Kúzlo pre objem vlasov

Určite to poznáte, prípravky, ktoré sľubujú objem vlasov sa na nás valia z každej strany. V reklame to vyzerá tak dokonale a úžasne, že každá zatúžime mať také vlasy ako modelka z reklamy a tak si daný produkt kúpime. Avšak väčšinou sa týmto rozprávka o krásnych vlasoch končí. A ja som podľahla trendu objemných vlasov a dlho som zháňala niečo, čo by tento efekt dokázalo vykúzliť. A nakoniec po dlhých rokoch neúspešného hľadania som niečo také fakt objavila. 

Zo svojich skúseností vám môžem povedať, že objem svojim vlasom dodáte okrem tohto zázračného prípravku aj lakom na vlasy a fúkaním vlasov v predklone. Dlho som tomu triku s fénom neverila, aj keď som ho vlastne vždy praktizovala, ale efekt nebol tak viditeľný ako v poslednom čase. Neviem, či som začala niečo robiť inak, hádam asi len to, že sa snažím vlasy najprv nechať voľne uschnúť na také polomokré a následne ich vyfúkam v predklone. A je to. 

Čo sa týka triku s lakom na vlasy a ich tupírovaním to je hádam trik starý ako ľudstvo samé a určite ho každá z vás dobre pozná, myslím, že nejaký extra komentár tu nie je potrebné, hádam len pozor na to, aký lak si na vlasy dávate. Ja som zistila, že niektoré laky vlasy zaťažujú viac - tým myslím, že na druhý deň pôsobia vlasy mastne. Sú ale aj také, ktoré vlasom robia dobre, každý si musí nájsť ten svoj. Ja som momentálne verná laku od Loreal Paris v čiernom obale, recenzia tu.  

No ale poďme už ku spomínanému zázraku na objem vlasov. Je ním prosím pekne tužidlo, ale nie obyčajné, ale tužidlo v prášku tzv. volume powder. Aj pre mňa to bola novinka a dostala som sa k nej na odporúčanie jednej známej. V drogérii ho predávajú tri značky - Taft, Syoss a Got2b. Ja mám ten z Taftu, teda od Schwarzkopf - Instant volume powder. 



Cena tohto vlasového zázraku sa pohybuje medzi 4 - 5 Eur tuším, presnú cenu už neviem. Balenie je pomerne malé, len 10 g, na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že je produktu málo, avšak nanáša sa vo veľmi malom množstve, takže sa mi zdá, že vydrží večnosť. 

Obal je pekný, všade sa zmestí, je prenosný. Tento púder je bielej farby, stačí si ho trochu nasypať do ruky a naniesť priamo na vlasy. Má akoby takú trochu citrónovú vôňu miešanú s niečím, neviem presne s čím. Nanášať ho môžte ku korienkom vlasov, ale rovnako aj do dĺžok. Púder okamžite po nanesení vytvorí na vlasoch taký tvrdší povlak a keď vlasy jemne pošúchate, objem je na svete. Najlepšie na tomto tužidle je, že tento objem sa vám ak pri iných produktoch po pár hodinách nestratí, ostáva vo vlasoch až do ďalšieho umytia. Funguje aj na mastné vlasy, ale zlepšiť ich stav už nedokáže, objem však vytvorí. 

Jediné, že mi trochu nevyhovuje je ťažké umývanie vlasov, po tomto produkte je potrebné použiť šampón niekedy až 3 krát, pretože tužidlo len vodou nezmyjete, to som už skúšal a a proste to nejde. 

Ak by som to mala nejako zhrnúť tak musím uznať, že toto je naozaj osvedčený recept na objem vlasov, ktorý vo vlasoch vydrží až kým si ich neumyjete. Vlasy naviac vôbec nezaťažuje ako iné penové tužidlá, keďže je to prášok, tak sa ho vôbec nemusíte báť. Pozor akurát na množstvo, ktoré si nanesiete do vlasov, ak to preženiete, tak sa vám budú aj vlasy ťažko rozčesávať. Tupírovať si vlasy po tužidle už veľmi neodporúčam a vhodnejšie je ho naniesť do ruky a tak votrieť do vlasov, skúšala som aj aplikáciu priamo na vlasy, tá sa mi ale tak neosvedčila. 

Hodnotenie: plných 10 bodov. 

A čo vy?Už ste niekedy skúšala tužidlo v prášku?

Komentáre

  1. to by som nepovedala, ze pojde tazsie umyt! ale nakolko zabera asi by mi to za to stalo!

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to vyskúšaj, samozrejme, že sa umyť z vlasov dá, ak si ho nedáš priamo ku korienkom tak úplne bez problémov.

      Odstrániť
  2. Objemový pudr také používám. Hlavně když se mi nepovede vyfoukat vlasy tak, jak bych si představovala (do velkého objemu). Někdy ho používám jako prevenci mastných vlasů. Musím říct, že teď už mi v koupelně nesmí chybět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to skutočný zázrak a drží sa vo vlasoch až do umytia.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.