Ako som si vyrobila na nohách bodky


Pred nejakým časom som na holenie nôh používala výlučne depilačné pásiky Veet, ten pocit, že si nohy nemusíte holiť takmer mesiac bol neskutočný, riešenie to bolo skutočne vynikajúce a vpodstate bezbolestné. V každom balení boli priložené aj utierky po depilácii na odstránenie prebytočného vosku. Táto metódy mi vyhovovala až do času, kým som si nevšimla, že mi na nohách akosi začali pribúdať červené bodky. Bolo to niečo ako drobné vyrážky a po každej ďalšej depilácii ich bolo stále viac a viac. Takže príčina problému by bola jasná a teraz čo s tým?

V prvom rade som prešla na moju dnešnú metódu - žiaden vosk nikdy viac, používam klasickú kombináciu žiletky a gélu na holenie. Týmto spôsobom sa mi žiadne nové červené bodky na nohách netvoria a mám po starostiach. Problém však bol, ako odstrániť tie už existujúce a tu sa začalo vo veľkom skúšať a testovať. Do boja som ako prvého povolala odborníka meno Cicabio Lotion od Biodermy. V tom čase sa ešte nevyrábala verzia tuhá, ale len tekutá, takže som si ho naniesla a čakala zázrak. Nanášala som ho statočne a možno to trochu aj pomohlo, no nebolo to nič výrazné a červené bodky som mala stále. Trochu mi ho ešte ostalo, tak som vám ho sfotila.

Telová starostlivosť

Skúsila som teda inú značku a vyskúšala Cicalfate od značky Avene. Mastička sa dala pekne rozotrieť, ale nevydržala som ju používať nejako často, po pár pokusoch som to vzdala, keďže výsledku som sa nedočkala. Možno som bola len netrpezlivá, to už naozaj neviem.

Telová starostlivosť


A tak prišiel na rad víťaz a ním bolo mlieko po holení od značky Oriflame. Na presný názov si už nespomínam, ale bol to taký krémik, ktorý mal redšiu konzistenciu, veľmi pekne voňal a v krátkom čase ma dokázal úplne zbaviť červených bodiek. Ten výsledok som videla sama na sebe, bol to obraz o takmer 100%. Následne som si ho chcela kúpiť aspoň do zásoby, keď je to taký zázrak, avšak možno sa len zmenil a názov, ale žiaden upokojujúci krém po holení som v ponuke tejto značky nenašla, našla som iba nejaký po holení na spomalenie rastu chĺpkov. Možno je to to isté, fakt neviem povedať, pretože som si ho zatiaľ neobjednala. Aktuálne by malo byť v ponuke Oriflame toto telové mlieko.


Iné triky som na tento účel neskúšala, ale viem, že krémov som vyskúšala v tejto súvislosti fakt dosť a až tento z Oriflame fakt zabral. Každopádne by som sa na depiláciu už asi nahovoriť nedala, pretože skúšala som aj také na citlivú pokožku a aj tak sa mi tie nešťastné červené bodky vytvárali. Myslím, že téma hladkých nôh je hlavne v lete veľmi aktuálna a tak som sa s vami chcela podeliť o svoje skúsenosti, aj keď nie sú úplne aktuálne, verím, že vám pomohli.


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.