Vianočné radosti spod stromčeka

Zdravím moje milé, tak ešte raz prajem šťastné a veselé Vianoce aj keď opäť bez snehu, ale to nám vianočnú náladu nemôže nijako pokaziť. Pevne verím, že všetky vianočné darčeky ste už preskúmali zo všetkých strán a uhlov a niektoré už začali aj používať. Ja som si tento rok našla pod stromčekom kopec krásnych darčekov a musím sa priznať, že väčšina z nich bola kozmetického charakteru, čo ma nesmierne potešilo. Je vidieť, že moja rodina si na moju úlohu kozmetickej blogerky pomaličky zvyká. 


Od Ježiška som dostala krásnu a určite veľmi poučnú knihu Francouzsky se umí otáčet od autorky Mireille Guilianovej, ktorá by mala nám ženám pomôcť v tvrdom svete biznisu. Kniha je v češtine takže si opäť precvičím nejaký iný jazyk, v poslednom čase som čítala knihy hlavne po anglicky, takže to bude príjemná zmena.

Kerastase je kozmetika ktorú milujem, ale pre jej cenu by som si ju sama kúpila asi len zriedkakedy, avšak darované to je niečo iné, Rad Kristaliste by mal mojim vlasom navrátiť dávno stratený lesk, takže doň vkladám veľké nádeje. 500 ml šampón a denná starostlivosť v ružovom obale pôsobia skutočne sľubne, takže uvidíme, aký bude účinok.

Kozmetické vianočné balíčky sú už vianočnou klasikou asi tak ako Popoluška v televízii na Štedrý deň, tentokrát mi bude robiť spoločnosť značka Nivea a to až trikrát - ako telové mlieko, sprchový krém a tiež anitperspirant a to všetko v praktickej a prekvapivo modrej kozmetickej taštičke. 

Brat ma vystihol dokonale a kúpil mi niečo, na čo som si brúsila zuby už dlhší čas a to na značku EOS. Aby mi nebolo málo môj štartovací balíček obsahoval nielen na blogoch známy balzam na pery, ale tiež krém na ruky a telové mlieko. Bomba, toto ma fakt dostalo, vôňa je mentolová, svieža a príjemná, takže moja spokojnosť je skutočne maximálna. Oči sa mi pri rozbaľovaní tohto vianočného darčeka rozžiarili možno ešte viac, ako hráčom pri pokri, keď im príde osudová karta. 

V neposlednom rade netreba zabúdať ani na Wellaflex lak na vlasy a penové tužidlo, kopec sladkostí a kinder vajíčko, ktoré som nedostala už roky, našla som si tam super hrocha čo mi pripomenulo detské časy, zdá sa, že aj postavičky z vajíčok sa časom vracajú späť tak ako móda.

Užite si ešte krásne vianočné chvíle zo svojimi najbližšími, oslávte Silvester a Nový rok, nezabudnite si napísať predsavzatia a užívajte vianočné darčeky. 

A aké najväčšie prekvapenie ste našli pod vianočným stromčekom vy?



you might also like

Komentáre