Max Factor Lasting Performance

Ahojte, dnes by som sa chcela s vami podeliť o svoje dojmy s make-upom od Max Factor - Lasting Performance. Už zo samotného názvu vyplýva, že ide o dlhotrvajúci make-up. Používala som ho dlhé roky, momentálne mi však už prestal vyhovovať, asi sa mi nejako zmenila pleť alebo neviem čím to je, ale jednoducho mi už nevyhovuje tak ako kedysi.



Vždy som si ho kupovala v odtieni 101 Ivory Beige, ale nedávno som uvidela vo Fann parfumérii, že existuje ešte sveltejší odtieň - 100 Fair. Ten 101 mi zvyčajne vyhovoval, ale po istom čase sa mi začal zdať nejaký oranžový, neviem, asi si už na tento make-up moja pleť proste zvykla. Ale keďže som ho mala rada, tak som si ho nedávno kúpila opäť, lenže žiaľ účinky sa nezmenili a tento svetlejší odtieň mi sedel asi ešte menej, než ten predchádzajúci.

Čo sa týka krytia a výdrže tak krytie je vcelku obstojné, nezakryje úplne všetko, ale zakryje toho dosť, ja som však vždy na zakrytie akné používala ešte nejaký korektor, je tomu tak aj teraz. No ale čo sa týka výdrže tak s tou som jednoznačne nespokojná, na nose a v okolí úst začne make-up zliezať už tak po 4 hodinách a postupne sa mi proste vytráca z tváre, zrejme teda nie je veľmi vhodný na mastný typ pleti, iný dôvod nevidím.

V letných mesiacoch je tento make-up celkom fajn, v zime ma ale dosť vysušoval, takže bez nejakého podkladového krému by som ho aspoň v zime určite nenanášala.

Takže čo dodať, toto bol môj prvý super make-up, ktorý kryl vcelku obstojne, na školské časy bol fajn, ale ako vravím, moja pleť si naň už zrejme zvykla, takže dnes by som si ho už asi znovu nekúpila, skúsila som to a nevyšlo to. Napriek tomu si však myslím, že make-upy od Max Factor sú pomerne kvalitné, a najmä odtiene majú celkom pekné, nie sú až tak oranžové, čo mi len vyhovuje.

Hodnotenie: kedysi by som mu dala plných 10 bodov, dnes je to už ale len nejakých 6 bodov, lepší priemer, mne už nevyhovuje, ale niekomu môže. 

Komentáre