Výlety do prírody z východu i západu



Keďže je už takmer leto, počasie je teplejšie a krásna príroda nás doslova láka von, bolo by škoda sedieť doma za notebookom, využite tento čas na objavenie zaujímavých miest. A tu je pár mojich tipov:

VÝCHODNÉ SLOVENSKO MÔJ DOMOV


Morské Oko - ak ste z východu, tak by ste Morské Oko skrátka obísť nemali, ide o Chránenú krajinnú oblasť, kam sme chodievali zo školy ale aj s rodinou často na výlety, nachádza sa pár kilometrov od môjho domova a je tam krásne, celé Morské Oko môžte dookola obísť, aj menšie deti to zvládnu, netrvá to dlho, nie je to ani žiaden extra zaberák, ale oplatí sa a navyše ten vzduch, fakt paráda.

Zemplínska Šírava - v lete jednoznačne, ale oplatí sa ísť sa ta pozrieť aj počas roka, už niečo vyše roka je tam už otvorený aj Thermal Park a ak aj nie ste priaznivci kúpania, okolie stojí za to, úžasný výhľad. Šírava je na Slovensku veľmi známa, okrem letných festivalov, kúpalísk a kolotočov, ktoré sú tu rozložené takmer stále ponúka Šírava bohatý program a okolité hotely a penzióny vám dokážu poskytnúť tie najlepšie priestory pre svadby či stužkové.

Dedinka Vinné - táto dedinka toho ponúka viac než dosť, Vinnianske jazero ako i hrad, takže na svoje si tu určite príde každý. A ak nie je sezóna, tak sa tu aspoň dobre najete v okolitých penziónoch a reštauráciách.

BRATISLAVA



Hrad Devín - no tak kto ešte nebol na Devíne, mal by to rýchlo napraviť, ja som sa naň síce prvýkrát dostala až po skoneční vysokej, ktorú som paradoxne študovala v Blave, ale od tej doby to tam milujem a chodievam sem ako často sa len dá. Samotný hrad ale aj jeho okolie sú doslova rozprávkové, ani nemáte pocit, že ste v Bratislave.

Železná Studnička - nemôžem si pomôcť, ale to naše Morské Oko mi táto bratislavská Železná studnička veľmi pripomína, čerstvý horský vzduch, studnička a more priestoru na prechádzanie sa, čo je mimochodom moja hádam najobľúbenejšia činnosť. Pokiaľ potrebujete ujsť z ruchu veľkomesta, tak sem.

Miesta, ktoré som spomenula som všetky poctivo navštívila, ale stále mám kopec restov. Užívajte teda pekného počasia a uvidíme sa pri ďalšom poste.

Majte sa krásne, a píšte svoje tipy na pekné miesta v okolí.



Komentáre

  1. Miluju procházky v přírodě :) Nejraději jezdíme na Šumavu, v létě i zimě. Přiznám se, že na Slovensku jsem ještě nikdy nebyla, ale strašně mě to tam láká, ta příroda musí být nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zase nebola na Šumave, každý to spomína, tak hádam sa mi raz podarí ísť sa tam pozrieť. Myslím, že tak Česko ako aj Slovensko majú úžasnú prírodu.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.