Hydratačné telové mlieko Cerave

Cerave telove mlieko


Telové mlieko CeraVe som si chcela kúpiť už dlhší čas. Viedla ma k tomu pozitívna skúsenosť so vzorkami, ktoré som v minulosti k nákupu CeraVe produktov dostala. A hoci toto telové mlieko, tak ako asi všetky CeraVe produtky, nevonia - vôbec mi to neprekáža. Videla a čítala som naň toľko pozitívnych recenzií a samej sa mi vzorky páčili, že som bola ochotná ísť do plného balenia. A Elnino.sk mi tento môj sen splnilo. A tak dnes vytúžená recenzia na hydratačné telové mlieko CeraVe.

Mňa osobne značka CeraVe fascinuje a zaraďujem ju medzi top značky. Síce mi nie všetko sadlo avšak napriek tomu mi príde zaujímavá a nevzdávam to s ňou. Určite vám odporúčam skúsiť ich krém na nohy, ja ho mám doma už v druhom balení a to ide o krém na nohy za asi 8 eur. Avšak vôbec neľutujem a nemenila by som ho. Tak isto sa mi veľmi osvedčil dnešný produkt. Predáva sa v rôznych veľkostiach, ja mám toto väčšie 236 ml balenie, ktoré kúpite na elnino.sk za cca 10 EUR. Myslím, že pomer cena výkon excelentné.

Balenie je krásne, modro-biele, pôsobí dojmom čistoty a elegancie. Dávkovanie je pumpičkové čo u mňa môže a nemusí byť, ale ak je tak to vítam. CeraVe produkty sa vyznačujú obsahom ceramidov a kyselinou hyalurónovou. Mlieko je vhodné na suchú pokožku, ktorou tá moja je. A čo je bonus - je univerzálne - na telo aj na pleť. A viem, že aj blogerky s mastnou pleťou ho používajú a neškodí im. Takže opäť jeden produkt, ktorý si vezmete a máte komplet starostlivosť. 

cerave mlieko ceramidy

Ako som už písala mlieko je bez vône, no v poslednom čase to skôr oceňujem ako nenávidím. Mlieko je ľahké, rýchlo sa vstrebáva, nie je extra hutné no napriek tomu pokožku vyživuje. A naozaj funguje aj na pleť - dávam si ho večer ako nočný krém aj ako podklad pod make-up. Fakt na pleti nerobí žiadnu neplechu, žiadne akné a dokonca ju fakt hydratuje. Teraz mám pleť akosi suchšiu a práve toto mlieko si s ňou dokáže poradiť. 

Hodnotenie mlieka: 5/5 bodov, excelentné. 

Nech by som hľadala akokoľvek, niet na tomto mlieku čo neoceniť. Je perfektné a do bodky spĺňa všetko, čo sľubuje. Hydratuje, vyživuje a je použiteľné aj na pleť. A priznám sa, že som doposiaľ telové mlieko vhodné aj na pleť tuším nenašla ani nevidela. Takže za mňa absolútne spokojnosť. Celkovo mám značku CeraVe veľmi rada a za možnosť skúsiť toto telové mlieko fakt zo srdca ďakujem. A rozhodne ho odporúčam každej žene. Veď mať doma mlieko a krém 2 v 1 za 10 eur - no nekúp to.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte ako vnímate značku CeraVe. Preferujete parfumované produkty na telo alebo skôr naopak?

Komentáre

  1. Ahoj CeraVe je značka, kterou chci už dlouho vyzkoušet, no zatím jsem se k tomu nedostala. Mám příliš velkou spotřebu, tudíž musím spíš kupovat levnější věci, abych je dokázala obsáhnout všechny, no tak třeba někdy k narozeninám nebo něčemu, už jsem koukala i po The Inkey List věcech nebo Sephora Collection, no nikdy to nedopadne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To poznám, tiež mám veľmi veľa kozmetiky a nestíham ju míňať. Našťastie tento môžeš použiť aj na pleť a majú aj menšie balenia čiže verím, že nájdeš spôsob ako ho vyskúšať.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.