Moje zbrane proti akné - korektory


A sme opäť pri akné, tentokrát vám ale predstavím krycích pomocníkov. Už si ani nespomínam, koľko korektorov som za svoj život vyskúšala, začínala som klasicky korektorom od Miss Sporty. Ten síce nebol nič extra, ale bol to môj prvý korektor, takže mám k nemu stále akési "citové naviazanie". S korektormi je to u mňa asi tak, že mám obdobie, kedy sa bez nich nezaobídem a mám aj také, kedy pleť vyzerá trochu lepšie a poviem si, že netreba. Takže raz ich používam, raz nie. Aj preto mám niektoré už fakt dlhý čas, aj roky a stále som ich nespotrebovala. Veľmi dobrý korektor bol aj ten od Oriflame - Visions, vyrážky pekne vysušoval, ale tuším sa už prestal vyrábať, čo je škoda. 


V tejto recenzii vám predstavím svoje korektory, ktoré vlastním z lekárenskej dermatokozmetiky. Najlepší je určite ten od Avène, najhoršie u mňa obstál asi ten z Biodermy. ale nepredbiehajme udalosti. 

1. Avène Couvrance - toto ani je korektor, ale kompaktný make-up. Mám ho už niekoľko rokov, ja viem, asi už nie je veľmi hygienické používať ho, ale s jeho účinkami som tak spokojná, že mi je ho ľúto vyhodiť. Spotrebovaný je už takmer celý, takže čoskoro sa s ním asi bude musieť rozlúčiť. Vnútro som vám už nefotila, keďže make-up nie je nový. Mám ho v dosť tmavom odtieni, nič pre mňa, 02 naturel, ktorý je dosť tmavý a trochu dooranžova. Balenie obsahuje zrkadielko aj aplikačnú hubku, takže make-up nanesiete bez problémov. Kvôli tmavému odtienu a dosť hutnému zloženiu, keďže ide o kompatkný make-up som ho ako make-up nikdy ani nepoužívala, ale skôr ako korektor. Na tento účel je však ten naj naj najlepší, neupcháva póry, vysušuje vyrážky a to viditeľne, kryje všetko, aj fľaky po akné, aj samotné vyrážky, skrátka úplne všetko. 


Niekedy ho používam len tak keď som doma a mám zlé obdobie - som celá vyhádzaná, na tvári samá vyrážka, tak si ho dám a po pár hodinách je pleť ako z rozprávky, vyrážky sú vysušené a pleť je v oveľa lepšom stave, takže ak sa chystáte na rande, tak toto určite stojí za to. S fľakmi si až tak poradiť nevie, zakryť ich dokáže, ale zosvetliť alebo tzv. vyzmizíkovať to tento make-up nedokáže, ale nevadí, na vyrážky funguje perfektne a tých fľakov sa hádam časom nejako zbavím. 

Aj napriek dosť vysokej cene by som si ho určite kúpila znova a keď spotrebujem svoje aktuálne zásoby tak si ho určite kúpim. Niekedy som ho dokonca nanášala na zelený korektor, nech nevyzerám, ako vodník, následne som naniesla make-up a všetko spolu pekne držalo. 

Hodnotenie: bez váhania a bez jedinej chybičky 10 bodov. 

2. Od Biodemry z radu Sébium je mojím najobľúbenejším výrobkom asi micelárna voda. Keď som sa dozvedela o korektore, túžila som ho vyskúšať a podarilo sa, dostala som ho ako darček, takže sa veľmi teším. 



Zopár recenzií som o ňom už čítala, kozmetika Bioderma je na blogoch spomínaná skutočne často a dnes pridám do tejto zbierky svoj príspevok aj ja.

Sébium AI korektor - obal je fakt premakaný čo poviete? Vo vrchnáčiku sa nachádza zelený korektor spolu so zrkadielkom, no a vnútri klasický hnedý korektor. Priznám sa, že tá farba hnedého korektoru je podľa mňa dosť tmavá a ten zelený je zase pomerne svetlý, brala by som to skôr naopak, ale nevadí.

Čo sa týka nanášania korektoru nie je to práve najjednoduchšie, ja na nanášanie používam hubku, ktorú som dostala k inému korektoru. Musím sa ale priznať, že po nanesení zelenej časti som čakala lepšie krytie, tie červené miesta je stále vidieť. Keď na zelenú vrstvu nanesiem ešte tú hnedú, tak to vyzerá trochu lepšie, ale stále s tým krytím nie som taká spokojná. Keď si to porovnám s mojím obľúbeným korektorom z Avène Couvrance, tak sa musím priznať, že Bioderma ma trochu sklamala.

Zelená časť korektoru síce vyrážky vysušuje, ale je jej pomerne málo a keď ju spotrebujem tak fakt netuším, ako miniem tú tmavohnedú tubu. Ani pri najsilnejšom opálení takú hnedú nedosiahnem a myslím, že málokto. Na to, že je táto značka tak vychýrená a pomerne drahá nerozumiem celkom na základe čoho si zvolili tento odtieň, ale sadne asi málokomu.

Hodnotenie: 5 bodov, priemer až podpriemer, nič extra. 

3. Eucrein DermoPurifyer - korektor - tento je pekne svetlučký, ale svoje ódy naň som už písala, recenziu nájdete tu. Svoj názor nemením, spokojná som s týmto korektorom maximálne, možno by mohol mať širší záber, ale to mi zase tak nevadí. Vyrážky pekne hojí a dobre kryje a to je najpodstatnejšie.

Aký korektor používate vy?

Komentáre