Maslom na telo


O tom, že existuje telové mlieko už vie snáď každý, v rámci starostlivosti o pokožku však kozmetické spoločnosti už vymysleli aj novší spôsob starostlivosti o pokožku a ním sú práve telové maslá alebo body butters. Telové maslá sú v porovnaní s telovým mliekom väčšinou o niečo hutnejšie a teda by mali pokožku lepšie hydratovať. Priznávam, že dlho som sa telovým maslám bránila a to najmä preto, že som sa obávala, že sú vhodné len pre extrémne suchú pokožku a že sa do mojej nevsiaknu. Opäť ďalší omyl, vidíte, netreba mať predsudky, zistila som, že to nie je vôbec tak, telové maslá nie sú určené len pre úplné sušienky, ale aj pre nás ostatné s normálnou pokožku. Naviac na zimu sa hodia hutnejšie krémy a najmä sladké vône a tak mi do zbierky už pár telových masiel pribudlo. Dnes to bude taká porovnávacia recenzia dvoch produktov na telo od Avonu. 


Do súboja som dnes proti sebe postavila dva produkty, jedno je maslo a to druhé je krém s obsahom masla. Protívnikmi teda sú: Kakaové maslo Avon Care a z radu Planet Spa je to Blissfully Nourishing s africkým bambuckým maslom. Balením sa mi viac páči to kakaové maslo, vôňou ma vlastne obe produtky tak trochu sklamali, pretože kakaové maslo je cítiť skôr za arašídmi a krém s bambuckým maslom vonia úplne inak ako maska z tohto radu, ktorú som mala kedysi, vôňa nie je vôbec výrazná a po nanesení cítim taký spálený karamel. Veľmi zvláštne. Kakaové maslo je fakt maslo, má takú maslovú konzistenciu, je dosť hutné, no po nanesení na pokožku sa začne akoby topiť.


Kakaové maslo je vynikajúce, rýchlo sa vstrebáva, čo som od masla vôbec nečakala, má takú béžovú farbu, ale na pokožke je normálne biele, žiadne fľaky na oblečení nezanecháva. Pokožka je hydratovaná ešte aj na druhý deň po nanesení masla, takže za mňa je toto vynikajúce maslo. Viac niet čo dodať, udeľujem mu plných 5 bodov. Pardon, vlastne ešte jedna vec, tú sladkú vôňu cítite z tela ešte dlho po nanesení

Vyživujúci krém na ruky, nohy a lakte s bambuckým maslom - no to je dosť slabý produkt, poviem to narovinu. Vôňa nič moc, konzistencia je strašne riedka niektoré telové mlieka sú hutnejšie, fakt nič moc. Hydratácia? No dosť slabá, asi ho budem užívať len ako bežný krém na telo, na nohy je slabý ako čaj. 

Hodnotenie: slabý 1 bod len za pekný obal. 

Z môjho hodnotenia je vám už asi jasné, kto sa stal víťazom - je to kakaové maslo. Od krému s bambuckým maslom som čakala skrátka viac, takže tento rad ma už o svojich kvalitách asi nepresvedčí, dávnejšie som skúšala masku, ktorá mala pleť hydratovať, no skončila ako krém na ruky, pretože tá maska bola proste hrozne hutná, nedala sa na pleť naniesť a pleť bola po nej príšerne mastná. 

A čo vy?Používate telové maslá alebo máte radšej klasiku - telové mlieka?

Komentáre

  1. asi skor to maslo,,ale neviem aky je medzi nimi moc rozdiel telovym a maslom maslo asi viacej vyživuje

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používám spíš tělová mléka, ale chtěla bych vyzkoušet to máslo z Lidlu, které si všichni tak chválí :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.