Dva naozaj účinné produkty proti čiernym bodkám

Akne masky a piling

O čiernych bodkách ala rozšírených póroch sa toho už na nete popísalo. A tých produktov, čo sa propaguje je ešte viac. Nanešťastie takmer všetky majú rovnakú a to nulovú účinnosť. Dokonca vraj ani chýrne čierne masky si s nimi nevedia poradiť. No verili by ste tomu? Sama som mala dokonca bahno z mŕtveho mora a ani to s nimi nehlo. Avšak potom som prešla na iný typ produktov a dnes mám v zbierke dva, ktoré čierne bodky viditeľne redukujú už od prvého použitia. Aspoň moja pleť takto reaguje. No a keďže byť sebec sa nevyplatí, prezradím vám, aké zázraky to sú.

Ziaja enzymaticky piling


Prvý je enzymatický peeling značky Ziaja. Na blogoch je to produkt veľmi slávny, jeho povesť ho predchádza. Vyrába sa v dvoch variantoch pričom ja mám ten určený na suchú až citlivú pleť. Ešte majú jeden pre normálnu až suchú pleť. O tomto v bielom šate som však počula viac, takže letel do košíka. Stojí okolo 5 eur a balený je v chutnom, 60 ml balení. Konečne žiadne "jednorázové" sáčky. Peeling neobsahuje silikóny, parabény ani minerálne oleje. 

Aby sme sa chápali, enyzamtický peeling funguje inak ako klasický. Tento sa nanesie a nechá pôsobiť, enzýmy v ňom obsiahnuté rozpustia všetky nečistoty v hlbších vrstvách kože. Následne sa peeling už len zmyje vodou. Aplikácia je teda podobná pleťovej maske, ja ho nechávam pôsobiť, kým necítim také zahrievanie pokožky. Vtedy viem, že peeling fakt pracuje. Približne ho mám na pleti nejakých 15 minút, čo je maximálna doba pôsobenia uvádzaná výrobcom. No a čo sa deje potom? Na nose som si všimla, že moje póry tam akosi zrazu nie sú. Ak som však peeling nechala pôsobiť kratšie, čierne bodky nezmizli. Po dlhej dobe je tu však konečne produkt, ktorý spĺňa čo sľubuje a nestojí majland.

Zeleny il Saloos


Druhý zázrak už poznajú všetci zástancovia prírodnej kozmetiky. Ide o legendárny zelený íl. Ja som si kúpila francúzsky zelený íl od Saloos. Ide o prášok, ktorý má čistiace schopnosti a dokáže absorbovať toxické látky, je na mastnú a aknóznu pleť. Prášok stačí zmiešať s vodou a máte prírodnú pleťovú masku. Dokonca sa dá použiť aj na telo. 

Moje použitie tohto ílu je nasledovné. Do malej fľaštičky si vezmem trochu prášku, zmiešam s vodou a pridám pár kvapiek tea tree oleja. Ten olej mi paradoxne funguje iba pri maskách, samotný na akné vplyv nemá. Snažím sa, aby bola maska hutnejšia a lepšia sa nanášala. Nechám pôsobiť takých 10 - 15 minút a zmijem. Pleť je vyčistená, no chce to trochu hydratovať. Predsa len, zelený íl pokožku mierne vysušuje. Čo sa však týka pórov a nosa, opäť ich nevidím ani voľným okom. Jasné, efekt je krátkodobý, za pár dní je môj nos opäť samá bodka. Avšak aspoň niečo. Za mňa ide rozhodne o zázračný produkt. Navyše tento sa míňa veľmi pomaly, balenie obsahuje síce 80 g, no je to prášok takže tu so mnou bude ešte nejaký čas. 

Ak ste pohodlnejší typ človeka a nechce sa vám miešať si vlastnú pleťovú masku, odporúčam skúsiť peeling Ziaja. No a pre všetkých zástancov prírodnej kozmetiky odporúčam íly. Na trhu ich je dosť, no medzi tiež najčastejšie patria zelený, biely a ružový. Ružový je vhodnejší skôr pre suchú pleť a biely je taký univerzálny. Loreal dokonca vytvoril 3 masky, presne s týmito troma ílmi, no tie som zatiaľ neskúšala. Ak sa chcete zbaviť čiernych bodiek, odporúčam skúsiť tieto dva produkty. Ja kúpu rozhodne neľutujem. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké produkty proti čiernym bodkám používate a či fungujú. Skúšali ste tieto dva produkty?


Komentáre

  1. Na zelený íl nedám dopustiť, no enzymatický peeling som ešte neskúšala :) Ale podľa toho čo čítam, hneď si jeden zaobstarám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj nie je drahý a ani príliš veľký. Ak by ti aj nesadol, nič hrozné sa nestane.

      Odstrániť
  2. Určite vyskúšaj, ten efekt záleží od toho, ako dlho necháš peeling pôsobiť. A íl je super sama sa čudujem že som ho tak dlho obchádzala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten jíl chci vyzkoušet už delší dobu, ale vždy na něj při objednávání na jednom e-shopu, kde ho mají zapomenu :/

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa stáva nevadí. Vraj ho majú aj v bioshopoch v kamenných predajniach, možno dokonca aj v DMke.

      Odstrániť
  4. o zeleném jílu už jsem slyšela a je super

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.