A prvý rok blogovania je úspešne za nami

Dňa 12. augusta 2013 som sa konečne odhodlala ku pre mňa dosť významnému kroku v mojom živote a to k založeniu tohto blogu. Blogy som sledovala už predtým a ich dizajn ako aj obsah sa mi veľmi pozdávali, páčilo sa mi, že na blogu vám nikto nediktuje podmienky, ako máte svoje príspevky uverejňovať a čo má byť ich obsahom a tak som začala o blogu uvažovať aj ja. Tento krok som zvažovala zo všetkých uhlov, nech nespravím nejaké unáhlené rozhodnutie, ale teraz po roku, keď to tak spätne zhodnotím, tak založenie blogu vôbec neľutujem.

Určite ste si všimli, že na blogu sa veľa mojich fotografií neobjavuje, určitý stupeň anonymity by som si rada udržala, ale aj v tomto smere vidím určité zmeny. Keď som blog spúšťala tak som si hovorila, že bude úplne anonymný a žiadne moje fotky naň určite nezavesím a vidíte, zmenilo sa to. Tiež som si vravela, že obsah sa bude týkať skutočne výlučne kozmetiky a ani to už dnes nie je úplne pravdou. 

No a ako sa môj blog vyvíjal? Určite keď si pozriete príspevky zo začiatku blogu a terajšie príspevky tak je tam vidieť istý rozdiel, jednak sa neustále snažím zlepšiť stav a vzhľad fotografií, ale ešte som do toho úplne neprenikla. Rovnako sa snažím vylepšovať obsah a neupínať sa čiste len na kozmetiku, pretože taký blog by asi ani mňa samotnú dlho nebavil, istá rôznorodosť je proste nevyhnutná aj v prípade blogu.

Návštevnosť blogu možno nie je astronomická, ale všetko má svoj čas a ja si veľmi vážim všetkých mojich čitateľov, či už je to číslo menšie alebo väčšie, pretože úprimne blog, ktorý nikto nečíta je blog oničom. Môj doterajší rekord denného zobrazenia blogu bol cez 100 zobrazení v jeden deň, tuším to vyvolal TAG I LOVE SUMMER, takže aspoň viem, na čo sa mám zameriavať.

Aj vzhľad blogu prešiel zmenou a to úplnou. Zmenila som si šablónu, pretože sa mne osobne tá predchádzajúca až na toľko nepáčila a pôsobila na mňa trochu neupraveným dojmom, naviac som v nej nedokázala nastaviť biele pozadie modulov gadget a na rady viacerých som si vzhľad blogu úplne zmenila. Pridala som aj možnosť sledovať blog prostredníctvom účtov Google+, takže ma môžete sledovať aj takýmto spôsobom.

A čo plánujem na blogu zlepšiť? Tak určite sa môžete tešiť na nejaké úpravy vzhľadu blogu, tu nebudem prezrádzať veľmi nič konkrétne, pretože tieto úpravy sú pre mňa stále mierne náročné, ale našťastie mám vo svojom okolí ľudí, ktorí mi vedia s týmto pomôcť, takže zmena určite príde skôr či neskôr. Čo sa týka obsahu aj naďalej plánujem venovať obsah blogu hlavne kozmetike, chcem však tiež písať viac TAGov a rovnako sa chcem zamerať aj na nejaké inšpiratívne články, ktoré mňa samú na iných blogoch vždy vedia rozveseliť a povzbudiť.

A keďže oslavujeme, tak by som vám rada dala priestor vyjadriť sa, čo sa vám na mojom blogu páči a čo by ste si na ňom radi prečítali.


Komentáre

  1. Ahoj, pises zaujimave recenzie, takze som sa dnes pripojila k pravidelnym navstevnikom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem a verím, že sa na mojom blogu budeš stále cítiť príjemne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem k prvému roku :) Konečne poznám "niekoho", teda vlastne niečo čo má narodeniny v rovnaký deň ako ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem k prvému rôčiku a prajem veľa ďalších:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.