TOP produkty jeseň 2021

kozmetika

Článok s top produktmi som tuším v lete akosi nestihla. Povedala som si však, že ten jesenný už určite stihnúť musím. Doma mám fakt niekoľko produktov, ktoré momentálne milujem takže prečo vám o nich nenapísať. Niektoré sa na blogu ešte objavia v samostatnom článku, no musím vám o nich povedať už teraz. Tak mi to srdce káže a všetci vieme, že srdce treba počúvať. Ak nie tak ono si nájde cestu ako sa pripomenúť, verte mi. 

Krém na ruky Coco and Eve Glow Figure je úžasný. Vonia po figách a ešte čomsi a tá vôňa ma dostala. Nielen vôňa, ale aj jeho účinky. Je tak akurát hutný, dobre sa rozotiera a dávať si ho na ruky je moja každodenná radosť. Po nanesení sa celkom rýchlo vsiakne a ten hebký pocit je na nezaplatenie. V zložení som si všimla kokosový olej ako hneď druhú zložku. Nuž kokosový olej mám rada a v kozmetike ho vyhľadávam. Jediná smola je tá, že na Slovensku sa k nemu nedostanete. Odporúčam pozrieť zahraničné e-shopy prípadne českú Sephoru. Mne ho darovala kamoška len tak za čo som jej nesmierne vďačná.

Keď už som pri telovej kozmetike tak musím vychváliť maslo The Body Shop Almond Milk and Honey. Naozaj najlepšie maslo na telo aké som zatiaľ doma mala. Je akoby našľahané, no perfektne sa s ním pracuje a vaša pokožka to fakt ocení. I keď sú tieto produkty drahšie podľa mňa sa oplatí takéto maslo doma mať. 

riasenka

Presuniem sa k miláčikom v starostlivosti o pleť. Asi viete, že skincare milujem takže tu sa vždy niečo super nájde. No a momentálne ma veľmi baví Ziaja umývací krém na pleť s rosaceou. Nie, ja rosaceu nemám, ale ten krém je úžasný. Umyje pleť bez vysušenia, je krémový a ako viete to ja môžem. No a navyše je ultra lacný - 200 ml za nejaké 3 eurá. To proste musíte mať.

Saffee je značka, ktorú u mňa v poslednej dobe môžete vidieť častejšie. Mám na to v rodine svoje zdroje čo vám poviem. Táto nočná maska z radu anti-age je úžasná. Ja ju používam ako krém na noc, skrátka po sére si nanesiem tento produkt a ide sa spať. Teraz je už moja pleť suchšia takže to zvláda vpohode. Krém neupcháva póry a skvelo pleť hydratuje. Na moje extra suché čelo by sa síce zišlo ešte niečo navyše, no aj toto funguje. Či to má nejaký vplyv na vrásky neviem povedať. Tie na čele sú už hlbšie takže s tými si krém určite neporadí a zvyšok príliš nesledujem.

Posledným top produktom jesene je farebná riasenka Avon 5 in 1 lash genious. Tento rad ponúka samozrejme aj klasickú, čiernu riasenku ktorú odporúčam. Mala som ju doma a bola skvelá. Teraz ma však bavia tieto netradičné riasenky. Nebudete ich síce na riasach príliš vidieť avšak je to rozdiel oproti čiernej a mne sa to skrátka páči. 

Jeseň nebýva u mňa top ročným obdobím, ale s kozmetikou to ide o niečo ľahšie. No a ešte samozrejme ak nie je príliš upršaná ako tá tohtoročná tak sa to dá zvládnuť. Lockdown ešte tiež úplne neohlásili čiže zatiaľ dobre ako sa hovorí. Ako som už veľakrát spomínala treba hľadať svoje zdroje radosti. A mňa pohľad na moju zbierku kozmetiky a fakt, že ju môžem používať, poteší vždy. 

Majte sa krásne a napíšte mi, čo robí v jeseni radosť vám. Ktorý kozmetický produkt neviete pustiť z ruky?


Komentáre