Najlepšie fashion blogy by me

Fashion

Prirodzene ako každú ženu aj mňa zaujíma móda, odmalička som sa parádila, obúvala som sa do všetkých opätkových topánok, aké som doma našla, bavilo ma to a aj keď je môj blog prevažne orientovaný na beauty, sledujem aj pár fashion blogov. Každá máme svoj štýl a ja som dlho hľadala fashion blogy, ktoré by ma zaujali. Fashion blogov je ako maku, no na mnohých nájdete outfity nepoužiteľné do bežného života, aspoň nie pre mňa a štýl, aký mám rada. Blogy, ktoré vám dnes ukážem inšpirovať rozhodne vedia. 


margifashion


Pri pojme fashion blog mi napadne vždy ako prvý Margifashion. Píše ho sympatická Janka, pôvodom z východného Slovenska, momentálne žijúca ak sa nemýlim v Prahe. Janka založila svoj blog v roku 2012 a musím priznať, že jej blog sa mi veľmi páči. Jej štýl písania, úžasné fotky, design a tie outfity, jeden krajší ako druhý. Niektoré pochádzajú priamo z krajčírstva v Bardejove, ktoré vlastní Jankina mama. Tento blog si vás skrátka získa a už sa od neho nepohnete, posty píše blogerka pomerne často, nie sú nudné, zbytočne dlhé, prečítate ich jedným dychom, pretože podľa mňa má Janka skutočne spisovateľský talent. Takto písať by som sa veru rada naučila, ale každá máme svoj štýl. Aj vzhľad blogu je úžasný, je vidieť, že blogerka sa vo svojom remesle fakt vyzná.  

instantnikrasa

         
Blog Istantnkrasa je pomerne nový, funguje rok a jeden mesiac, píše ho symptaická KejT a jej posty sú neuveriteľne úžasné. Na blogu nájdete okrem fashion aj beauty posty či niečo z blogerkinho života. Avšak sústredím sa hlavne na fashion časť, pretože tá ma zaujala naozaj veľmi. Skvelé fotky, nápaditosť, štýl a talent pre kombinovateľnosť robia štýl KejT tak jedinečným. Vždy sa teším na každý jej nový post, aj beauty posty píše úžasne, skrátka má fakt talent. Ukáže Vám outfity, ktoré môžete nosiť všade, ak ste študentka a neviete si rady, čo na seba, tak si pozrite jej blog. 

skinnyliar



A do tretice blog Skinnyliar, ktorý píše mladá Poľka IGA. Ani presne neviem, ako som sa k nemu dostala, ale tie fotky, to sa proste nedá nepozrieť si. Blogerka má svojho vlastného fotografa a jedinečný štýl, uznávam, že niektoré jej outfity nie sú úplne moja šálka kávy, ale nevadí, napriek tomu sa mi jej blog a jej štýl páčia. No a ak vám robí problém poľský jazyk, každý post je písaný ešte aj v angličtine, takže myslím, že sa nestratíte. 

Tieto tri blogy si získali moje srdce a určite existuje mnoho ďalších, skvelých blogov, o ktorých ešte neviem. Občas mám aj ja chuť písať fashion posty, avšak to si vyžaduje hlavne človeka, ktorý by vás fotil, takže musím hľadať. 

Poznáte tieto fashion blogy? Aké fashion blogy sledujete vy a čo by ste mi odporúčali?Laká aj Vás písanie fashion postov?

Komentáre

  1. Janka ďakujem za krásne slová. Mám veľkú radosť z toho, že si si moj blog obľúbila, že ho rada navštevuješ a že Ťa inšpiruje. Veľmi si to vážim. Krásny deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Píšem, čo cítim. Tak nech sa ti s blogom darí minimálne tak skvelo ako doteraz.

      Odstrániť
  2. Znám jenom KejT, ale ráda se podívám i na ty další dva blogy :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. První a poslední blog neznám, tak děkuji za tip kam se mrknout:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, moc děkuji :) Ani nevíš, jak mě tato slova potěšila♥ Opravdu moc děkuji. Jsem příjemně dojatá :)) Na ostatní blogerky taky moc ráda mrknu :))
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přiznám se, že tyhle blogy neznám, takže díky za nové tipy, jdu se na ně mrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z těchto blogů je mi povědomý pouze druhý :) Nicméně mě opravdu zaujaly i zbývající dva :) Hned teď se jsu na ně mrknout :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.