Jojobový olej z dielne slovenskej značky Soaphoria



Tento rok sa môj september vyvíja zatiaľ netradične priaznivo. Nedávno som sa vrátila z prvej prímorskej dovolenky, o ktorej chystám samostaný post. Oddýchnutá a poriadne nabitá slnkom, vitamínom D a novou inšpiráciou sa opäť naplno púšťam do písania postov, letného oddychu už bolo dosť. Keď som tak uvažovala nad tým, čo som v poslednej dobe najviac testovala, bol to jednoznačne jojobový olej a práve o ňom to celé dnes bude.

Slovenskú značku Soaphoria už asi netreba príliš predstavovať, sú jej plné blogy čo ma ako východniarku, odkiaľ značka pochádza, teší dvojnásobne. Doposiaľ som skúsila len olivové mydlo a tak som sa rozhodla svoje skúsenosti rozšíriť aj do iných oblastí. Jojobový olej som kupovala primárne ako olej do vlasov, avšak jeho využitie je fakt univerzálne, môžete ho použiť tak na telo ako aj na pleť.

Všeobecne je jojobový olej bohatým zdrojom vitamínu E, je vhodný pre všetky typy pleti, nie je príliš mastný, takže by mal vyhovovať aj problematickej pleti, lieči ekzémy a je skvelý aj na vlasy a to som spomenula len pár vlastností. Poďme sa naň pozrieť bližšie. 

Jojobový olej Sopahoria nemá žiadnu vôňu, čo ma trochu zarazilo a úprimne som to vôbec nečakala, ale ok veď tie jeho super účinky hádam prevážia, žiaľ nestalo sa tak. Olej som skúšala využiť ako sa  len dalo. Začalo to vlasmi, nefunguje však zázračne ani ako vlasový zábal a už vôbec ho neodporúčam použiť ako klasický olej do mokrých vlasov, je mastnejší a vlasy vyzerali po umytí tak ako pred ním - mastné.

Nasledoval test využitia oleja na telo, to by sa dalo, ale keďže fakt nemá žiadnu vôňu, tak mi to skrátka nepripadá veľmi praktické, navyše extra hydratačné schopnosti nemá, myslím, že kokosový olej vyživí pokožku omnoho lepšie.

Skúšala som ho teda využiť ďalej a to v pleťovej kozmetike, no na moju mastnú pleť je olej opäť ťažký, kým sa vstrebal bolo ráno a to som si ho naniesla večer, mala som skrátka aj po minimálnom množstve oleja dosť masntú pleť, síce mi olej žiadne akné nespôsobil, no hodí sa asi skôr pre suchší typ pleti.

Jediný spôsob, ako som dokázala olej spotrebovať bolo odličovanie, avšak odličovať sa dá so všetkým možným, takže žiaden zázrak sa nekonal ani v tomto smere. Navyše mi ani samotné balenie oleja neprišlo veľmi praktické, hrdlo je príliš široké a olej sa tým pádom dávkuje dosť ťažko.

Hodnotenie: 0 bodov.

Jojobový olej sa teda zdá byť mastnejší a pre mňa nepoužiteľný, možno stojí za vyskúšanie nejaký ľahší napr. hroznový olej. Pevne verím, že sa nájdu ľudia, ktorým tento olej vyhovuje, ja som si však s ním nejako nerozumela.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste už mali skúsenosť s jojobovým olejom a na aké rôzne účely ho odporúčate použiť.


Komentáre

  1. Jaj, tak to mě mrzí, že ti nesedl. Já žádnou zkušenost nepřidám, protože oleje vůbec nepoužívám. Vlastně jen krémy a balzámy :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha žiadne oleje? To by som na bioblogerku nepovedala, ale tak každý preferuje niečo iné.

      Odstrániť
    2. Občas si dělám olejové kúry na vlasy, to zas jo, ale jinak je konzumuju hlavně vnitřně :)

      Odstrániť
  2. Mám podobné skúsenosti s mrkvovým od Soaphoria, sklamanie na celej čiare.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem na tyhle oleje docela zvědavá, vím že je víc druhý tak jen doufám, že najdu něco vyjovujícího :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Olejov je na trhu obrovské množstvo, stačí si len vybrať, ja sa popozerám po nejakých voňavých.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.