Padlí bojovníci za november


Tak pomaličky sa nám blíži koniec roka 2014 a u mňa to v novembri vyzerá tak, akoby som minula celé svoje kozmetické zásoby. Počasie sa zatiaľ celkom drží na uzde a nevyvádza, čo je vynikajúce. A ako ste na tom s nákupom vianočných darčekov? Priznám sa, že napriek mojej veľkej snahe mať už všetko do decembra nakúpené sa mi to nejako vymyká spod kontroly, takže ešte ma čakajú nejaké tie behy po obchodných centrách. Takže si všetci želáme pevné nervy pri nákupoch a ja sa už idem venovať dnešnému postu. 


Telová kozmetika

Avon Cocoa Butter - o masle som už písala recenziu tu.  Niet čo dodať, s maslom som spokojná, keby sa ešte tá vôňa trochu viac podobala kakau, tak je to z mojej strany bez výhrad, hydratácia pokožky je však vynikajúca, nadpriemerná v porovnaní s bežnými telovými mliekami. 

Kúpim znova: určite áno

Eucerin Telová olej proti striám - podrobnosti v recenzii . Len dodám, že olej je skutočne skvelý a vrelo ho odporúčam.

Kúpim znova: určite áno


Eucerin Complete repair Intensiv Lotion - nevonia mi, obsahuje 10% urea. Používala som ho spočiatku pre šikovné balenie ako krém na ruky, no zdá sa mi, že ich vysušuje tak som ho skúsila použiť aj ako telové mlieko, ale čo ja viem, žiaden zázrak, mne veľmi prekáža, že to nemá absolútne žiadnu vôňu no a hydratácia pokožky je taká bežná, ako každé iné telové mlieko, na druhý deň už necítim nič. 

Kúpim znova: nie

Balea Dush Lotion - sprchový gél s vôňou rajských plodov. Kúpila som si ho pre jeho vôňu a nádherný obal, bohužiaľ je to limitka, takže ju už asi nezoženiete, každopádne som bola s gélom spokojná, nebol to ani tak gél, skôr niečo medzi gélom a krémom do sprchy, voňal príjemne, pokožku síce nevyživoval nejak zvláštne v porovnaní s inými gélmi, ale napriek tomu mu dávam 10 bodov, bez výhradne úžasný. 

Kúpim znova: určite áno

Vlasová Kozmetika



Nivea Diamond Volume - šampón s pravými diamantovými čiastočkami,  moje vlasy sa mi neleskli. Mne trochu prekážala aj citrusová vôňa, čakala som proste niečo iné. Šampón je čírej farby a gélovej konzistencie, avšak svrbela ma po ňom pokožka hlavy, ale možno je to tými citrusmi, som na ne nejako citlivá, raz som mala Head & Shoulders s vôňou citrusov a strašne som po ňom kýchala. Úprimne ma však tento šampón dosť sklamal, udeľujem mu tak 1 bod za to, že nezaťažuje vlasy

Kúpim znova: nie


Alverde Repair Haarmaske - regereneračná vlasová maska s výťažkom z hrozna a avokáda. Táto maska bola moja úplne prvá maska tejto značky, ale nešliapla som vedľa. Má tuhú konzistencia vďaka ktorej sa náročnejšie nanáša na vlasy a balenie v tube nie je práve to najšťastnejšie riešenie pre takúto masku, vyltáčala sa dosť ťažko. Napriek tomu sa mi po nej veľmi dobre  rozčesávajú vlasy, úplne inak ako po bežných silikónových kondicionéroch, ako masku som ju skúšala použiť párkrát, no nejaké extra zlepšenie stavu vlasov som si nevšimla. No a ešte sa musím vyjadriť k vôni, táto značka razí asi podobnú teóriu ako Dove, avšak Dove má krasnú vôňu, kďežto Alverde produkty majú takú zvláštnu vôňu, častokrát to ani nie je vôňa, skôr mi to smrdí, prvý šampón čo som skúšala smrdel hrozne, je to ten pre farbené vlasy. Táto maska nesmrdela, no nejakú krásnu vôňu nečakajte. V tomto prípade asi vôňu vyvážil obal, ktorý sa naopak mimoriadne vydaril. Uďeľujem 8 bodov, jeden bode dole za vôňu, druhý za ťažké vytláčanie masky z tuby. 

Kúpim znova: možno

Pleťová kozmetika 


Yves Rocher Pure Camille Odličovač + Tonikum 2 v 1 - všeobecne mi tento mesiac došlo veľmi veľa produktov na pleť, takže sa to pokúsim zbytočne nepreťahovať. Tonikum je úžasné, viac niet čo dodať, viac sa dočítate v recenzii.

Kúpim znova: určite áno

Balea Odličovacie obrúsky pre všetky typy pleti  - moja prvá skúsenosť s odličovacími obrúskami, brala som si ich zo sebou na výlet do Prahy a tak už bolo načase ich minúť.Obrúsky obsahujú vitamín E, mliečne proteíny a majú krásnu ovocnú vôňu. Odličovanie make-up išlo bez ťažkostí, oči na tom už boli trošku horšie, každopádne ale trebalo trochu viac pritlačiť na pleť, ak ste sa chceli odlíčiť. Mne to ako náhrada bežných odličovacích prípravkov nestačí, ale na cesty a príležitostne pre rýchle odlíčenie môže byť. Hodnotím ich tak na 9 bodov, oči odličujú slabo.

Kúpim znova: určite áno

Avene Cold Cream - Lip Cream - aj o tomto fešákovi som už písala v tejto recenzii. Moje pery si vyžadujú špeciálnu starostlivosť, pretože trpím pocitom neustáleho vysušovania a  preto som už na pery vyskúšala veľa prípravkov. Cold Cream ale zaraďujem medzi skutočne účinné zbrane.

Kúpim znova: určite áno

Eclaran 5 na akné - opäť ďalší liek na akné, ktorý je viazaný na lekársky predpis. Ide o dermálny gél, ktorý som nanášala na pleť hlavne večer, ale nejaké extra zlepšenie stavu svojej pleti som si počas jeho používania nevšimla. Plusom je ale určite fakt, že pleť neštípe ani nedráždi a tuším ju ani vôbec nevysušoval, ale účinky nie sú nič prevratné, ale je to možno aj preto, že toto je už druhé balenie, mala som iný Eclaran a ten fungoval, akné bolo lepšie, nie som si však istá, či to bol tento istý Eclaran, sú totiž rôzne, je tuším aj Eclaran 10, ale nespomínam si. 

Kúpim znova: nie

Effaclar H - vynikajúci hydratačný krém pre každého, kto má mastnú pleť tak ako ja. Recenziu nájdete tu. Mne veľmi vyhovuje a preto ho vrelo odporúčam.

Kúpim znova: určite áno

Eucerin Dermo Capillaire - Anti Schupen - gélový šampón proti lupinám, krásne vonia, ale vlasy dosť zaťažuje, vlasová pokožka ma po ňom ale nesvrbela. Keďže ide o šampón proti lupinám tak som úprimne nečakala, že bude vlasy mastiť, ale žiaľ stáva sa. Mala som len pár vzoriek, ale celé balenie by som si nekúpila kvôli tomu zaťažovaniu vlasov. 

Kúpim znova: nie

Komentáre

  1. dobre vediet o tej Nivei, budem sa jej vyhybat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkná spotřeba :) Jinak vlasovka od Nivey mi také nikdy moc nesedla...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne práveže sedelo od Nivei čo sa týka vlasov vždy všetko, ale toto je asi výnimka.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.