S dobrým filmom nie je nikdy nuda

Tak dnes to tu bude o inom. Aby som vás kozmetickými recenziami nenudila rozhodla som sa pre trochu iný typ príspevku. Keďže sa blíži jeseň a zima, deň sa skracuje a tma vonku predlžuje, ten dlhý čas si proste treba nejako skrátiť a spríjemniť. Vonku sa bude postupne ochladzovať, takže na nejaké večerné posedenie môžeme pomaly zabudnúť. Avšak posedieť si doma v teplúčku a pritom si niečo pekné pozrieť, prípadne prečítať určite stojí za to. Dnes vám ponúknem hneď niekoľko filmových typov.

Animované Filmy

Priznám sa, že som veľmi zaťažená na akčné filmy, ale rada si pozriem aj rozprávky a obzvlášť tie kreslené. O Ľadovom kráľovstve (Frozen) ste už určite niečo počuli, krásna zimná rozprávka o dvoch sestrách, z ktorých jedna má dar všetko vôkol seba zmraziť. Film má úžasnú grafiku, fakt pastva pre oči a navyše je doplnený krásnymi piesňami napr. Let it go - Von to dám, mne sa páči aj v slovenskej aj v pôvodonej anglickej verzii, no tá naša sa mi páči viac. 



O princeznej s krásnymi blond vlasmi ste už určite počuli. Rozprávka Tangled - Na vlásku je skvelá a oplatí sa ju pozrieť, graficky je zvládnutá opäť vynikajúco, je zaujímavá, občas aj vtipná a je skrátka úžasná.


Pri rozprávkach ešte ostaneme, nedávno vyšla v kinách nová časť How to train your dragon 2 - Ako vycvičiť draka. Ja som zatiaľ videla len prvú časť, ale táto rozprávka na mňa hlboko zapôsobila. Hovorí o tom, že aj obyčajní ľudia dokážu robiť veľké veci. Druhá časť je vraj rovnako skvelá, takže už sa teším ako si ju pôjdem pozrieť.



Čo ma zaujalo

Videli ste už komédiu One for the money alebo po našom Slečna nebezpečná?.Ak nie tak ste prišli o veľa, skutočne o veľa. Katherine Heigl v hlavnej úlohe s fešákom Jason O'Marom sú vynikajúcou kombináciou tejto skvelej komédie. Ak sa chcete schuti zasmiať na trošku kriminálnej komédii tak smelo do toho. Film je z roku 2012, ale oplatí sa pozrieť si ho.



Pri komédiách ešte ostaneme The bounty Hunter z roku 2010 o tom, ako sa Milo, lovec odmien pokúša dostať svoju exmanželku do väzenia, aby si konečne zarobil. Dej sa však vyvíja inak, ako by očakával. Akčná komédia, na ktorej sa poriadne nasmejete. 


A čo poviete na skvelú českú komédiu? Ja sa na ne vždy teším, veď si len vezmite akej sláve sa aj dnes teší séria Slunce Seno. Jednou takou skvelou je aj Probudím se včera, v hlavnej úlohe Jiří Mádl, je sa na čo tešiť, ak chcete cestovať v čase, v tejto komédii je aj toto možné. Návrat do komunizmu zrejme poteší aj staršie ročníky, takže myslím, že komédiu môžeme nazvať vekovo neobmedzenú. Skutočne podarený kúsok, bola som naň aj v kine a veru som sa poriadne zabavila. 


Trochu z iného cesta je film tak trochu povedzme vymyslený, no veľmi pekný a zaujímavý, nájdete v ňom všetko potrebné - akciu, dobrodružstvo, napätie, trochu humoru no a samozrejme aj lásku. Ide o Stardust, film z roku 2007, ktorý patrí k mojim srdcovkám, oplatí sa si ho pozrieť. 


Filmov som už videla fakt dosť, mohla by som vám ich menovať tisícky, ale pokúsila som sa vám vybrať tie naj. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.