Prázdna kozmetika 5



Fíha už piata takáto recenzia, nuž vyzerá to tak že raz tie svoje kozmetické zásoby aj miniem. Tentoraz mi toho naraz došlo nejako viac, takže sa máte na čo tešiť. Ktovie, či je to tou zimou, kedy máme na seba asi viac času ako v lete, pretože v lete sa veľmi nikomu nechce trčať vnútri, radšej sa pekne opaľujeme však. Zopár produktov sa v tejto prázdnej kozmetike objavuje už takmer pravidelne napr. gél na holenie od Balei, ale nemôžem si pomôcť, nič lepšie som doposiaľ nenašla. 

LR Micro Silver Face wash - super umývacia emulzia na tvár, má silnú striebornú farbu a vôňa nie je nijaká extra vábna, ale svoj účel splnila, je to taká fakt veľmi jemnučká emulzia, pleť po nej neštípe, je čistá a zmatnená. Akurát to balenie som myslela že nespotrebujem do konca života. Inak odporúčam.

Kúpim znova: možno niekedy aj áno, ale keďže produkty rada striedam tak momentálne nie. 

Balea Raiser gel - jednoznačne najlepší gél na holenie na svete aký existuje, krásne vonia, má nádherný obal a je to gél čo mne osobne vyhovuje viac ako pena, nevytvorili sa mi pri jeho používaní žiadne vyrážky po holení takže odporúčam na 100%.

Kúpim znova: jednoznačne áno.

Ďalšia skvelá vecička od Balei - Dvojfázový očný odličovač vodeodolný - je trochu mastný, ale dá sa to prežiť, oči odličuje vynikajúco a za tú cenu nenájdete asi nič lepšie. Na blogu som ho už spomínala, patrí medzi najlepšie produkty za uplynulý rok.

Kúpim znova: jednoznačne áno

Eucerin Repair Handcreme - krém na ruky, ktorý mi vydržal od Vianoc až doteraz, takže aj keď je balenie malé, vydrží skutočne dlho. Nemám voči nemu žiadne výhrady okrem toho, že nevonia, čo ja osobne u kozmetiky skôr vyhľadávam - chcem aby voňala. Inak krém je mastnejší a podľa mňa vhodný skôr na zimné obdobie, ako v lete. 

Kúpim znova: možno áno.

Avon Senses Garden of Eden - sprchový gél so sviežou vôňou, čakala som, že tá vôňa ma dostane viac, ale až tak nadšená som z nej nebola, mám radšej trochu sladšie vône, ale pre milovníkov sviežich vôní za vyskúšanie určite stojí. Naviac Avon sprchové gély sa mi veľmi páčia hlavne tým ich obalom, neviem, ale ten tvar a farebená kombinácia je proste super, ale otváranie mi stále ohrozuje dĺžku mojich nechtov, takže radšej ho ani nezatváram. Nuž a inak mi trochu chýba aj nejaký popis na obale. Je tam, ale fakt stručný. Gél inak pení, ale je potrebné ho použiť v trochu väčšom množstve. Čo však oceňujem je nápaditosť a široká škála vôní, z ktorých si každý určite vyberie. A ešte raz podotýkam, že ten obal má niečo do seba. Ako tak pozorujem, tak z vianočnej nádielky sprchových gélov mi už ostal iba ten od Dove, ktorý používam momentálne. Až ho spotrebujem podám hlásenie.

Kúpim znova: určite áno, ale asi iný variant s inou vôňou. 


Balea Vital - Spevňujúce telové mlieko - toto bolo moje prvé telové mlieko od Balei a určite nie posledné. Krásne vonia, tak trochu dosladka, ale príjemne, má nádherný obal, ktorý aspoň mne pripomína Vianoce, ale to som už spomínala. Spevnenie pokožky som si nejako extra nevšimla, ale mlieko pokožku skvele vyživuje, nie je taká suchá a tú vôňu je cítiť ešte dlho po nanesení. Takže čo dodať, maximálna spokojnosť, toto telové mlieko môže pokojne konkurovať aj známejším značkám, je fakt super a určite sa k nemu vrátim, lenže aktuálne mám ešte z drogérie čo skúšať a nechcem sa tej skvelej vône rýchlo presýtiť.
Recenzia tu.

Kúpim znova: určite áno

Komentáre