Kozmetických 10 naj za uplynulý rok 2014 - telo a vlasy


Najlepšie produkty dekoratívnej a pleťovej kozmetiky som už predstavila, dnes to bude o produktoch na telo a vlasy, ktoré si získali v minulom roku moje srdce. Väčšinu už nevlastní, ale ostali hlboko vryté do mojej kozmetickej pamäte.

Telo

Dove mydlá na ruky - nebudem sa opakovať, skrátka nič lepšie na ruky neexistuje, Dove mydlá sú hydratačné a tak nehrozí žiaden nepríjemný suchý pocit na rukách. Mali by ich dávať aj do vlakov. 

Palmolive Smooth Delights - veľmi pekne voňajúci sprchový krém, ktorý ma veľmi milo prekvapil, túto značku som už istý čas nekupovala, ale odkedy prišla na trh s týmito inováciami sú pre mňa ich sprchové krémy opäť žiadúce. Najbližšie sa chystám na nejaký z radu Medditerian Moments.



Balea Handcreme and maske 2 in 1 - podrobnejšiu recenziu na tento krém ešte len chystám, ale už teraz musím priznať, že je skvelý, dá sa použiť tak v práci ako aj doma, len si treba dať pozor na množstvo, krásne vonia a dá sa použiť aj ako výživná maska na ruky. Ak ho ešte doma nemáte, tak neváhajte zájsť do DMky a kúpiť si ho, stojí do 2 EUR. 


Avon Cocoa Butter - moje prvé telové maslo, ktoré veľmi dobre hydratovalo pokožku a krásne sa rozotieralo, akurát vôňu by som vylepšila aby bola viac kakaová, inak bolo skvelé.


Garnier Mineral antiperspiranty - dlhé roky už nepoužívam nič iné, robia najmenej bielych fľakov na oblečení a majú veľmi dobrú výdrž, môžem sa na ne spoľahnúť.


Vlasy

Maska na vlasy Matrix Total results - túto masku považujem za doposiaľ najlepšiu a to práve preto, že jednak zaceľuje končeky a to viditeľne a jednak sú po nej vlasy také ľahké, vzdušné, ťažko sa to opisuje, ale mne sa ten efekt veľmi páčil.


Dove Nourishing Oil care conditioner - po dobrej skúsenosti s kondicionérom z obsahom oleja od Schaumy som sa rozhodla, skúsiť olejový kondicionér aj inej značky. Tento od Dove robí vlasy tak hebkými a ľahkými, že som bola skutočne prekvapená. Odteraz už používam len kondicionéry z obsahom oleja.

Syoss Max Hold lak na vlasy - lak, ktorý ma istil počas svadby, na ktorej som bola v lete, drží perfektne, vlasy po ňom nie sú mastné a vlasy nezlepuje tak ako napr. laky od Taftu. O Syoss lakoch plánujem napísať rozsiahlejšiu recenziu, ale milo ma prekvapili, syoss mi vo vlasovej starostlivosti príliš nesadol, ale laky na vlasy sú výnimka.

Taft Instant Volume Powder - púder pre okamžitý objem alebo tužidlo v prášku, ktoré stačí naniesť ku korienkom a máte zaručený objem až kým si vlasy neumyjete, spočiatku mi trvalo, kým som prišla na správny spôsob aplikácie, ale potom to už išlo, vždy si ho nasypte prv do ruky a tak tvarujte účes. 
Volume Powder

Laky na nechty - tu musím oceniť značku Rimmel a ich laky Salon Lycra Pro, pretože sú to laky, ktoré nájdete v netradične namiešaných odtieňoch, veľmi rýchlo uschnú, majú krásne balenie a môj obľúbený odtieň je Grape Sorbet, laky nájdete žiarivé aj matné, ja mám radšej tie žiarivé alebo lesklé, myslím, že chápete. 


Na záver musím ešte spomenúť Ebelin odličovacie tampóny, ktoré si kupujem stále dookola a sú tými najlepšími, aké som kedy vyskúšala.


Najlepšie produkty máme za sebou, najbližšie sa môžete tešiť na prepadáky roka minulého. 

Komentáre

  1. Sprcháče od Palmolive milujem, sú úplne skvelé :) avon kakaové maslo sa chystám vyskúšať, mám ho objednané, len mi ešte neprišlo :) ale mám z tej série krém na ruky a neviem sa ho nabažiť, hoci ako ty hovoríš, mohlo by viac voňať kakaovo, no aj tak super vonia podľa mňa :) a na balea krém na ruky, ktorý si sem dala, sa tiež chystám, ale myslím, že mi takisto bude vyhovovať, keďže zlú recenziu som naň ešte nečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru Palmolive sa v poslednom čase riadne zlepšili, kedysi som mala rada iba olivový variant, dnes už je tomu inak.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super vecičky :) Škoda že som nič z toho nevyskúšala... Ale super tipy ;) Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odličovací tamponky od Ebelin mám také nejraději. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.