Žiarivé líčenie pomocou rozjasňovačov

Rozjasnovac licenie plet

Trblietavé vecičky  v líčení neboli nikdy mojou parketou. Donedávna bola táto veta pravdivá, no potom som začala z každej strany počúvať o highlighteroch alebo po našom rozjasňovačoch. Sú to všetky tie trblietavé vecičky, ktoré dodávajú svetlo do vašej tváre. Pleť je s ich použitím rozžiarená a líčenie tak naberá úplne iný rozmer. Len si treba ustrážiť množstvo. Ich používanie by som prirovnala k lícenkám, chce to trochu cviku, ale dá sa to zvládnuť. Zatiaľ som skúsila dva a tie vám dnes predstavím. 

Moja mastná pleť si vždy lepšie rozumela a rozumie s púdrovými produktmi. Aj preto som sa rozhodla pre kompaktný púdrový highlither od Catrice Glow mineral highlighter. Zvolila som odtieň pre bleduľky 010 light infusion. Značku Catrice mám v poslednom čase vo veľkej obľube a tak som bola zvedavá, čo tento produkt dokáže.

Úprimne si bez tejto vecičky svoje líčenie už neviem predstaviť. V mojom prípade ide rozjasňovač nad lícenku a ten efekt je neskutočný. Niekedy ho nanášam aj nad obočie, hornú peru či namiesto očných tieňov. Všetko toto sú miesta, kam by sme správny rozjasňovač mali aplikovať. Zabudla som asi jedine na stred čela. Ja ho aplikujem však prevažne na lícne kosti resp. tesne nad lícenku. 

Rozjasňovač aplikujem zvyčajne štetcom, takto sa mi s ním pracuje najlepšie, no výnimočne používam aj prsty. Vydrží pomerne dlho, no či je to úplne celý deň to sa mi nezdá, popoludní sa jeho intenzita stráca. Čo sa týka trblietania diskoguľa z vás nebude, efekt sa mi zdá taký prirodzený, ale stále trblietavý. 

Hodnotenie: 4/5 bodov, bod dole za výdrž

Alverde Catrice rozjasnovac

A teraz tu máme vraj vcelku dobrý, no pre mňa nie veľmi využiteľný krémový rozjasňovač od Alverde. Šikovné mini kelímkové balenie, krásny obal, no čo sa týka obsahu, nie je to moja šálka kávy. Na mojej pleti dlho nevydrží a je jedno, kde ho aplikujem. Ako vidíte, veľa z neho neubudlo. Ani ten rozjasňujúci efekt nebol podľa môjho gusta. Po aplikácii sa rozlial po pleti a efekt sa kamsi vytratil.

Neviem, či je to tým, že ide o prírodnú kozmetiku alebo jeho krémovosťou, no tento produkt je pre mňa dosť nevyužiteľný. Označila by som ho dokonca za prepadák. Alverde a ja to je vždy takáto horská dráha. Sú produkty, na ktoré nedám dopustiť a potom tie, ktoré sú nič moc. A tento je presne prípad číslo 2. Možno, ak máte suchú pleť, tak sa na nej bude správať inak, to si žiaľ ja overiť neviem. Dokonca ani to rozjasnenie mu extra nejde, trblietavý je minimálne a presne tak to potom aj vyzerá, je to slabé. 

Hodnotenie: 1/5 bodov, prepadák.

Nech si svoju blogerskú hlavu lámem ako chcem, pre ten Alverde rozjasňovač som zatiaľ nenašla žiadne alternatívne využitie. Naopak ten od Catrice má už čestné miesto v mojej kozmetickej taštičke. Rozjaňčovače chcem rozhodne skúšať ďalej, takže Catrice asi nebola posledná zastávka. Zapáčili sa mi aj lícenky s trblietavým efektom, ak o nejakej dobrej viete, tak sem s ňou. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či používate rozjasňovače a ak áno, aké. Vyhovujú vám viac krémové alebo púdrové konzistencie? Skúšali ste moje rozjaňovače? A nezabudnite pozrieť FB stránku, kde práve beží giveaway. 


Komentáre

  1. Ja som sa zatiaľ s rozjasňovačom neskamarátila, už som to viac krát skúšala, ale dosť mi to zvýrazňuje nedokonalosti na pleti :(
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozjasňovače milujem, okamžite dodajú tvári iskru a lesk. :)

    Rebelliouslily SÚŤAŽ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si rozjasňovače obľúbila až v poslednom čase, ale nedám na ne dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.