Nákup v Dermacole

Ahojte, kedže mi môj aktuálny make-up už dochádza, vydala som sa dnes pátrať do obchodov po ďalšom. Aktuálne používam Dermacol - 24h Control a keďže som s ním vcelku spokojná, nič lepšie som doposiaľ nevyskúšala, tak som sa rozhodla, že si ho kúpim znova. 

Bola som práve blízko Dermacolu a popravde minule som tam tiež niečo kupovala a páči sa mi to tam viac, ako v klasickej drogérii, kde je tých Dermacol produktov výrazne menej.

Keďže som bleduľka tak som si vypýtala ten najsvetlejší odtieň, aké bolo ale moje prekvapenie, keď mi v obchode ponúkli dva odtiene, ktoré v drogérií nepredávajú, samozrejme svetlejšie než ten, ktorý mám teraz. Ten úplne najsvetlejší odtieň č. 0 sa vraj v drogérii nepredáva vôbec, ale zdal sa mi až príliš svetlý, tak som si vzala druhý najsvetlejší odtieň č. 1, až doma som zistila, že ja mám momentálne odtieň 2. Takže úprimne som zvedavá, ako to bude vyzerať, tento odtieň č. 2 sa mi zdal na mňa už trochu tmavý, takže sa teším, aký bude tento nový.

No a aby som nezabudla, k nákupu mi ešte pribalili ďalšie 3 vzorky, dva make-upy a jeden hydratačný gél-krém. 

Dermacol 24 h control make-up

Takže čo dodať, nákup to bol proste super, naviac make-up ma vyšiel o niečo lacnejšie než v drogérií a dostala som ešte tri vzorky k tomu, spokojnosť maximálna, o svoje dojmy z noviniek sa s vami samozrejme podelím v ďalších recenziách.

A ešte jedno odporúčanie: zdá sa mi, že v predajni majú fakt väčší výber odtieňov, takže ak si spomedzi tých z drogérie neviete vybrať, tu by to nemal byť až taký problém.

A čo vy?Tiež chodievate nakupovať do Dermacolu?

Komentáre