Povinná výbava na leto


Ako sa spieva v jednej pesničke - "slnko páli, voda chladí nikomu nič nechýba", veru je to tak, leto je určite najkrajšou časťou roka. Žiaľ u nás netrvá tak dlho, ako by sme si možno predstavovali, nie sme prímorský štát, ale nevadí, slnko si vieme užiť aj bez mora. Na to, aby sme si ho však mohli užívať plnými dúškami bez rizika spálenia či iných problémov s tým súvisiacim sa treba naozaj dostatočne zásobiť opaľovacími, ale aj poopaľovacími prípravkami. Moje zásoby ešte nie sú konečné, väčšinu opaľovacích prostriedkov som však nechala doma, v tomto mojom druhom domove som akosi tak skoro s letom nepočítala. Áno čítate správne, aj ja patrím k tým šťastlivcom, ktorí majú dva domovy resp. dve miesta kde prežívajú svoj život. To je niekedy pri písaní blogu mierny problém, pretože občas sa mi stáva, že sa rozhodnem napísať recenziu na produkt, ktorý sa nachádza na "tom druhom mieste", no ale nevadí, ja to nejako skĺbim nič sa nebojte.

Ako vidíte tak nepatrím k fanúšikom rovnakej značky, páči sa mi rôznorodosť a tohto sa aj držím. Čo sa týka opaľovania tak tie produkty z drogérie veľmi nepoužívam, takmer vôbec, raz sme mali doma ešte dávnejšie Niveu, tá bola fajn, ale cenovo keď si to porovnám s dermatokozmetikou tak až tak veľký rozdiel v tom nevidím a aj z toho dôvodu siaham radšej po opaľovacích prípravkoch z lekárne, neviem, proste im viac dôverujem. 

Nedávno som sa bola kúpať v aquparku v Senci, takže prvé tohtoročné opaľovanie už mám za sebou. No a čo všetko sa v mojej zbierke momentálne nachádza? Takže poďme opäť zľava.

1. Daylong After Sun Locio - mlieko po opaľovaní, kúpené z lekárne. Minulý rok som mala tiež poopaľovací prípravok tejto značky a okrem toho, že pokožku úžasne hydratoval aj pekne voňal. Tento žiaľ nevonia vôbec, ale tak čo už, musím to prežiť, keď už som si ho kúpila, ja inak preferujem parfumovanú kozmetiku, no ale nevadí. Toto mlieko sa fakt ľahko rozotiera a rýchlo sa vstrebáva, pokožku po opaľovaní pekne vyživí a dokonca má chladivý efekt, čo je fakt super. Obal značka inovovala, mne sa však ten predchádzajúci páčil akosi viac, no nevadí, zvykneme si aj na tento. Mlieko je bielej farby a je také redšie, ale nesteká z ruky.

Hodnotenie: 9 bodov kvôli parfumácii, keby voňal tak má plných 10. 


2. Ďalší prípravok po opaľovaní, jediný prípravok z drogérie, mala som podobný minulý rok, recenzia tu a celkom mi vyhovoval, tiež od značky Sun Dance, tak som si tento rok vzala trochu iný. Avšak s hydratáciou som nebola až tak spokojná, to bol aj dôvod, prečo som išla do lekárne kúpiť Daylong, tento sa mi zdá, že pokožku hydratuje veľmi slabo a s tým veru spokojná nie som. Takže Sun Dance Apres Balsam Sensitive je to taký druh telového mlieka, ktoré nejako extra nevonia, ale ani nesmrdí, je prafumované, ale nie je to až tak príjemná vôňa, viem si predstaviť aj krajšiu. Používam ho však skôr na odličovanie a hydratáciu pleti, ako na hydratáciu tela, pretože sa mi zdá, že tie účinky nestoja za veľa. Ale tak za tú cenu to nie je najhoršie.

Hodnotenie: 6 bodov, nepáči sa mi, že pokožku nehydratuje, vôňa je taká zvláštna, ale nič moc. 


3. Sun Creme 30 SPF - opaľovacie prípravky s faktorom 30 používam najčastejšie, opálim sa s nimi pekne do hneda a myslím, že poskytujú dostatočnú slnečnú ochranu v našich zemepisných šírkach. K moru by som s určite vzala ten najvyšší faktor 50, ale tu na Slovensku mi to stačí. Tento opaľovák je mierne žltej farby, ale po rozotretí vám neostanú žlté fľaky na tele ani na oblečení, takže žiaden strach. Je to opaľovací krém, takže sa na moje pomery ťažšie rozotiera naviac mne sa na opaľovacích prípravkoch najviac nepozdáva fakt, že pokožku nehydratujú. Možno oleje áno, to však neviem posúdiť, doposiaľ som oleje veľmi neskúšala. Ale tak toto nie je len problém tohto konkrétneho opaľovacieho prípravku, je to problém opaľovákov všeobecne. Trochu sa to už zlepšilo a na trh prišli prípravky aj pre mastnú pleť, po ktorých nemám až taký ulepený pocit no a samozrejme už existujú aj opaľovacie oleje, jeden mám doma, takže si ho musím dovliecť sem a napíšem vám o ňom neskôr recenziu.

Ale čo musím pri tomto produkte špeciálne vyzdvihnúť je jeho obal, mne sa veľmi páči, pôsobí tak prakticky, všade sa zmestí a farebná kombinácia bielej a oranžovej sa hodí nielen k produktu, ale k letu celkovo. Opaľovací prípravok som používala už minulý rok, takže pôvodnú recenziu nájdete tu.


4. Avene Cleanance Solaire Sunscreen - tento opaľovák je môj najobľúbenejší a najlepší, aký som doposiaľ mala možnosť vyskúšať. Je určený pre mastnú pleť, takže nelepí a ľahko sa rozotiera. Pokožku síce opäť nehydratuje nejako extra, ale to mi až tak zásadne v tomto prípade nevadí, hlavné je, že nemám taký ulepený pocit. Minulý rok som si ho veľmi obľúbila a z toho dôvodu som si ho tento rok zakúpila opäť, avšak to balenie je vcelku malé 50 ml vám fakt dlho nevydrží. Recenzia tu. 


5. Bioderma Hydrabio Brume Dermálna voda - toto bola žiaľ veľmi nešťastná kúpa, objednala som si ho a žiaľ prišli mi také balenie, ktorému nefunguje rozprašovač tým pádom je používanie dermálnej vody absolútne vylúčené. Našťastie mám ešte starú Dermálnu vodu od Biodermy z radu Sensibio, tak vyskúšam tie rozprašovače vymeniť, ak nie, tak som žiaľ investovala zbytočne, produkty sa nedá absolútne nanášať, keď rozprašovač stlačím, tak voda steká len dole po fľaštičke, čo je smola a nedá sa to nijako využiť, snáď len ako voda na ruky v prípade núdze. Zrejme som teda dostala chybný kus, no čo už aj to sa stáva. Značku z toho špeciálne neobviňujem, uvidíme, či to nejako napravím, zatiaľ žiaľ bezúspešne. Obal sa mi ale veľmi páči. Bodové hodnotenie je zbytočné písať, keďže produkt je zatiaľ nepoužiteľný.


Aké opaľovacie prípravky používate vy?Uprednostňujete prípravky z lekárne alebo si vystačíte s tými bežnými z drogérie?Poznáte nejaký, ktorý pokožku aj hydratuje?

Komentáre

  1. pekna vybava tieto veci vždy treba ja mam sun dance 20faktor tak uvidim ako pomože som zvedava:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sun Dance som na opaľovanie zatiaľ neskúšala, ale určite to bude fungovať a faktor 20 to je tak akurát, ja si dávam maximálne 30, pri 50tke som sa nikdy nevedela poriadne opáliť.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.