Moji spoločníci dlhou zimou


V Bratislave tento rok sneží ako odušu, ani neviem, či je to nejaké pravidlo, ale odkedy sa tu zdržiavam väčšiu časť roka, čo je už pekných pár rokov akoby som sneh preniesla z domu sem, doma nesneží, v mojom druhom domove skoro každú zimu. Čo sa dá robiť, zima má byť biela, len nech nie je pridlhá. Ešte sa však zima nekončí a ja ako milovník leta si hľadám rôzne možnosti časového skrátenia. Vy si môžte okrem iného aj zasúťažiť v prvej giveaway




Čítanie kníh to je už u mňa taká klasika, v poslednom čase sa dosť orientujem na zlepšovanie mojich english schopností a svedčí o tom aj táto kniha The Cuckoo's calling, ktorá je riadne hrubá, takže mám na istý čas robiť. Je písaná trochu ťažším štýlom, takže je to pre mňa rozhodne výzva, povedala by som, že je to štýl britskej angličtiny s kopou slangových výrazov. 


Dlhé chvíle pekne vyplní aj časopis plný krásnych fotiek a čo-to sa tu dá prečítať aj z článkov v ňom publikovaných, plus vianočné vydanie prinieslo aj ďalší veľký benefit v podobe diáru. Ak sa vám už zdá váš každodenný účes nudný oživte ho týmto skvelým doplnkom - gumičkou v podobe telefónnej šnúry, tieto gumičky neťahajú vlasy, sú dostupné vo viacerých farebných prevedniach a vo vlasoch vyzerajú veľmi elegantne. Na nádchu a podobné problémy s vysušeným nosom mám jasné riešenie - nosovú masť od Mucoplantu

Pre milovníkov čajov je zima ideálnym obdobím a navyše je to výzva trochu si tie čajové chvíľky spestriť napr. úplne novým typom čajov, akými môžu byť aj sypané čaje. Jeden taký som si kúpila na jednej výstave, ide o sypaný ovocný čaj, ktorý lahodne vonia a ešte lepšie chutí.


V zime veľmi často sneží, prší, fúka a preto je lak na vlasy nevyhnutnosťu každej z nás. Mne sa veľmi osvedčili laky od Syossu, pretože vlasy nezlepujú, majú dobrú výdrž, veľké balenie a krásnu vôňu, keratín je navyše vo vlasovej kozmetike prezentovaný v poslednom čase čoraz viac, takže sa po ňom oplatí poobzerať. Teším sa aj na mydlo L'occitane, ktoré som dostala ako vianočný darček od kolegov v robote.


Príjemnú atmosféru v izbe dokáže navodiť aj vonná sviečka, ja mám rada Tindru od Ikei, ktorá vonia po izbe aj bez toho, aby bola zapálená. A aby som nezabudla na výsadu každej ženy - parfém, v zime je vraj dobré zameniť svoj bežný parfém za iný, v mojom prípade je to Lancome Tresor, ak patríte k milovníkom sladších vôní, toto je určte jedna z možností. 

Máte nejaké zimné tipy a triky, ako si skrátiť čas a čo v zime robiť pre svoj beauty vzhľad?

Komentáre

  1. Ja si evu kupujem už iba občas, ale je to celkom fajn časopis :) sviečky, čaje a knihy sú na zimu must have, rovnako ako krémiky na ruky a balzamy na pery :) teda aspoň pre mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knihu som dlho nečítala nie je na to čas čo ma veľmi mrzí ale na posledy som čítala knihu žena bez čísla je to veľmi fajn kniha hlavne na zamyslenie o živote mladej ženy v koncetračnom tábore - popravde bola to prvý kniha u ktorej som kedy plakala . Evu som si kúpila len kvôli diáru inak si občas kúpim Emmu alebo Elle . Čo sa týka tých gumičiek ala telefónna šnúra , tak tie sú úplne mega ja používam od značky Papanga už skoro dva roky občas ich umyjem pod vodou a idem znovu . Sú super a už ani klasické gumičky nepoužívam . Zima a čaje to musí byť . Ja ale čaje pijem celoročne najradšej mám čaje od Marks & Spencer . Sviečky som nahradila voskami od Yankee Candle . :-)
    www.bar-bor-ka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja si časopisy už nekupuje tak, ako kedysi, stratili pre mňa význam alebo som skrátka zmenila preferencie, už neviem. Bez balzamu nevychádzam z domu ani ja, v zime by sa to fakt nemuselo vyplatiť.

      Odstrániť
  3. Nedávno jsem dočetla jednu knihu v angličtině. Byla jednoduše napsaná a taková oddychová. Ale nevím jsestli bych si troufla na těžší text :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A akú knihu si čítala? Rada sa nechám inšpirovať pri výbere cudzojazyčnej literatúry.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.