Biankacosmetics, dátum narodenia 12.8.2013


A je to tu moje drahé! Blog Biankacosmetics oslavuje svoje v poradí už druhé narodeniny. Mám z toho neskutočnú radosť. Začiatky boli ťažké, no to už mám našťastie za sebou a v porovnaní s minulým rokom, kedy nás tu bolo len 9, má blog dnes 36 čitateľov prostredníctvom GFC site, 8 cez Bloglovin, 27 cez Google plus, pár like na Facebooku, čo je najmladšia sociálna sieť, na ktorej môj blog funguje a veru mám už aj Instagram, kde mám nejakých 6 followerov. Blog bez čitateľov by nebol blogom a ja by som to mohla zabaliť, takže sa každému novému čitateľovi veľmi teším a svojich verných čitateľov si nesmierne vážim.
Obrovskú radosť mi robia aj spolupráce a mimoriadne tá s portálom zelania.sk, kde mám momentálne 54 čitateľov a čítanosť niektorých ma dostáva do nemého úžasu. Táto spolupráca je skvelá, komunikuje sa mi s nimi veľmi dobre, môžem písať o čom sa mi páči, za túto príležitosť som veľmi vďačná. 


Som rada, že aj moji kamaráti a známi fakt, že mám blog rešpektujú, u nikoho som sa ešte nestretla s výsmechom či nejakou negatívnou reakciou, niektorí môj blog aj čítajú, ak nie pravidelne, tak aspoň občasne. Rodina je pre mňa tiež veľkou oporou a hoci som v rodine jediná, kto píše blog a z toho titulu niektorí nemajú veľmi predstavu, čo sa za tým skrýva, napriek tomu mi niekedy vravia, že som spisovateľka. To si síce nemyslím, no podporujú ma v tom a to je hlavné.

Každý komentár, každý nový člen sú pre mňa len potvrdením toho, že to, čo robím má zmysel, blog sa už začal tématicky trochu meniť, už to nie je len o kozmetike, aj keď tá je stále ústrednou témou, no pribúdajú tu aj knižné posty, myšlienkové posty, fashion či pár postov zo života. Úprimne, aj ja sama mám radšej rozmanitejšie blogy a tak sa snažím písať aj ten svoj. 

Užívajte si nový dizajn, už by sa v blízkej dobe meniť nemal. Ak niečo nefunguje, dajte mi vedieť, aby sme tu boli všetci spokojní.



A ako čerešničku na narodeninovej torte dávam do pozornosti Narodeninovú Giveaway. Obsah balíčka bude tentokrát prekvapenie pre víťaza. Mám len zopár podmienok:
  1. byť sledovateľom môjho blogu cez GFC, Google + alebo Bloglovin,
  2. zanechať komentár tu na blogu s vašou e-mailovou adresu prípadne adresou blogu, na ktorej vás budem v prípade výhry kontaktovať,
  3. v komentári uviesť aj sieť, cez ktorú môj blog sledujete,
  4. mať korešpondenčnú adresu zo SR alebo ČR,
  5. tento bod je nepovinný a je ním like na mojej facebook stránke, za toto si môžete pripísať ďalší komentár.
Narodeniny blogu patrične oslávim a už som si na dovolenke kúpila aj darčeky, ako inak kozmetiku, máte sa na čo tešiť čoskoro v dovolenkovom poste. Giveaway končí 31.8.2015, takže vám držím palce.

Komentáre

  1. Ahoj, blahopřeji k narozeninám blogu a přeji, ať další čtenáři jen přibývají. Nový vzhled webu se mi líbí. :)
    Sleduji přes GFC
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za blahoželanie aj za pochvalu vzhľadu. Dalo to zabrať.

      Odstrániť
  2. Chválim novú šablónu blogu.
    GFC: Biela Mačka
    Kontakt: /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velká gratulace k blogovým narozeninám a ať Tě blog stále baví a přibývají čtenáři:-) Nový design se mi moc líbí:-)
    Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som s blogovaním ešte len začala a snáď budem mať pevnú vôľu a vydržím to ďalej, predsa začiatky sú najťažšie :)
    Ten ružovkastý design sa mi veľmi páči ;)
    Sledujem cez gfc a g+ ako MyPassion Cosmetics
    moj email mypassioncosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem a dizajn je naozaj krásny! :)
    GFC: Lea M.
    Kontakt: Leuš Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prajem tvojmu blogu ešte veľa veľa krásnych rokov ^_^ :)
    sledujem cez GFC ako Dany Čuks
    Mail: danycuks@gmail.com
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem aj na FB ako Daniela Čukylová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, gratulujem k druhým narodeninám tvojho blogu, ja som si pred dvomi mesiacmi založila blog a je to naozaj poriadna drina, ale baví ma to, tak sa mi to hádam časom nejako vráti :)
    sledujem cez GFC ako Klaudy's enjoyment a taktiež cez Bloglovin'
    email: klaudysenjoyment@gmail.com
    môj blog: Klaudy'sshoppingenjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím ti palce nech sa darí, niekedy je to fuška, ale pokiaľ robíme to, čo nás baví tak prežijeme aj trochu tej driny.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.