Moji kozmetickí miláčikovia


Táto recenzia bude akousi sumarizáciou produktov, ktoré považujem za svoje TOP produkty. Niektoré si kupujem opakovanie, niektoré si nechávam ako investíciu do budúcna. Každej z nás vyhovujú iné produkty, takže nepredpokladám, že to čo vyhovuje mne, bude vyhovovať aj vám, ale to by sme potom v drogérii nemali po čom pozerať však? Nebudem vám tu písať o produktoch, ktoré som už spotrebovala, ale snažila som sa vybrať tie naj spomedzi aktuálne používaných. A tu sú:

1. Najlepším zmatňujúcim púdrom na svete je pre mňa ten úplne najlacnejší - Essence All about matt. Je biely, takže mám aspoň istotu, že svetlý make-up ostane svetlým a nezmení vplyvom púdru farbu a pri tých tmavších dokáže tento púder trochu zmierniť tú tmavú farbu, dokáže make-up zosvetliť, ale ten rozdiel je fakt maličký, ale predsa. Púder dosť práši, čo mi hrozne vadilo. ale zdá sa, že výrobca si to všimol tiež a tak som konečne objavila v Tescu jeho tuhú verziu a až spotrebujem tento práškový tak si určite kúpim ten tuhý, verím, že bude fungovať rovnako ako jeho "prášny" brat. 

2. Neviem, či používate masky na tvár alebo nie, ja som tiež dlhý čas patrila k tým, ktorí takúto kozmetickú vecičku považovali skôr za totálnu zbytočnosť, ale v posledných rokoch som svoj postoj zmenila a začala som používať masky, ba dokonca ich používam pravidelne raz týždenne. To je fakt veľký pokrok, čo poviete? Nuž ale priznám sa, že kým som našla takú masku, ktorá aj účinkuje, tak mi to trvalo dosť dlho. Až som raz zašla do H&M a povedala si, že skúsim aj ich kozmetiku a tak vznikla moja láska k ich Malinovej maske, ktorá je určená na čistenie pórov. Efekt masky ja na pleti skutočne vidieť, póry sú stiahnuté a je ich viditeľne menej, takže čo viac si môžem želať, hádam len to balenie by sa mohlo zlepšiť, masku sa mi nikdy nepodarilo celú spotrebovať, vždy mi zaschne. 

3. Odličovacie mlieko Avène Extremly gentle cleanser lotion - je to proste najlepší odličovač make-upu, vrátane vodeodolného aký som kedy mala. V očiach absolútne neštípe, má gélovú konzistenciu, dá sa s ním odlíčiť celá tvár, teda nielen oči, ale aj make-up. Má príjemnú, veľmi jemnučkú vôňu a napriek tomu, že je to v podstate taká gélová mastička, pleť nezaťažuje, dokonca ani tú moju mastnú, takže maximálne vydarený pomocník. Mám zopár vzoriek, ktoré si šetrím na horšie časy alebo na čas cestovania, balenie je také akurát maličké cestovné. V plnom balení za nejakú výhodnú cenu by som si ho neváhala kúpiť. O tom, že je extra jemný teda vôbec nepochybujem.

4. Lak na vlasy od L'oreal Paris Studio Endestructible - lak úžasne vonia, skvele fixuje účes na dlhé hodiny, dá sa naň spoľahnúť aj  pri náročnejších účesoch a zdá sa mi, že vlasy toľko nezaťažuje ako iné laky ani ich tak veľmi nezlepuje. Naviac obal nemá chybu, skvelá farebná kombinácia a rozprašovač funguje od začiatku až do úplného konca. Niet čo dodať.

5. Schwarzkopf Taft Instant Volume powder je mojím pomocníkom pri vytváraní bohatšieho a hlavne objemnejšieho účesu. Jeho veľkou výhodou je, že ostáva vo vlasoch až kým si ich neumyjete, takže nie je potrebné ho opakovane nanášať, ani vám to veľmi neodporúčam, vlasy by ste potom umývali skutočne ťažko. Kým ho však spotrebujem prejde ešte asi dlhý čas, pretože na jedno použitie ho stačí naniesť skutočne málo. Ale oceňujem nápad, že konečne vymysleli tužidlo, ktoré si môžem naniesť ku korienkom a vlasy sa mi po ňom nemastia.

6. Nedávno som objavila veľmi účinnú zraň proti akné od Essence - Sos Spot Killer - veľmi šikovná vecička, ktorá naozaj funguje a nestojí veľa. Je to naozaj veľmi vydarený kúsok, kamarátky ho používajú veselo už niekoľko rokov, ja som si ho kúpila len nedávno, ale neľutujem. Po nanesení na vyrážky s nimi naozaj dokáže spraviť zázraky, naviac nanášanie je veľmi pohodlné a hygienické prostredníctvom štetčeka. Takže ak hľadáte niečo, čo skutočne funguje, tak vyskúšajte toto.

7. Nuž a šťastnú sedmičku TOP produktov uzatvára antiperspirant od Garnier Invisible, ktorý sa stal mojou stálicou v kozmetickej výbave, pretože spomedzi všetkých doposiaľ vyskúšaných má najdlhšiu výdrž a vytvára najmenej bielych stôp na oblečení. Samozrejme, že nie je úplne neviditeľný, dokáže zafarbiť oblečenie, treba si dávať pozor pri obliekaní, ale v porovnaní s inými mnou vyskúšanými produktmi tento považujem za ten najlepší. 

Komentáre