Kozmetické prepadáky roku 2013

Ahojte, táto recenzia sa bude týkať výrobkov, ktoré si moje sympatie nezískali. Každému vyhovuje niečo iné, každý máme svoje obľúbené produkty aj tie, ktoré radi nemáme. No a práve o týchto bude dnes reč. A ktoré to sú? Tak čítajte ďalej.

1. Alverde Cellulite Körperöl - telový olej s vôňou citrónu a rozmarínu. Raz som naň kdesi čítala recenziu a zatúžila som vyskúšať telový olej. Oproti ostatným výrobkom určeným na celulitídu bol tento pomerne lacný, tak som ho kúpila. O nejakej extra informovanosti sa nedá veľmi hovoriť aj preto túto značku nemám až tak rada. Momentálne už obal nevlastním a priamo na výrobku je celý popis len v nemčine, čo mi totálne nepomôže, keďže po nemecky viem asi 3 slová. Takže prvý dojem z výrobku nebol vôbec príjemný.



Vlastnosti: olej má sklenený obal, obsahuje dávkovaciu pumpičku, pôsobí celkom esteticky. Samotný olej je svetložltej farby, má výraznú vôňu, fakt dosť výraznú, ja mám rada výrazné vône ale táto mi vyslovene vadila. Sklenený obal je podľa mňa dosť nepraktický, pretože už sa mi neraz šmykol a spadol, našťastie sa nerozbil. 

Moje skúsenosti: olej som užívala pravidelne po sprchovaní, musela som však dlho čakať, kým sa olej vstrebal do pokožky, čo sa mi vôbec nepáčilo. Nejaké výrazné zlepšenie stavu celulitídy či spevnenie pokožky som si nevšimla, a naviac tú výraznú vôňu bolo cítiť fakt dlho, mne osobne vadila, nepáčila sa mi, takže som výrobok používať prestala. 

Hodnotenie: 2 body


2. Schwarzkopf Taft Heat Style - sprej na ochranu vlasov pred tepelnou úpravou. Keďže sa začala v všade naokolo čoraz viac šíriť mánia týchto sprejov, rozhodla som sa, že aj ja si musím takýto sprej zaobstarať. Vlasy si fénujem stále, po každom umytí vlasov, takže dôvod na kúpu som si našla, no a už to bolo. Musím sa ale priznať, že som z tohto výrobku fakt sklamaná. Doposiaľ som neprišla na to, čo vlastne sprej robí, možno to ani nemá mať nejaký viditeľný efekt, ale mne sa zdá, že vlasy mám také isté či tento sprej používam alebo nie a tak som s jeho používaním aj prestala. Občasne ho ešte chytím do ruky, hlavne v lete alebo ak si náhodou žehlím vlasy, čo ja robievam fakt len výnimočne, ale inak nemá pre mňa tento sprej nijaké využitie. 

Ale aby som tu nespomínala len jeho negatívne stránky, musím priznať, že sa dobre nanáša pomocou rozprašovača, sprej nevyteká a obal je tiež celkom vydarený. 

Hodnotenie: 1 bod


3. Gliss Kur Ultimate Repair - kondicionér na veľmi poškodené a suché vlasy - nuž priznám sa, že kondicionér si veľmi chválila kamarátka a na jej odporúčanie som si ho kúpila aj ja. Obal nádherný, vôňa viac než vynikajúca, taká čokoládová, mne sa veľmi páči. Myslela som si teda, že aj samotný výrobok musí byť super. Tu som sa však ale dosť sklamala, rovnako ako pri maske z tohto radu. Priznávam, že kondicionér som si kúpila skôr ako masku, ale trvalo mi kým so ho spotrebovala. Momentálne ho už chvalabohu nemám.

Kondicionér je na môj vkus dosť hutný, do vlasov sa nanáša ťažšie a naviac dosť vlasy vysušuje. Ani rozčesávanie mi nejako extra neuľahčil, už som mala aj oveľa lepšie kondicionéry. Neviem si predstaviť, ako funguje na suchých vlasoch, tie moje sú mastné, nenanášala som ho síce nikdy ku korienkom, ale tie konce boli po ňom fakt dosť suché. Ani nejakej opravy rozštiepených končekov som sa nedočkala, ale to som ani od kondicionéru nečakala, na tento účel sú lepšie skôr masky. 


Hodnotenie: 2 body za obal a vôňu. 

4. Neutrogena - Balzam na suché a popraskané pery SPF4 - nuž od Neutrogeny som fakt čakala viac, tento balzam bol pre mňa úplnou zbytočnosťou, dostala som ho k nákupu v lekárni, ale vôbec som sa mu nepotešila. Balzam je bielej farby, na perách je neviditeľný. Vôňa je veľmi jemná, ale príjemná. Páči sa mi aj obal, áno priznávam, má aj isté pozitíva, ale čo sa týka účinkov, mne nestačí. Je potrebné ho nanášať neustále, mám pocit, že pery skôr vysušuje, je dosť hutný, ťažko sa nanáša. Ja mám problém so suchými perami celoročne, nielen v zime, ale tento balzam mi s mojím problémom vôbec nepomohol. 

Hodnotenie: 1 bod

5. Dermacol Acne clear - Antibacterail Face Wash - čistiaci gél na tvár - tento gél som si kúpila z dôvodu, že som chcela opäť experimentovať a skúšať niečo nové. Od Dermacolu som okrem make-upu veľmi nič iné nepoužívala a tak som si povedala, že to vyskúšam.

Obal je celkom pekný, balenie v tube mám fakt rada, uľahčuje to aplikáciu aj skladovanie produktu. Gél je priesvitnej farby, vonia za Tea Tree olejom, táto vôňa nie je zlá, ale je trochu netradičná. Gél pleť zmatní a osvieži, po umytí mám pocit skutočne čistej pleti.

Po pár použitiach sa mi však na okrajoch tváre začali vytvárať suché miesta, nevedela som, čím to môže byť a už vôbec mi nenapadlo, že by to mohol spôsobovať gél. Ale keďže som sa tých suchých miest nevedela zbaviť, povedala som si, že skúsim vynechať aj tento gél a uvidíme. No a za pár dní suchých miest nebolo. Potom som ku gélu znova vrátila, že hádam ho to už prešlo, ale suché miesta sa mi na okrajoch tváre vytvorili opäť, takže teraz ho používam už len veľmi výnimočne a rozhodne sa vyhýbam pravidelnosti.

Hodnotenie: 1 bod


Komentáre