Ďalší skvelý dezodorant značky Lornamead


Produkt, o ktorom budem dnes písať, nie je špecifický čo sa týka kategórie. Dezodoranty sú predsa nevyhnutnou a každodennou súčasťou našich životov. Pevne verím, že ste už pomaly s používaním antiperspirantov prestali. Nechceme si predsa zbytočne zabrániť vylučovaniu toxínov z nášho tela. Presne to dezodoranty nerobia, iba nás chránia pred nepríjemným zápachom. Mne to však stačí a aj preto siaham už len po dezodorantoch. A vyzerá to tak, že s tými dobrými sa tento rok roztrhlo vrece.

Dezodorant s vôňou lotosového kvetu značky Lornamead sa dá kúpiť v DMke. Nie som si však istá, či aj v tej našej, iba ak veľké balenia. Ja mám toto svoje 25 ml mini balenie z DMky v Rakúsku. Ako každý správny dezodorant ani tento neobsahuje hliníkové soli, inak je to však podľa mňa také klasické zloženie. Značka myslím prírodnou nie je avšak to mi nejako neprekáža. Produkt je fajn a dokonca ani alkohol, ktorý údajne obsahuje, z neho nie je cítiť. 

Ako viete, mne väčšina dezodorantov funguje, prírodné sú na tom horšie, no fungujú aj tie. Aj preto som sa nejako extra neobávala a dala si ho prvýkrát rovno do práce. A viete čo sa stalo? Vôbec nič, žiaden nepríjemný zápach. Samozrejme to so mnou dal po celý deň bez toho, aby si žiadal svoju pozornosť druhýkrát. Ja som skrátka náročná a na žiadne opravy počas dňa nemám a ani nechcem mať čas. Dezodorant by som si ešte aplikovala, no radšej ani to nie a našťastie nemusím. Ak mám náročný deň a čakajú ma nejaké prezentácie či meetings, tak vtedy si ho dám ešte raz. Inak mi to však raz stačí.


Tým, že je produkt tak malý, tak sa zmestí fakt všade. Na cesty je úplne ideálny a nestojí veľa. Tuším pár centov ak si dobre spomínam. U nás majú tie veľké balenia tohto typu dezodorantu, ale toto malé som u nás nevidela. Ja si ho preto kupujem vždy, keď mám cestu k rakúskym susedom. Toto je skrátka super účinný produkt. Vlastne mu nemám čo vytknúť, aj tá vôňa je len taká jemná a funguje dosť dobre.

Hodnotenie: 5/5 bodov, kandidát na top produkt roka.

Ako vidím, zvoliť top produkt za rok 2019 nebude opäť jednoduché. Minimálne dezodoranty mám rovno dva, ktoré sú super. Prvý je tento a tým druhým sú nové dezodoranty Dove. Len sa trochu ťažšie zháňajú tie vône a typy. Hádam sa tá dostupnosť budúci rok zlepší. Ak však hľadáte niečo lacné a účinné v oblasti dezodorantov, tak potom tento odporúčam na 100%.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte aké dezodoranty zvyknete používať. Poznáte túto značku?

Komentáre

  1. To malé balení vypadá hezky. Značku vůbec neznám. V Dmku jsem ji u nás ještě neviděla. Já momentálně používám deodoranty od Sportique.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú ju aj v našej DMke, ale iné balenie a značka je až na zadnej strane. Skús ten lotosový kvet hľadať a nájdeš. Sortique som počula, že sú skvelé.

      Odstrániť
  2. V DM som si ho veru nevsimla. Recenzia vsak vyzera dobre. Nevies ci maju aj tuhu verziu?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tuhú veru asi nie, videla som určite tekutú a tuším majú aj sprejovú.

      Odstrániť
  3. nice post dear :) I follow you on gfc # 122 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.