Vianočný set Rituals - tip na darček pod stromček

 Vianocny set Rituals of Ayurveda

Rituals považujem ja osobne za istú dávku luxusu. Doposiaľ som mala tú česť vyskúšať ich sprchový olej a to bolo niečo úžasné. Tak perfektný olej som hádam doma ešte nemala. A preto som si dopriala aj ďalšie produkty z radu Rituals of Ayurveda. Vôňa mi sedí takže prečo nie. Mimochodom tá červená farba sa k Vianociam ideálne hodí. Takže možno aj skvelý tip na darček. Ja som už produkty takmer minula, ide o menšie balenia avšak rozhodne neľutujem. 

Sprchovacia pena Rituals

Začala by som sprchovacou penou resp. šľahačkou v mojom ponímaní. Po vytlačení vyzerá produkt ako gél na holenie avšak nedajte sa oklamať. V sekunde sa totiž premení na penu resp. skôr na takú hustú šľahačku. No a viete si predstaviť aké lahodné je nanášať si toto na telo. Je to proste jeden z najúžasnejších pocitov na svete. Ok no ak opomeniem intímne chvíle s partnerom samozrejme. Tie tu však ale dnes ťahať nebudeme a ostaneme pri kozmetike. Ak ste mali niekedy šľahačku do sprchy Nivea tak toto je niečo dosť podobné. Akurát pre mňa už Nivea nevyrába nič s vhodnou vôňou. Kedysi mali vanilkový variant a ten bol skvelý, no už som ho dlhšie nikde nevidela. Každopádne táto šľahačka od Rituals mi prišla ešte o niečo lepšia.

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektná šľahačka na telo :)

Telove mlieko Rituals

Krém na telo je taktiež veľmi dobrý a na moje prekvapenie aj dosť hutný. Až som sa pri písaní recenzie musela ešte raz pozrieť na obal. Mne to totiž trochu pripomína hutnejší krém na ruky. Oficiálne však ide naozaj o krém na telo, ktorý navyše krásne vonia. Hydratuje tak normálne tu až také zázraky nečakajte. Rozhodne je to však príjemný a opäť niečím iný produkt. Hlavne tá konzistencia ma fakt prekvapila. 

Hodnotenie: 4/5 bodov.

Z celého setu mám veľmi dobrý dojem a určite vám odporúčam pozrieť sa po ňom. Myslím, že ako darček pod stromček by mohol niekoho potešiť. V mojom prípade teda rozhodne avšak ako vidíte, spravila som si Vianoce už skôr. Zatiaľ som iný rad značky Rituals neskúšala avšak je to len o vôni. Zatiaľ všetko, čo som si od Rituals kúpila mi sedelo na 100%. Môj set nepochádza asi zo Slovenska, no viem, že Rituals má sety s touto vôňou takže sa určite poobzerajte aj na ich stránke. 

Užívajte si predvianočnú atmosféru, nakupujte s rozumom a hlavne s radosťou. A určite mi napíšte, či máte radi produkty značky Rituals tak ako ja. 

Komentáre

  1. Já s touto značkou zatím žádné zkušenosti nemám, ale vůbec bych se nezlobila, kdybych něco od ní našla pod stromečkem :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suhlasim. Taketo nieco by ma pod stromcekom potesilo :-) Myslim ze ak kozmetika ako darcek, tak by to malo byt nieco menej tradicne, co sa nepredava na kazdom rohu.

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že som kúpila rovno dva a jeden plánujem v rodine darovať takže som zvedavá. Ako píšeš je to menej tradičná a podľa mňa zatiaľ dosť dobrá kozmetika.

      Odstrániť
  3. Rituals je podľa mňa vianočná istotka, ak kupuješ niekomu, kto rád dostáva kozmetiku. Inak, rada Ayurveda je jediná, kde mi vonia ruža ako taká. Najradšej však mám Happy Budhu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž tak tým sa to celé vysvetľuje, vôňu ruží mám veľmi rada. Avšak skúsim nabudúce asi aj toho Happy Budhu.

      Odstrániť
  4. Teda na tuto značku vidím skoro všude chválu, ale zatím jsem sama nic nezkusila.
    Tenhle set vypadá opravdu krásně 😍

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.