiť aj bezoplachový kondicionér.



A ako sa o svoje vlasy staráte vy?

Komentáre

  1. ten olej od Syoss mám tiež a dosť rýchlo sa mi míňa lebo si ho nanášam na končeky stále ale súhlasím, že zázraky nerobí, druhý krát už ho nepobežím kúpiť :) a čo sa týka toho pôsobenia masky, ak sa nechá dlho pôsobiť môže mať neželaný účinok...preto možno musíš použiť ešte ten kondicionér.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten Syoss nebola najlepšia voľba to súhlasím. A tú masku skúsim použiť podľa odporúčania tie 3 minúty, uvidíme, čo to spraví.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.