TOP produkty roka 2018 pleťová a telová starostlivosť


Predsavzatia si ľudia zvyknú dávať hlavne začiatkom roka. Nie vždy to však tak musí byť, no nakoľko je to práve aktuálne a rok 2019 sa ešte len začal, predsavzatia sú na mieste. Možno si ich držíte len v hlave, možno ich dávate na papier. Každopádne nejaké by ste si dať mali. Nuž a mojím prvým je stihnúť spraviť beauty rekapituláciu roka 2018 čím skôr. A keďže porekadlo čo môžeš urobiť dnes neodkladaj na zajtra rozhodne platí, poďme na to.



Starostlivosť o pleť je podľa mňa to najpodstatnejšie, čo z beauty hľadiska existuje. Logicky keď máte peknú pleť, tak potom je aj to líčenie prirodzenejšie, ba dokonca niekedy nie je ani potrebné. Osobne som vždy závidela slenčám, ktoré akné nepoznali. Našťastie sa už k nim postupne radím aj ja. Pomaly ale isto. Ja by som sa o pleťovke vedela rozpisovať, väčšina mojich článokv je práve o tejto téme. Takže článok musím začať logicky pleťovkou.


STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ

Začnem odlíčením, ktoré tvorí základ starostlivosti o pleť.  Prosím, bez odlíčenia spať nikdy nechoďte aj keby ste šli spať až ráno. Minulý rok sa mi najlepšie odličovalo týmto ružovým mliekom. Krásne vonia, je jemné a pleť odlíči dokonale. Na oči vhodné podľa mňa nie je, no na zvyšok pleti určite áno. 

Nasleduje hydratácia pleti no a v tomto smere stále vedie pleťová voda Leganza. Vonia najkrajšie, je lacná a najviac hydratačná. Nejde o čistú ružovú vodu, obsahuje v sebe aj ďalšie látky ako napr. ružový olej. Myslím, že ten jej kvality značne zvyšuje. Toto odporúčam všetkým milovníčkam ružovej vône a ružovej kozmetiky. 

Po pleťovej vode nasleduje sérum, niekedy to môže byť aj opačne. Jednoznačne najlepší produkt v tomto smere bol a stále je COSRX AHA 7 whitehead power liquid. Ide o kórejské sérum s aha kyselinami, ktoré spraví pleť krajšou zo dňa na deň. Perfektne funguje aj na akné.

Z Kórei sa vrátime späť na naše milované Slovensko k značke Dulcia. Tá vyrába fakt legendárny očný krém s kofeínom. Nedávno mu dokonca vylepšili zloženie, no ja som mala ešte produkt v pôvodnom znení. Krém vám vydrží dlho, takmer celý rok a tá vôňa. Navyše i keď je nočný, podľa mňa je vhodný aj na použitie počas dňa. Ja už mám ďalšie balenie, ktoré je konzistenciou fakt iné ako toto pôvodné. 

Pleťové krémy už tuším hľadať nemusím. Odkedy som vyskúšala kosatcový od Weledy tak už iný nechcem. Je ľahký, rýchlo sa vstrebe, krásne vonia a dá sa použiť vždy a všade. No a pleť s ním horšiu mať rozhodne nebudete.

Zakončím to balzamom na pery. Vďaka adventnému kalendáru z roka 2017 som sa dostala k ikonickému nechtíkovému balzamu od Alverde a ten už používam stále. V lete sa trochu topil, no tie tropické horúčavy by vydržal málokto.


STAROSTLIVOSŤ O TELO

Najsladší telový zážitok je pre mňa rozhodne Cupuacu píling od značky Ziaja. Cítim v ňom karamel a tá vôňa je skrátka na zjedenie. Okrem toho je to asi prvý píling, ktorý pokožku hydratuje. Po tomto sa už ničím natierať nemusíte, máte na sebe taký olejový film, no nie ste prehnane mastná.

Pri sprche ešte ostaneme a spomeniem niečo, čo sa na blogu zatiaľ neobjavilo, no ja som to už stihla minúť - sprchová šľahačka Nivea. Opäť v mojej obľúbenej vanilkovej vôni v kombinácii s karamelom. Šľahačka je perfektná, ľahko sa s ňou pracuje a balenie vám vydrží fakt dlho. Príde mi relatívne dobre našľahaná a počas aplikácie nesteká z ruky. A ten pocit nanášania na telo je mega príjemný, cítim sa ako v nejakom spa salóne. A čo je najlepšie, nevysušuje pokožku. Akurát si nie som istá, či sa dá kúpiť aj na Slovensku. Minule som po nej pokukovala a našla som len podobné produkty značky Dove. Svoju mám z Rakúska. 

Weleda a jej produkty sa v roku 2018 u mňa fakt udomácnili. V lete som sa veľmi tešila ich produktu po opaľovaní Weleda after sun s plesnivcom alpínskym a aloe vera. Rok 2018 bol pre značku fakt prelomový nakoľko uviedla na trh produkty na opaľovanie. S chladnejším počasím som siahla po ružovom harmonizujúcom telovom oleji. Krásne čisto voňal, pokožku hydratoval a vďaka tomu bol po mesiaci preč. Ja telové oleje skrátka milujem.

Prírodnou kozmetikou to aj ukončím a to čistým kokosovým olejom českej značky Cocos. Skvelý je aj ten od Purity Vision, no tento je cenovo výhodnejší a aj ten obal sa mi páči viac. Kokosový olej používam na holenie, na hydratáciu pokožky či do kúpeľa. Zimu si bez neho skrátka neviem predstaviť. Ak ma aj náhodou chytí svrbenie pokožky, s týmto olejom sa pokožka upokojí. Ak ste ešte stále neskúšali kokosový olej, je načase to zmeniť.

Prvé zhodnotenie kozmetiky máme za sebou. Najbližšie mám ešte pripravený článok o top produktoch na vlasy a líčenie. Takže je sa na čo tešiť. Rozhodne sa mi tie top produkty vyberajú dosť ťažko nakoľko toho dobrého bolo minulý rok fakt dosť. Šľahačky do sprchy sú novinkou minulého roka a aj len dúfam, že ich budú ešte dlho predávať. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké produkty ste si minulý rok zamilovali vy. Zhodli sme sa v niečom?




Komentáre

  1. Jéé, sprchové pěny od Nivei mám moc ráda :)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta sprchová pěna vypadá dost dobře. Mám aktuálně ve sprše pěnu od Dove.. krásně voní

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dove mám tiež v pláne skúsiť aj keď vraj až tak nedrží tvar a rýchlo stečie.

      Odstrániť
  3. Kokosový olej a noční oční krém patří i mezi mé top výrobky. Přiřadila bych k nim i bambucké máslo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bambucké maslo v produktoch mám veľmi rada a určite vyskúšam aj to v čistej forme. Vďaka za tip.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.