3 tipy na krémy na ruky

ruky

Napísať článok o krémoch na ruky je už v zime takou otrepanou klasikou. Niekedy je však to tradičné a klasické vlastne aj to najlepšie. Veď kedy inokedy míňame toľko krémov na ruky ako práve v chladných dňoch. Ja som ten typ človeka, ktorý musí mať krémov na ruky viac. Jeden na stole, ďalší pri posteli na stolíku a ešte jeden na kozmetickej políčke. No a ak cestujem tak musím mať aj malý krém do kabelky. Všetky tie príšerne vysušujúce mydlá na pumpách či vo vlakoch skrátka nerobia dobre mojim rukám. Kedysi som mávala dosť silnú alergiu na chlad a pokožka mi praskala až do krvi. Odkedy si však ruky krémujem pravidelne celý rok mám po starostiach. 

ruky

Manufaktura Meruňka čiže krém na ruky s vôňou marhúľ (baraciek) bol dlho mojím snom. Krémy od Manufaktury sú všeobecne jedny z tých top no nie sú práve najlacnejšie. Jedno 100 ml balenie vás vyjde na cca 7 EUR čo nie je úplne najnižšia cena za krém na ruky. Ja však radím investovať pretože toto sa fakt vyplatí. Krém pôsobí síce ľahko, no ruky výrazne hydratuje. Obsahuje bambucké maslo a marhuľový olej. Myslím, že v rámci značky je tento krém považovaný za dosť ikonický produkt. Ja som ho už kúpila asi celej rodine, len na seba som akosi vždy zabudla. Tento rok som sa však konečne postavila za seba a dopriala si to, čo viem dopriať iným. Hovorí sa tomu sebaláska. Každopádne krém je úžasný a rozhodne ho odporúčam. Pozor len na mierne silnú vôňu, sama by som možno nabudúce zvolila niečo jemnejšie. Inak je však skvelý a nemám mu čo vytknúť. 

Eveline Cosmetics Vanilka a arganový olej mám doma už po druhýkrát. Ja som si ho ulovila v drogérii v Maďarsku, no kúpite ho už aj na Slovensku. Minimálne online je dostupný takže aspoň niečo. Ak plánujete výlet do Poľska odkiaľ značka pochádza, vezmite jeden aj pre mňa. Milujem ho, je hutnejší a výrazne vonia ale ruky po ňom nie sú mastné. No a tá vôňa prerazí fakt všetko takže nič pre slabé povahy. Milujem ho a inak niet čo dodať, ak vás zaujímajú detaily prečítajte si tento článok. 

ruky

Barnangen Lyeka Nutritive je moja tohtoročná láska. Dostala som ho pri svojom letnom pobyte v Tatrách ako darček. No a jasám od prvého použitia. Myslím, že táto značka je veľmi dobrá, je na našom trhu novšia a kúpite ju hlavne v DM drogérii. Ja som už mala ich úžasné telové maslo a tento krém nie je o nič horší. Má aj vcelku jemnú vôňu, ktorá sa hodí na zimu. Konzistenciou je hutnejší avšak znova nezanecháva mastný film a spomedzi všetkých dnes spomínaných ho používam najradšej. Logicky sa mi asi aj minie ako prvý ale čo na tom. Zatiaľ sú obchody otvorené takže sa niet čoho obávať. 

Ak by som vám mala odporučiť len jeden krém, vyberalo by sa ťažko. Môj miláčik je Barnangen a taktiež Eveline. Čo sa týka Manufaktury má super krémy, len tejto konkrétnej vône som už akosi presýtená. To je ale vec osobnej preferencie takže vy to tak mať vôbec nemusíte. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, aký je váš najobľúbenejší krém na ruky. 

Komentáre

  1. Ahoj, z krémů na ruce moje srdce plesá z červeného Garnier, kakaové Ziajy a kdysi jsem měla limitku od Balea s vůní lesních plodů a od té doby už tu vůni nic nenahradilo, nic tak dobrého. Garnier je hodně hutný, Ziaja je zlatý střed a Balea má ty tekutější krémíky.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.