Taký dobrý priemer resp. podpriemer


Ahojte, možno sa vám zdá že bude reč o primeroch čiže o podkladových bázach, avšak ja vám dnes predstavím produkty, ktoré považujem svojou kvalitou za priemerné, nejako extra ma nezaujali, ale istý účel plnia a majú hlavne zaujímavý obal.

1. Dermacol Invisible Fixing powder- určite ho už mnohé z vás poznajú aj mňa zlákalo to balenie a jeho časté spomínanie na všeliakých blogoch, Značku Dermacol som si v poslednom čase dosť obľúbila, s väčšinou vecí som spokojná a hlavne make-upy majú úžasné, len im občas chýba SPF, ale verím, že to značka časom vylepší. 


Poďme už ale k samotnému púdru, veľmi ma zaujal ten obal a to množstvo aplikačných nástrojov v ňom ukrytých - obsahuje totiž aj hubku aj štetec, avšak poviem vám, ani jeden z týchto pomocníkov mne nepomohol, neviem, či som ja taká nešikovná, alebo čím to môže byť, ale hubka sa na sypký púder veľmi nehodí, kebyže je kompaktný tak to už skôr, no a ten štetec ešte ako tak, ale tiež to nie je úplne ono. Nanášam ho väčšinou klasickým veľkým štetcom na púder. Farba je skvelá, svetlá, nemení farbu make-upu čo je veľmi dôležité a u mňa pri púdroch prvoradé. Som dosť svetlá a trafiť správny make-up nie je vôbec ale vôbec jednoduché a keby mi ho ešte aj púder mal stmaviť, tak by som sa veľmi nepotešila. Toto však v tomto prípade nehrozí.

No a teraz by som prešla k jeho funkcii - ja som mylne namýšľala, že každý púder by mal pleť automaticky zmatňovať, tento je primárne určený na fixáciu make-upu a mal by chrániť mak-up proti dotyku, o zmatňujúcom efekt nie je na obale reč, takže som to asi ani nemala čakať. A výsledok je presne taký ako sa píše, fixuje make-up, ale pleť nezmatňuje, čo je pre mňa ako majiteľku mastnej pleti nepríjemné zistenie. Na pár hodín pleť zmatní, ale vážne len na krátky čas, celý deň určite nevydrží a v porovnaní s mojím obľúbeným púderom od Essence je Dermacol ten horší. Ale ako vravím, asi som to nemala očakávať, keďže sa o zmatnetní výrobca nezmieňuje. 

Takže na záver len toľko, že make-up zafixuje, ale ja od púdru vyžadujem aj zmatnenie a to sa v tomto prípade veľmi nekoná. Dala by som mu takých 5 bodov ako taký priemer. 

2. Got2b Volumania Styling Powder - stylingový púder pre objem. Takže z tejto značky si toho veľa nekupujem, ale vždy som ju považovala za značku, ktorá určite dokáže vyčariť zaujímavé účesy. Obal je nádherný, tu niet čo dodať. Ide vlastne o niečo ako spray na vlasy, balenie je s rozprašovačom. Produkt má nadhernú malinovú vôňu, ktorú je z vlasov skutočne cítiť, za toto fakt klobúk dolu. Nuž ale čo sa týka toho objemu tak neviem, ale o objeme mojich vlasov nemôže byť určite reč. Tento produkt by som po svojej skúsenosti premenovala skôr na suchý šampón, pretože objem vlasom nedáva podľa mňa totálne žiadny. 

Skúšala som ho naniesť na čerstvo umyté vlasy, rovnako aj na masnté vlasy a ani v jednom prípade sa žiaden objem nekonal. Neviem, ako inak som ho mala ešte naniesť, aj som sa ho snažila pred aplikáciou pretrepať, ani to nepomohlo. Takže ako suchý šampón určite trochu pomôže, ale objem nečakajte. 

Hodnotenie: no tak v tomto prípade by išlo skôr o podpriemer, také 3 - 4 body. 





Komentáre