Najlepšie produkty roka 2017 pleť a telo


Na čítanie top produktov za daný rok, mesiac či iné obdobie sa vždy veľmi teším. Ich písanie to je však už iná káva. Najmä ak ide o takýto ročný sumár, kedy vybrať len zopár najlepších produktov nie je jednoduché. Keby som používala len 5 produktov, asi by som si medzi nimi vybrala ľahko. Avšak ako viete, toto nie je môj prípad. Kozmetiky mám vcelku slušnú zbierku a zvoliť si top produkty nebýva ľahké. Avšak zvládla som to a tak vám dnes predstavím to najlepšie, čo som v roku 2017 používala. Na mušku si tentokrát vezmem pleťovú a telovú starostlivosť




Začnem pleťovou starostlivosťou, tá je môjmu srdcu asi najbližšia. Rozdeila som si to na konvenčnú a prírodnú starostlivosť. Z tej konvenčnej musím spomenúť opäť raz mydlo Dove. Mám rada jeho vôňu a jeho účinky ešte viac. Je jemné, pleť hydratuje a vďaka týmto vlastnostiam udržiava moju pleť v perfektnom stave. Akné je už skrátka minulosťou a nefungujúce čistiace gély tiež. 

Ďalej tu mám krásne vôňavé maslo na pery Nivea. Moje je s vanilkou a makadamiovými orieškami. Vonia sladko čiže v zime je to hotový raj. Navyše pery perfektne vyživí, žiaden pocit vysušovania s ním nemám. A výborne si rozumie aj s mojimi rúžmi. 

Posledným konvenčným produktom je bahno od Manufaktury. Ja ho používam už rok ako pleťovú masku a neviem si ho vynachváliť. Pleť fakt dobre vyčistí a upokojí. Jediné, čo musíte prežiť je jeho-vôňa nevôňa. 


A už sme pri tej lepšej, prírodnej kozmetike. Z nej by som chcela pozornosť upriamiť na dva produkty. Tým prvým je krém od Havlíkovej přírodní apotéky - Krásna slečna. Pleť nevysušuje, naopak ju krásne hydratuje. Oficiálne je to nočný krém, no mne sa osvedčil počas celého dňa. Vyhovoval mi v lete, ale aj v zime. Produkty od Havlíka som spomínala aj minulý rok a vidíte, história sa zopakovala.

Posledným pleťovým produktom je ružová voda. Ak ma sledujete dlhšie viete, že som maniak do ružovej kozmetiky. Tá vôňa, nádhera. Naša slovenská značka Dulcia taktú vodu vo svojom sortimente samozrejme má. Vonia pekne, no zároveň jemne. Používam ju hlavne na osvieženie pleti počas dňa, fixáciu make-up či ako podklad pod pleťové oleje. A neviem prečo avšak vonia mi viacej ako klasika od Purity Vision.


A teraz sa už poďme ponoriť do telovej starostlivosti. Prevažne sa mi osvedčila naša slovenská Indulona. Začnem radom Original, z ktorého sa najviac teším hutnému telovému krému v mini balení 75 ml. Tento krém vonia sladko, no pritom jemne a pokožku vyživí tak, že vás od tej dávky hydratácie zachráni jedine sprcha. 

Ochranný rad bol pre mňa relatívnou novinkou a zároveň láskou na prvý pohľad. Má jemnú vôňu, ktorá sa mi páči, no to nie je všetko. Ak hľadáte niečo fakt účinné na nohy, odporúčam práve tento ochranný krém. Je hutný a fakt výživný, chodidlá sú po nanesení síce trochu mastné, ale ponožky to vyriešia. Za ten pocit to fakt stojí.


Krém na ruky z ochranného radu odporúčam celoročne. Neviem, či zvládne aj extrémne mrazy, ale za bežného aj chladnejšieho počasia som s ním mohla vždy počítať. Navyše sa veľmi rýchlo vstrebe do pokožky, takže sa hodí aj do kancelárie.


Presuňme sa však na mape trochu inam, konkrétne do Nemecka. Tam sa totiž vyrába privátna značka DM drogerie Balea. Na ich jemný umývací krém s mandľovým olejom skrátka nedám dopustiť. Pokožku vôbec nevysušuje a práve preto ho rada používam pri starostlivosti o dekolt. Zároveň obsahuje drobné peelingové zrniečka, ktoré ma zbavia drobných nedokonalostí. 

Posledným top produktom je tento gél na holenie znakčy Avon. Áno, suché nohy mám aj s ním, ale je to gél, ktorý nepení. Kedysi som takéto produkty nemala rada a dávala som prednosť gélom na holenie Balea. Avšak akosi sa v poslednom čase vraciam ku klasike a tento sa mi skrátka páči. 

A sme na konci resp. na začiatku. Jeden rok sa skončil, ten ďalší sa začal. Dúfam, že sa mi tento rok podarí objaviť ešte viac prírodných produktov a nahradiť nimi tie klasické, konvenčné. Avšak náhradu za svoje mydlo Dove asi tak skoro nenájdem. Prírodné mydlá som už skúšala, no žiaľ vôňou sa tomuto nevyrovná žiadne. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte vaše top produkty. Stretli sa s niektorým z dnešných produktov? Aký je u vás pomer prírodných a konvečných proudktov?

Komentáre

  1. Krásnou slečnu bych si ráda pořídila, zaujala mě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za poslední dobu jsem si taky velmi oblíbila produkty od značky Indulona :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zmena dizajnu značke výrazne pomohla. Sama si teraz ich produkty viac všímam, aj tie obaly oku viac lahodia. Kvalitou sa nezmenili, sú stále perfektné, len ma tie predošlé obaly veľmi nebavili.

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ja som s ňou na vážkach, niekedy je fajn, niekedy nič moc. A trochu sa mi zdá predražená.

      Odstrániť
  4. Máš tu skvelé produkty. Ja momentálne tiež spisujem článok o mojích obľúbených produktoch za rok 2017 :-)

    Suesanqa súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fuha, mňa zaujal dosť ten umývací krém od Baley. :) A taktiež bahno od Manufaktury a krém Havlikova apoteka, nad ním už uvažujem pár dní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten krém sa fakt oplatí, vydržal mi pol roka takže aj keď stojí viac oplatí sa doň investovať.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.