Najuniverzálenjší pleťový krém od českých susedov



Počas mojej tohtoročnej letnej návštevy Prahy som sa vybrala pozrieť do predajne Havlíkova přírodní apotéka. Atmosféra je úžasná, stačí vstúpiť a aj personál bol veľmi ochotný. Ako som sa tak rozhliadala po sortimente, zastavila som sa pri pleťovej kozmetike a nastala dilema, ktorý pleťový krém si vybrať. Mám mastnú pleť, takže by som mala siahnuť po Krásnej slečne, avšak akné ma už tak veľmi netrápi a tak som si nakoniec odniesla Andělskú tvář. Ako na mňa tento prírodný krém zapôsobil? 


V prvom rade na mňa strašne zapôsobil jeho názov, veď po anjelsky hebkej pleti predsa túži každý. Nachádzajú sa v ňom samé dobré veci ako extrakt zo zemiakov, materskej kašičky a levandule, medovka lekárska, kyselina hyaluronová, bambucké maslo a v nespolednom rade aj náš milovaný vitamín E. Hm toľko lahôdok, no povedzte, neláka vás to?

Krém je určený k nočnej starostlivosti o suchú, dehydratovanú a mestom unavenú pleť. Tú moju môžem zaradiť občasnej k suchej a mestom unavenej pleti. Pri jeho kúpe som sa radila s predavačkou a tá mi povedala, že aj majiteľky zmiešanej pleti ho môžu bez problémov používať. Tak som si povedala fajn, tá moja je síce skôr mastnejšia, ale skúsim to.

Vonia schopne, ale prírodne, takže nič sladké to nebude, taká bylinkovo-zemiaková vôňa. Vstrebáva sa do pleti rýchlo a na jedno použitie potrebujete pomerne malé množstvo, takže i napriek vyššej cene krému vám vydrží skutočne dlho. Na tejto kozmetike vás mimochodom ohúri ešte niečo - nádherné obaly. 

Spočiatku som krém používala len na noc, na oblasť čela, ktoré mám veľmi suché a niekedy aj na celú pleť. Počas leta a teplejších dní sa mi zdalo, že je na mňa príliš hydratačný, na čele nie, ale na ostatných častiach pleti som cítila taký mastnejší povlak. Potom sa však ochladilo a krém si s mojou pleťou v suchších dňoch sedel výborne. Takže ako nočný krém pre zmiešanú pleť vrelo odporúčam, moje suché čelo vyživí slabšie, takže pre úplné sušienky to bude skôr taký letný krém. 

To by som nebola ja, keby som neokúsila aj nejaké to alternatívne využitie. Keďže môj letný podkladový krém pod make-up v chladnejších dňoch nejako nestačil, skúsila som tento, i keď nočný krém, použiť ako podklad pod make-up. Na moje prekvapenie krém a make-up si rozumejú výborne. Make-up nevytvára hrudky, krém sa vsiakne do pleti pomerne rýchlo, takže sa nemusíte obávať dlhého čakania. 

Hodnotenie krému: 4 body, bod dole za suché čelo.

Na oblasť čela je teda pre mňa lepší Weleda Skin Food, ale ako podkladový krém pod make-up alebo ako nočná starostlivosť pre mastnú pleť je tento krém rozhodne ideálny. Rozhodne jeho kúpu neľutujem a uvažujem nad zakúpením Rannej čistiacej masky, tú som mala len v mini testovacej vzorke, no poviem vám, to bolo niečo, taká hydratačná ranná bomba pre pleť. Havlíkove produkty sú fakt trieda. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste skúšali nejaký produkt tejto značky a aký je váš vzťah k prírodnej kozmetike ako takej. 

Komentáre

  1. Neskusala, lebo ma odradila prezentacia znacky na socialnych sietach. Viem, ze za to moze konkretna osoba spravujuca stranku a nie cela znacka ako celok, no i tak by mali zvazit koho poveria prezentaciou. V tomto nie su ojedineli. Este ma tak dokazali odradit dva e-shopy s prirodnou kozmetikou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno viem, že na blogoch sa táto značka spomína často, no asi práve to priviedlo ku kúpe mňa a krém je fakt dobrý, takže neľutujem.

      Odstrániť
  2. Neskúšala som tento krém, v posledom čase krémy vôbec nevyhľadám... som skôr olejofilná. Ale z Havlíka som vyskúšala český krém, žiaden ospevovaný zázrak sa však nestal, skôr som bola sklamaná tým, že mi nesadol ani ako podklad pod makeup, lebo so šuľkal...

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oleje sú super, no u mňa skôr tak ako nočná starostlivosť, ako podklad pod make-up by to u mňa nebolo to pravé orechové. Český krém od Havlíka som neskúšala, ale vďaka za tip, ako podklad ho teda skúšať nebudem.

      Odstrániť
  3. S tímto krémem přímo zkušenost nemám, ale pár produktů jsem zkusila. A jsou skvělé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To rada počujem, tiež sa chystám skúsiť ešte nejaké ďalšie.

      Odstrániť
  4. Mám ráda přírodní kosmetiku. Ikdyž jsem zatím žádný Havlíkův produkt neměla, z jejich nabídky mám hned několik favoritů kteří si u ně velice brzo najdou místo :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež v poslednom čase dosť pozerám po prírodných produktoch a fakt sú lepšie ako tie klasické.

      Odstrániť
  5. Od tejto značky som ešte nič nevyskúšala, no popravde ma veľmi láka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola som na tom podobne, veď na blogoch sa o nej píšu samé chvály a veru právom.

      Odstrániť
  6. Krémy jsem od nich nezkoušela, tam mám oblíbence jinde, ale co budu používat asi do konce života je mycí elixír na intimní partie. Je skvělej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Píšem si na zoznam "čo navštíviť", keď najbližšie pôjdem do Prahy. Neskutočne sa mi páči ten obal. Veľmi oldschoolový.=)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.