Garnier Ultra Doux

Ahojte, dnes tu pre vás mám recenziu na šampón Garnier ulta doux, zopár som ich už vyskúšala a som s nimi spokojná, vlasy veľmi nezaťažujú, čo je pre moje mastné vlasy skutočne výhra a tiež sa mi na nich páči ich vôňa. Tento šampón je určený na farbené a melírované vlasy, obsahuje argánový olej a brusnice. Vonia veľmi pekne, je bielej farby, dobre pení a vlasy sú po ňom voňavé, aj keď tú vôňu cítite viac-menej len čerstvo po umytí vlasov, čo je škoda. Odkedy som sa naposledy farbila dala som si záväzok vydržať a používať len šampóny na farbené vlasy a farba mi naozaj vydržala, trochu sa vymyla to áno, ale nie tak radikálne ako väčšinou. Tento používam už takmer mesiaca a zdá sa mi, že sa mi farba skutočne vymýva veľmi pomaličky. Akurát mám po jeho použití vždy veľký problém rozčesať vlasy, preto vždy používam súčasne aj kondicionér.

Hodnotím ho na plných 10 bodov.

A čo vy?Máte s nim skúsenosti?

Komentáre