Gelone roztok na mäkké šošovky


Dnes tu mám niečo pre tie z vás, ktoré nosia tak ako ja kontaktné šošovky. Nebude to však o šošovkách, ale o jednom skvelom roztoku, ktorý som dostala na recenzovanie z internetového obchodu www.sosovky-kontaktne.sk v rámci spolupráce. Reč bude o roztoku Gelone, ktorý je určený pre všetky druhy mäkkých šošoviek vrátane tých mojich - silikón-hydrogélových šošoviek


Roztoky som doposiaľ skúsila dva - ReNu a Opti Free Replenish, toto je môj tretí roztok a musím priznať, že som bola veľmi spokojná. Roztok obsahuje hyaluronát sodný, excelentne lubrikuje a je dokonca vhodný pre citlivé oči. Toľko oficiality z obalu a teraz si to rozoberme. Roztok má pekný obal, ktorý má len jednu nevýhodu a tou je jeho tvrdosť, takže sa spočiatku ťažšie vytláčal/ vylieval z fľaštičky, no ale prežila som to, len ten plast by mohol byť fakt mäkkší. Súčasťou balenia je samozrejme aj puzdro na šošovky, ktoré je pomerne hlboké, čo mi až tak nevyhovuje, ale nie je to až tak podstatné.

Samotný roztok je myslím si na šošovky veľmi dobrý, schopnosť čistiť šošovky sa mi hodnotí veľmi ťažko, pretože každý roztok ich síce vyčistí, ale nie tak dokonale ako ručné čistenie, to skrátka robím vždy, pretože na takéto účely je každý aj tento roztok krátky. Avšak úroveň štípania očí a celkovo tá moja citlivosť sa prejavovala úplne minimálne, myslím, že roztok oči možno trošku aj zvlhčuje.

Ja mám veľmi citlivé oči, rýchlo sa mi vysušia a potom sú červené a štípu, ak k tomu pripočítam nosenie šošoviek tak sú tie moje oči suché neustále. Avšak nosenie šošoviek bolo s týmto roztokom pohodlné, šošovky som v očiach takmer necítila. Samozrejme, že ku koncu používania páru šošoviek, už tak pár dní pred výmenou nestačil ani roztok, šošovky ma štípali v očiach, ale to sa mi stávalo aj pri iných roztokoch.

Keď porovnám tento roztok napr. z roztokom ReNu tak tento je jednoznačne lepší, kvalitou by som ho prirovnala skôr k roztoku Opti-Free Replenish, ale tento je možno ešte o trochu lepší, nie je v tom veľký rozdiel, no mne sa zdá, že nejaký rozdiel tam je. 

Roztok kúpite na internete za cenu napr. 10,39 EUR v balení 360 ml. Je to drahší roztok, ale oči máme iba jedny a ja osobne by som si ho určite kúpila. Zatiaľ je tento môj favorit, dokonca ho používa aj kamarátka už dlhí čas a tiež je spokojná.

Hodnotenie: 4 body, 1 bod strhávam kvôli ťažko stlačiteľnému obalu.

Aký roztok na šošovky používate vy? Používate stále ten istý alebo roztoky striedate?




you might also like

Komentáre

  1. Používám tento roztok, mám už několikáté balení. Měla jsem jen na začátku jiný, ale teď už používám jen tento.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.