Poznáte tajomstvo pasty na vlasy? Ja už áno

Toni and Guy pasta na vlasy

Mať jemné vlasy nie je nič jednoduché. Vyžadujú si neustálu pozornosť, časté umývanie a snahu o aspoň aký-taký objem. Moje majú navyše sklon rýchlo sa zauzliť. Aj keď boj s týmito problémami vyzeral márne, nedávno som objavila zázrak, ktorý v súboji obstál. Reč je o paste na objem vlasov od značky Toni and Guy.

Produkt nájdete v origináli pod názvom Volume Plumping Whip a jeho cena sa pohybuje okolo 8 EUR, čo nie je málo, ale keďže ide o fakt funkčný produkt, oplatí sa doň investovať. 

Úprimne som nevedela, čo to vlastne pasta na vlasy je a čo od nej očakávať. Väčšina takýchto produktov zvykne vlasy uhladiť a zaťažiť a to nie je nič pre jemné typy vlasov. Táto pasta má konzistenciu vlasovej masky alebo takého naozaj hutného krému. Je biela a má veľmi príjemnú vôňu a bod dávam spoločnosti aj za krásny retro obal.

Toni and Guy pasta na vlasy


Pastu používam pred fúkaním vlasov. Nanesiem si malé množstvo na ruky a rozotriem do dĺžok. Pri korienkoch som tento produkt z bezpečnostného hľadiska radšej neaplikovala, obávam sa mastenia vlasov a to mi za to fakt nestojí. Už počas fúkania vlasov vidíte a cítite, že vaše vlasy majú objem. Tento objem sa udrží nielen 5 minút po vyfúkaní, ale trvá až dokým si vlasy opäť neumyjete. 

Okrem spomínaného objemu, ktorý táto pasta vlasom dodáva, som zaznamenala ďalší radikálny efekt na vlasoch a tým je koniec zauzlenosti. Moje vlasy sa totiž zvyknú počas dňa dosť uzliť a je jedno, koľko kondicionéru, masky či vlasového oleja použijem. Nič nefunguje a tak mi neostáva nič iné len hrebeň. Česať si vlasy je síce super, no samozauzľovanie vlasov už tak super nie je. S týmto produktom sa aj toto moje trápenie skončilo.

Hodnotenie: 5 bodov a objav roka

Tento produkt je horúci kandidát na najlepší produkt roka 2017. Nielen objem vlasov ale aj zánik uzlenia ma presvedčili o tom, že tejto paste môžem plne dôverovať. Ostáva mi len poďakovať video blogerke Tine Nate za to, že mi tento produkt ukázala. Áno, rada sa inšpirujem blogerkami, vedia poradiť lepšie ako ktorákoľvek predavačka. 

Majte sa krásne do komentárov mi napíšte, či ste skúšali nejakú pastu na vlasy. A čo produkty Toni and Guy? Máte s nimi skúsenosti?







Komentáre

  1. Fiha, vyzerá to zaujímavo, aj keď trochu zvláštne, že pasta na vlasy. :-D mňa v poslednom čase strašne trápia zauzlené vlasy, neviem čo je snimi... :( a tiež lietanie na všetky strany... neviem čím to je, ale normálne mi idú na nervy. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež neviem čo tú zauzlenosť a ulietanosť spôsobuje. Myslím, že toto je asi dané geneticky, ale možno sa mýlim. Tá zauzlenosť sa touto pastou vyriešila, ale ulietanosť na tú som zatiaľ recept nenašla. Bojovať proti vetru sa skrátka nedá.

      Odstrániť
  2. Pastu som nikdy neskúšala. Mám doma len krém na vlasy od Macadamie ale ten nie je na objem. Pasta vyzerá super, určite ju raz skúsim. ďakujem za tip :)

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.