Na prírodnej vlne s produktmi Alverde


Giveaway je v plnom prúde a my poďme robiť, to čo zyčajne. Verím, že ste dobre naladené a popri nedeľnom oddychu sme sa tu stretli niečo kozmetického si spolu zanôtiť. Dnes to bude tak trochu aj pre priaznivcov prírodnejšej kozmetiky, ktorú u mňa na blogu vidieť zriedka a to o značke Alverde. Doposiaľ som toho skúsila fakt málo a tak stále skúšam a objavujem. A čo som objavila tentokrát? Pár veľmi šikovných a vydarených kúskov.


Ako prvý mi do oka padol sprchový olejový krém s kakaovým maslom a ibištekom. No povedzte, nie je ten obal nádherný? Plus samozrejme som tento vynález musela ovoňať priamo v obchode a voňalo to skvelo, tak polosladko a to mám rada, hlavne teraz v zime. Je bielej farby a na moje prekvapenie veľmi slabo pení, neviem, asi som to mala očakávať, veď ide predsa o prírodnú kozmetiku, ale mňa to veľmi nemilo prekvapilo. Takže veľká škoda, sprcháče si už asi od Alverde nekúpim. 

Hodnotenie: 2 body, taký podpriemer.



Následne som zamierila ku stojanu s dekoratívnou kozmetikou v nádeji nájsť vhodného náhradníka za môj milovaný sypký transparentný púder od Essecne a tak som našla Mineral Puder v odtieni 01 Porcelain. No áno súhlasím, nie je to púder, ide vlastne o minerálny make-up, niečo, čo som chcela už dávno vyskúšať, ale akosi som sa bála, že to nebude pre moju pleť, viete no to slabé krytie. Našťastie sa moja pleť už trochu umúdrila a čo ešte nie je k mojej spokojnosti doladí korektor. 

Používam ho buď ako púder, make-up zafixuje, ale nezmatní pleť na celý deň, v tomto sa naň spoliehať nemôžem, má to efekt asi ako Dermacol Invisible powder, skrátka fixuje a niečo aj zmatní, ale na kratší čas. Odtieň mi celkom sadol, neoxiduje na pleti. Balenie je pomerne maličké 10 g, ale jeho súčasťou je aj elegantná labutienka, ktorú som sfotila našťastie skôr, než som sa do tohto krásavca pustila, momentálne už nie je veľmi fotogenický. 

Skúšala som ho použiť aj ako minerálny púder a tu nastal zlom, objav, obrovské prekvapenie, skrátka na tento účel je skvelý, som nalíčená, ale nepôsobím dojmom masky, vyzerá to, akoby som make-up ani nemala, niečo trošku aj kryje, ale veľmi slabo, takže na väčšie nedostatky používam korektor. Nanášam ho bez problémov priloženou labutienkou a nestíham jasať, fakt skvelý minerálny make-up, prvý, aký som skúsila, takže porovnávať ho logicky nemôžem, ale odtieň sedí aj pre bleduľky ružového podtónu (môj odtieň pleti), neoxiduje na pleti, líčenie pôsobí veľmi prirodzene.

Hodnotenie: plných 5 bodov. 



A keď už je tá zima a čo budeme v zime robiť? No predsa starať sa o seba a krémov donemoty, však, tak som sa poobzerala aj po niečom na nohy a vzala som si Fuss-Balm - balzam na nohy s píniou a limetkou. Vonia vcelku sviežo, ako už napovedá samotný názov vône. Balzam je biely a príjemne chladí, takže asi je vhodnejší skôr v lete, ale nevadí. Samotná hydratačná schopnosť krému je podľa mňa slabšia, ale napriek tomu som s ním spokojná, pretože kombináciou všetkých faktorov je vo svojej kategórii skutočný frajer. 

Hodnotenie: 4 body. 

To je pre dnešok koniec Alverde príbehu, ale v budúcnosti sa môžte určite tešiť na jeho pokračovanie, sama neviem, čo bude obsahom ďalšieho dielu, jedno je však isté, rozhodne budem v nakrúcaní pokračovať. Tak sledujte ďalej.

Aké produkty od Alverde vám najviac vyhovujú? Čo by ste mi odporučili skúsiť? 

Komentáre

  1. Z dekorativky jsem nezkoušela skoro nic, pouze pár věcí z limitek, které mají někdy hodně lákavé :) z pečující úplně zbožňuji avokádovou masku na vlasy, která nestojí ani 100,- a krásně vlasy vyživí a nepůsobí jako sláma :) ještě bych mohla doporučit měsíčkový oční krém, který se hodí na mladší pleť a celkem dobře hydratuje oční okolí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Očný krém určite niekedy skúsim, avokádovú masku som už skúšala, trochu ťažšie sa vytláčala z obalu, ale vlasy som po nej mala ľahké a nadýchané.

      Odstrániť
    2. Zrovna včera jsem zamířila k dekorativce Alverde, jelikož jsem ale měla doprovod v podobě přítele, který je vždycky nervózní, když trávím v drogerii více než 5 minut, nic jsem nevybrala, v rychlosti jsem popadla dove oxygen moisture (celou řadu, v dm na ní měli slevu) a museli jsme rychle vypadnout. Ten minerální make-up ale určitě musím zkusit, už dlouho po nich pokukuju a kosmetika Alverde není zas tak drahá :)

      HairOCD

      Odstrániť
    3. Ja sa tiež neviem z drogérie vymotať za 5 minút, chlapi to asi dokážu, ale s nami ženami je to inak. Alverde je cenovo veľmi dostupná, takže ak by aj niečo nesadlo, nebude ti to až tak ľúto, ten make-up je ale fakt vynikajúci.

      Odstrániť
  2. Prirodny sprchovy gel som este nemala, ale nepeni urcite kvoli tomu, ze neobsahuje Sodium laureth sulfate. Z Alverde odporucam ocne serum s vytazkom z goje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je mi jasné, že jeho nepenivosť súvisí s jeho zložením, ale som zvyknutá na penu, tak asi preto mi to prišlo trochu zvláštne.

      Odstrániť
  3. Hezké věci. Já mám od Alverde ráda olej na koupel nohou a ani dekorativka není špatná. Akorát si nemůžu pomoci, ale jejich make-up má strašně divnou vůni a ani nevím, jestli zrovna přijemnou :(

    Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa v značke ešte len začínam orientovať, ale čím viac skúšam, tým viac sa mi páči, tie vône sú niekedy nevábne, ale napr. minerálny make-up vonia príjemne.

      Odstrániť
  4. síce som žiadny produkt z týchto nevyskúšala alverde mám strašne rada :) Už len kvôli tomu že je to prírodná kozmetika :) Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dekorativka od Alverde je nič moc, mala som pár produktov a nie sú moc dobré, rúže trošička vyčnievajú z radu. Ale s ostatnými produktami som bola zatiaľ spokojná :) Najlepšie sú asi telové maslá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.