Šampóny za babku - Cien


Je to už pár rokov, čo som prišla na chuť kozmetike LIDL. Je lacná, ľahko dostupná a na blogoch známa svojou kvalitou. I ja sama som sa už o jej kvalitách mala možnosť neraz presvedčiť. Doposiaľ som skúšala prevažne telovú starostlivosť, no konečne prišla na rad aj tá vlasová. Keďže blogerka Biela Mačka si ich šampóny pochvaľuje, uchmatla som rovno dva, nech mám čo porovnávať. Aké sú Cien šampóny z LIDLu? 



Oba šampóny stoja tuším pod 1 euro, takže z hľadiska ceny je to úplná paráda. Nielen blogerky, ale aj mnohé kamarátky mi ich odporúčali. Ako prvý som sa rozhodla vyskúšať Volume and Style, šampón pre jemné vlasy bez objemu. Ja ten objem od šampónov skrátka očakávam, inak nie som spokojná. 

Trochu som sa bála, aký tento šampón bude, predsa len je biely, nie je číry a takéto šampóny občasne vlasy zaťažujú. Marí sa mi, že silikóny by obsahovať nemal, v zložení som nič také nenašla, no nie som úplný expert. Šampón obsahuje provitamín B5 a to je takmer všetko, čo sa o ňom z obalu dozviete. 

Používam ho už vyše mesiaca a som z neho fakt nadšená. Vlasy nemastí, dodáva im objem, dajú sa krásne upraviť, nie sú spľasnuté. Na jedno použitie stačí malé množstvo, šampón totiž dosť bohato pení, čiže sulfáty obsahuje určite. Takéto super vlasy mávam po máloktorom šampóne, prirovanala by som ho asi k môjmu obľúbenému Swiss O Pair kokosovému šampónu. Tento je fakt kvalitný.

Zloženie: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Panthenol, Glycol Disterate, Citric Acid, Betaine, Parfum, Sodium Benzoate, Laureth-4, Potassium Sorbate, Hydrolyzed Wheat Gluten, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Formic Acid, Benzyl Alcohol.

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektný.


Žiaľ, zo šampónu Colour and Shine pre farbené a tónované vlasy som na zadok nespadla. Opäť obsahuje provitamín B5, no tento nie je dobrý. Tiež je biely, dobre pení, no efekt na vlasoch je slabý. Objem žiaden, vlasy sú spľasnuté už hneď po umytí, rýchlejšie sa mi mastia a nedajú sa upravovať. Podobný efekt mi robievajú prírodné šampóny, proste to nič nerobí. Ešte že ma veľa nestál inak by som bola dvojnásobne sklamaná. No čo už, ďalší kandidát na prepadák roka 2017.

Zloženie: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Dimethiconol, Ceteryl Alcohol, Panthenol, Glycol Disterate, Parfum, Sodium Benzoate, Polyquaternium-10, Citric Acid, Ceteareth-18, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Trideceth-10, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Polyamide-2, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Sodium Sulfate, Benzyl Alcohol. 

Hodnotenie: 0/5 bodov, proste nič.

Ako vidíte, nie je šampón ako šampón. Pri prepisovaní zloženia som asi prišla na dôvod, prečo mi ten Colour nevyhovuje. Nie som si úplne istá, no Dimethiconol mi príde ako silikón a s tým sa moje vlasy nekamarátia. Volume však určite odporúčam, je perfektný, dodá vlasom správnu štruktúru a stoja ako majú. Určite si ho kúpim znova.

Na FB už pomaly končí giveaway takže ak máte záujem píšte komentáre pod príspevok giveaway. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste už skúšali LIDL šampóny. Aké máte s nimi skúsenosti? Kupujete si kozmetiku z tejto predajne alebo sa jej naopak vyhýbate?

Komentáre