20, 30 a 30 spolu v recenzii


Uhádnuť z názvu príspevku, o čom to vlastne bude nie je jednoduché, to uznávam, ale nemusíte sa obávať, stále som to ja a aj dnes to bude kozmetické. Čísla z názvu príspevku svedčia o veľkosti troch produktov, ktoré nemajú síce zdanlivo nič spoločné, no jedno predsa - svoje pomerne malé balenie. 


Mini krém od Weledy z radu Wildrose (20 ml) čiže divoká ruža mám už takmer dva roky, vďaka jeho malej veľkosti som ho využívala hlavne počas ciest. K tomuto krému mám špecifický vzťah jednak preto, že som ho dostala pri svojej historicky prvej výhre v giveaway a jednak preto, že má nádherný obal. Pastva pre oči.

Krém vonia tak trochu chemicky, nie je to taká čistá ruža, na akú sme zvyknutí, no vôňa je príjemná. Krém je pomerne tekutý a možno aj vďaka tomu sa vstrebáva naozaj bleskurýchlo. Ruky sú po nanesení hydratované, necítim žiaden pocit pnutia, svrbenia či iný problém. Oficiálne ide vlastne o Harmonizujúce telové mlieko, no mne sa vďaka mini baleniu osvedčil práve ako krém na ruky. A neverili by ste, ako dlho mi toto mini balenie vydržalo. Niekde som to aj čítala, že táto Weleda má akoby neminuteľné produkty, čo je podľa mňa len plus.

Hodnotenie: 5 bodov, skvelý


A poďme k tým tridsiatkam. Jednoduchosť a elegancia balenia sa snúbia v kréme od Pharma Dr. Mullera, ktorý nesie jednoduchý názov - Vitamín E. Ono to však nie je vôbec žiadne béčko. Vitamín E je známy pre svoje omladzujúce účinky a je to poklad, ktorý sa dá voľne zakúpiť v lekárni. 

Niekde som čítala, že je dobrý aj na strie a na tento účel som ho primárne aj používala, efekt som však nevidela žiaden. Tak som sa presunula k tvári a nanášam ho na oblasť čela, kde je moja pleť v porovnaní so zvyškom pomerne suchá, inak mám mastnú pleť. Krém sa vsiakne okamžite, pleť po ňom neostáva mastná, necítim pnutie ani pálenie. A výsledok? Nuž viete, tak ja vrásky zatiaľ veľmi nemám, ale z občasného mračenia sa vzniknúť môžu, takže ako prevencia, prečo nie. Používam ho ako svoju nočnú starostlivosť, hlavne na oblasť čela.  

Ťažko povedať, čo mám vlastne od tohto krému čakať, mne však vyhovuje, že nie je extra mastný, rýchlo sa vstrebe a ide o lekárenský produkt a pevne verím, že jeho použitie bude mať nejaký preventívny účinok do budúcna. 

Hodnotenie: 3 body, normálny krém


Záverečných 30 ml patrí už DMke a Pleťovému fluidu s liečivým bahnom a extraktom z ploštičníka strapcovitého pre problematickú pleť od Alverde. Túto značku vyhľadávam čoraz viac, ak opomeniem šampón na vlasy, tak mi zatiaľ sadlo asi všetko. Tento rad s bahnom je na blogoch pomerne známy a tak som chcela zistiť aj ja, čo to dokáže.


Fluid je takej béžovej farby, takže bahno obsahuje určite. Vôňa nie je nejaká výrazná, ale vonia a mne celkom tak normálne, nič nepríjemné, nemusíte sa obávať. Fluid sa dávkuje pumpičkou a stačí mi jedno stlačenie. Nanášam ho na noc ako pleťový krém, obliečky nešpiní, aspoň ja som si to nevšimla.

A účinky? Používam ho už asi mesiac a zdá sa mi, že akné sa mi už vďaka nemu netvorí vôbec, avšak s tým ja už celkovo nemám problém, no pri používaní tohto séra už proste vyrážky nemajú šancu. Sklamalo ma však, že jazvičky sú stále v rovnakom stave, na tie je tento fluid stále slabý odvar. Musím teda pátrať ďalej. 

Odporúčam ho ako nočnú starostlivosť, pretože pleť vôbec nevysušuje a akné je vďaka nemu v kľudne a v norme, jednoducho netvorí sa nové. 

Hodnotenie: 4 body z 5, ak by fungoval aj na jazvičky tak má 5 bodov

Určite by som ešte investovala do ktoréhokoľvek z dnes spomenutých produktov, každý má v mojej kozmetickej rutine svoje využitie. Najväčšiu radosť mám však rozhodne z krému od Weledy, rada by som vyskúšala aj ďalšie produkty, takže uvidíme čo čas prinesie.

Skúšali ste niektorí z týchto produktov? Aké sú Vaše skúsenosti s nimi a čo používate ako pleťový krém?Našli ste nejaký účinný produkt na jazvičky?

Komentáre

  1. mne krémy od Weledy voňajú prírodne a úplne to milujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Weleda krémy chci zkusit.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na ten krém od Weledy jsem slyšela hodně dobré recenze :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som Alverde s bahnom skúšala ,ale mojej pleti nesadol. Štípala ma pleť po nanesení a zo šampónu som mala ešte viac lupín,ako pred používaním. Alverde mi na 90% sedí, ale toto mi úplne nesadlo.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takúto reakciu som na svojej pleti nezaznamenala, ale každá pleť je iná a inak reaguje. So šampónmi Alverde som tiež spokojná nebola, pretože som po nich mala strašne zauzlené vlasy.

      Odstrániť
  5. Neznám ani jeden produkt, ale docela mě zaujal ten fluid od Alverde, na něj se asi mrknu :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na jazvy by som ti poradila Dermatix gel, je sice uplne ina cenova kategoria, ale ked sa ich chces zbavit treba hladat uplne inde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tom som ešte nepočula, ale pozriem sa po ňom, vďaka za tip.

      Odstrániť
  7. Veľmi pekná recenzia Janka. Ani s jedným z produktov skúsenosť nemám. Momentálne používam denný krém od Avonu s chia semienkami a som s ním veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Avon kozmetiku používam málo, ale vďaka za tip, pozriem sa po tom kréme.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.