2 odličovače z lekárne - Mixa a La Roche-Possay

Dermatokozmetika odlicovanie

Ak si niečím odličujem oči tak jednoznačne dvojfázovými odličovačmi. Prešla som na ne od tej doby, od kedy som sa skamarátila s tekutými linkami. V posledných mesiacoch mám však ešte doplnkovú požiadavku - nesmú ma dráždiť ani nijako iritovať v očiach. Ja viem, že si účelne odličovač do očí nikto nenaleje. Pri procese odličovania sa však nedá vyhnúť tomu, aby sa časť odličovača do očí nedostala. A tu niekedy zlyhávajú aj tie oficiálne určené na citlivé oči. Skúsila som teda siahnuť po dermatokozmetike z lekárne. Mám dva odličovače po 125 ml - jeden značky Mixa a druhý od La Roche-Possay. Ktorý sa mi podzáva viac?

Jednoznačne lacnejšie vás vyjde Mixa. Stojí niečo okolo 5 EUR kým La Roche-Possay vás vyjde na cca 14 EUR, aspoň na Elnino.sk odkiaľ ho mám ja. Takže z pohľadu ceny asi nie je o čom. Oba odličovače sú dvojfázové a vhodné aj pre citlivé oči aké mám ja. A tie moje sú fakt extra citlivé, extra suché a skrátka hocičo neznesú. Ja viem, že odličovač si primárne od oka nedávate, no pri odličovaní tam nejaká kvapka vždy skončí. Rozdiel v odličovačoch je akurát v tom, že Mixa nie je určený na odlíčenie vodeodolného make-upu. Napriek tomu si myslím, že to zvláda veľmi dobre. 

Mixa Dvojfazovy ocny odlicovac

Mixa Optimal balance na mňa pôsobí sympatickejšie čo sa týka obalu. A obal predáva však. Odličuje vcelku slušne, no predsa len o niečo slabšie ako odličovač La Roche-Possay. Každopádne ak by som nemala veľa peňazí po ruke a chcela ušetriť tak s Mixou skrátka nič nepokazíte. Nevonia čo je chvalabohu skvelé a zdá sa mi o niečo menej mastný ako druhý dnes zmienený odličovač.

La Roche-Possay si ma získal na prvé odlíčenie. Je to fakt expert, neštípe v očiach, odličuje všetko a fakt že všetko. Samozrejme s nánosmi riasenky si poradí asi tak ako všetky odličovače - iba priemerne. Neviem či si to na sebe milé dámy všímate tiež. No ja normálne cítim, že riasenky sú produkt neodlíčiteľný. Trvá pár dní kým tá riasenka zmizne. Aj keď je už akože tampón čistý a uteráčik tiež, ten povlak skrátka cítim a vidím. Nejaký, nie je to výrazné ale skrátka beriem, že riasenka sa nedá na 100% odlíčiť v daný deň. Už som sa s tým ako tak zmierila.

Respectisime odlicovanie

Každopádne ak by som prehliadla tento univerzýlny fakt, tak mi príde odličovač RESPECTISSIME jednoducho úžasný. Asi som už veľmi dlho nemala doma nič tak zázračne funkčné a účinné. Mám ho naozaj rada, priam sa teším na odličovanie očí. Avšak až odkedy mám tento od La Roche-Possay. Zabudnite na Niveu či čokoľvek iné a kúpte si toto. No a ak sa vám to zdá drahé tak aspoň tú Mixu. Dermatokozmetika je pre mňa stále o niečo lepšia kozmetika než tá bežná, konvenčná. Avšak aj tu platí - česť výnimkám. 

Hodnotenie: Mixa 4/5 bodov, La Roche-Possay plných 5/5 bodov.

Asi je vám jasné, že viac som si obľúbila odličovač od La Roche-Possay. Ešte ma doma čaká neotvorený odličovač očí od Mary Kay takže tak skoro opätovnú kúpu neplánujem. Musím sa už skrátka zbaviť starých zásob, no obávam sa, že sa mi to fakt nikdy nepodarí. Znova som totiž pod stromčekom našla nejakú kozmetiku, niečo som si zase kúpila ja sama no a tak to ide. Beauty blogerka sa skrátka pozná. Už som sa s tým hromadením kozmetiky celkom zmierila.

Majte sa krásne a dajte mi do komentárov tip na váš top odličovač očí. 

Komentáre

  1. Ahoj, já si teď velmi oblíbila Yves Rocher, co jsem vyhrála u kamarádky na blogu. No a nedám na něj dopustit i s řasenkou si poradí dost dobře. Jinak přesně vím o čem mluvíš, no já se snažím dostat z očí, co nejvíc je v mých silách, dost trpím na různé záněty v očích.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow tak som rada, že nie som jediná so špeciálnymi očami. Yves Rocher som asi nemala to je pravda takže díky za tip.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.