Prázdna kozmetika 2

Ahojte, tak opäť sa mi podarilo spotrebovať nejaké produkty a tak sa chcem s vami podeliť o svoje skúsenosti. Ja sa spotrebe kozmetiky vždy veľmi teším, pretože mám aspoň možnosť kúpiť si miesto nej niečo nové, ale to sa už asi opakujem.

Všetky produkty v dnešnej recenzii už recenzované boli, takže len krátke zhodnotenie a odporúčanie.


Čo sa týka krému na ruky od Nivei - Smooth sensation nemám mu čo vytknúť, je proste fakt skvelý, pekne vonia, pri pravidelnom používaní sa naň dá spoľahnúť aj v zime, ruky chráni a hydratuje a to je myslím na kréme na ruky to najpodstatnejšie. Recenzia tu.

Telové mlieko od Garnier som si kúpila už druhýkrát, páči sa mi jeho vôňa a tiež výborne hydratuje. Avšak momentálne som už siahla po inom, od tohto si potrebujem teraz dať pauzu a vyskúšať opäť niečo nové. Recenzia tu.

No a na záver čisitaci peeling z Eucerinu som používala fakt dlho, vonia vcelku príjemne, ale trochu mi na ňom prekážali čiastočky, ktoré sa nerozpúšťajú, takže sa trochu horšie umýval. Inak je ale super, cenovo je drahší, ale nie je to nič závratné, občasne si ho doprajem. Recenzia tu.

Odporúčanie: tak krém na ruky vám určite odporúčam, je naozaj skvelý, telové mlieko tak isto a peeling bol tiež super, akurát ja si ho už asi nekúpim, pretože má tie nerozpustiteľné čiastočky a to ja osobne nemám veľmi rada.

Komentáre