Dermacol Imperial make-up

Ahojte, včera som sa rozhodla, že make-up Dermacol Imperial podrobím záťažovému testu, naniesla som si ho ráno na pleť a pozorovala, ako vydrží celý deň. Tak sa poďte pozrieť ako to celé vlastne dopadlo.


Ako vidíte, k dispozícii som mala len vzorku, ktorá mi vystačila na jedno použitie, takže neviem posúdiť, aký efekt by mal make-up z dlhodobého hľadiska, ale keďže som ho mala na sebe celý deň, 12 hodín určite, tak si myslím, že recenzia bude celkom zaujímavá.

Takže make-up som už v obchode videla, obal je čierny s ružovým vrchnáčikom a mne sa fakt veľmi páči, ale nekupovala som ho, pretože mám už iné obľúbené make-upy. Make-up som dostala v odtieni č. 2, myslela som si teda, že to bude pre mňa veľmi tmavé, ale na moje prekvapenie, make-up výborne splynul s pleťou, takže odtieň bol skutočne super, perfektne mi sadol. 

Hydratačný make-up je to na 100%, mne sa však zdá, že na moju mastnú pleť to bolo až príliš hydratačné, mala som pocit dosť mastnej pleti, takže som na záver ešte použila zmatňujúci púder.

Na moje prekvapenie tento make-up vcelku obstojne kryje aj akné, netvrdím, že na 100%, ale rozhodne nepatrí k tým nekrycím. Výdrž bola tiež veľmi dobrá, 8 hodín zvládol bez väčších problémov, potom sa začal stierať hlavne na nose, ale inak výdrž fakt super.

Už počas dňa sa mi však zdalo, že mám akosi oveľa viacej vyrážok, ako som mala ráno, takže pre moju pleť tento make-up asi vhodný nebude, ale milo ma prekvapil hlavne ten odtieň, výdrž a stupeň krytia plus fakt pekný obal - hodnotím ho teda na nejakých 7 bodov. 

A čo vy?Skúšali ste už tento make-up?

Komentáre