Borotalco dezodorant Pure

Borotalco dezodorant pure

Talianske dezodoranty Borotalco už istý čas valcujú naše obchody. Navyše je do nich zaľúbená asi celá blogosféra. A nakoľko som jej súčasťou, tak som si povedala, že nebudem pozadu. Pri nedávnej návšteve DMky som si odniesla svoj tekutý BOROTALCO PURE a už pár týždňov mi robí doslova radosť. Predtým som používala dezodoranty Dove, no zmena neuškodí. Okrem toho som bola fakt zvedavá, čo na nich všetci vidia. No a zistila som to doslova na vlastnej koži.

Pokiaľ viem tak Borotalco je výrobca dezodorantov. Myslím, že klasický anti-perspirant vo svojom portfóliu asi nemajú. Berte však túto info s rezervou, nie som až taký expert a nepracujem pre nich. Ich produkty majú trošku vyššiu cenu, no zoženiete ich prakticky kdekoľvek. Predávajú sa v e-shopoch aj v kamenných predajniach takže sú bežne dostupné. Na náš trh prišiel tento taliansky výrobca asi tak dva roky dozadu. Od tej doby som pozorne čítala rôzne články a recenzie na tento produkt a rozhodla som sa to risknúť. Koniec koncov, negatívnu recenziu na tieto dezodoranty som asi ani nečítala. 

borotalco potenie

Dezodorant neobsahuje hliníkové soli a myslím, že to je práve podstata dezodorantov. Tie by hliníkové soli by obsahovať fakt nemali. Alkohol to však áno, to tam nájdete a je ho aj cítiť. Vôňu variantu Pure by som opísala ako dosť jemnú a vcelku peknú. V ponuke majú aj rôzne iné vône, stačí si len vybrať. Ja som šla po takom akoby klasickom variante. 

Tekuté guľôčkové verzie sú moje obľúbené. Jedine v zime je ten chladivý účinok sem-tam nepríjemný. Na leto je to však úplne ideálna voľba. Aplikácia je teda jednoduchá a pohodlná, fľaky nezanecháva ani som si nevšimla nejaké nevyprateľné žlté stopy. Funguje povedala by som celý deň, ja si ho nanesiem ráno a môj home-office pracovný čas zvláda celý s prehľadom. V riadnom office som nebola už dobrého pol roka čiže tu vám neporadím. Avšak používala som ho v lete takže bol podrobený maximálnemu záťažovému testu. Dokonca som ho mala aj na sestrinej svadbe a fungoval perfektne. Jasné nejaká opätovná aplikácia bola nutná, veď toľko tanca naraz to neprežije hocikto. A hovorím si, keď dal svadbu tak dá všetko.

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektný.

Nuž a teraz otázka či je lepší ako Dove dezodoranty. Myslím, že o niečo menej ho cítim v podpazuší. Viete po každom produkte ostáva istý povlak a po tomto Borotalco asi najmenej. Takže môžem vám ho určite odporučiť. Ja sa chystám možno skúsiť aj nejakú inú vôňu. Avšak tie pozitívne recenzie neklamali. Niekedy nie je na škodu sledovať to množstvo kozmetických recenzií. Aj keď sa v poslednej dobe venujem dosť aj téme sebarozvoja, kozmetika je u mňa stále dôležitá. Takže sa nemusíte máť, články tu budú stále.

Majte krásny deň a dajte mi vedieť, ktorá vôňa Borotalco dezodorantu sa vám najviac páči. 





 

Komentáre