Starostlivosť o vlasy

Dnešná recenzia bude o prípravkoch na vlasy, konkrétne som si vzala na mušku 3 výrobky od značky Balea a kondicionér značky Gliss Kur. Kozmetiku Balea som dlho nepoznala, avšak odkedy som ju objavila mám s ňou prevažne dobré skúsenosti, ich šampóny sa však u mňa stali bežnou súčasťou kúpeľne. Takže poďme si ich predstaviť.


1. Balea Proffesional Braun Shampoo - šampón na hnedé vlasy. Tak tento šampón považujem za doposiaľ najlepší drogériový šampón aký som kedy mala. Má úžasnú vôňu, takú čokoládovú, ktorá sa mne osobne veľmi páči. Šampón neobsahuje silikóny, má praktický obal v tube, je tmavšej hnedej farby ale nemusíte sa báť, po nanesení na vlasy vytvorí klasickú bielu penu. Obsahuje UV filter a extrakt z heny. Mám hnedé vlasy, ktoré sa pomerne rýchlo mastia, takže šampóny mením často ale tento mi skutočne vyhovoval, vlasy som umývala pri jeho používaní každý tretí deň a to už je pri mastných vlasoch čo povedať. Naviac sa mi zdá, že moja hnedá farba vlasov sa akoby zvýraznila a vlasy nabrali viac lesku. Niet čo dodať absolútna spokojnosť. Konečne šampón na farbené vlasy, ktorý ich zbytočne nezaťažuje. Šampón stojí 1,69  a kúpite ho v každej DM drogérii.
Takže za mňa plných 10 bodov.

2. Gliss Kur ultimate repair kondicionér - s jeho používaním som bola vcelku spokojná, pekne vonia, konzistencia zodpovedá konzistencii kondicionéru, nie je príliš riedky ale ani príliš hustý. Vonia rovnako ako maska z tejto rady, čokoládovo a mne sa táto vôňa veľmi páči. Stojí 2,99   ale často naň bývajú akcie. Kondicionér je bielej farby, po umytí vlasov ho nanesiem do dĺžok a následne zmyjem. Vlasy sa mi rozčesávajú jednoduchšie, avšak mala som už aj lepšie kondicionéry. Jeho obal a vôňa ma však rovnako ako pri maske dostali. Takže mu dávam 7 bodov.

3. Balea Colorglanz 2-minútová  kúra na farbené vlasy. Určite ju poznáte, tento kokosový rad od Balei je veľmi často recenzovaný na rôznych blogoch, to ma vlastne aj presvedčilo o jeho kúpe. Hľadala som niečo lacné na farbené vlasy, nejakú masku alebo kúru a siahla som po tomto. Musím však oceniť aj obal, ktorý sa mi skutočne veľmi páči. Balenie je 150 ml čo mi úplne postačuje. A tá jeho vôňa to je niečo neskutočné, vonia nádherne za kokosom a ešte niečím neviem presne čím, možno je to vanilka ale nie som si istá. Kúru používam buď ako kúru na vlasy alebo ako kondicionér. Zvyčajne ju nechávam pôsobiť aspoň tie dve minúty, niekedy aj dlhšie. Nanáša sa trochu ťažšie do vlasov, ale nie je to nič hrozné. Po umytí sa moje vlasy ľahšie rozčesávajú, iný výraznejší  efekt som si pri používaní tejto kúry nevšimla, ale napriek tomu ju mám veľmi rada najmä pre tú vôňu, ktorú je z vlasov cítiť aj na druhý deň. 

Takže tento výrobok u mňa 8 bodov z 10. 

4. Balea Colorglanz šampón na farbené vlasy - po dobrých skúsenostiach so šampónmi Balea som sa rozhodla aj pre tento. Je určený na farbené vlasy teda presne môj prípad. Stojí asi 1,19 €. Šampón má redšiu konzistenciu ako bežné šampóny, čo ma dosť prekvapilo. Vonia podobne ako kúra z tohto radu. Po nanesení na vlasy dobre pení, niekedy sa mi ťažšie zatvára ale dá sa to. Počas jeho používania sa mi zdalo, že sa farby pomalšie vymýva, takže myslím, že účel splnil. A čo je najlepšie, vlasy tak nezaťažoval ako iné šampóny na farbené vlasy. 

Takže som s ním spokojná a dávam mu 8 bodov z 10.




A čo vy?Máte skúsenosti s niektorým z týchto výrobkov?

Komentáre